لباسهای نا متعارف و به خصوص مانتوهایی با نوشته ها و طرح های نا متعارف از کلیه واحد های صنفی جمع آوری خواهد شد .
مانتوهای-نامتعارف
سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی ناجا در واکنش به عرضه مانتوهای نامتعارف و جدیت پلیس نسبت به جمع‌آوری این مانتوها اظهار کرد: در تاریخ ۲۲ تیر ماه سال جاری، موضوع ممنوعیت تولید مانتوهای نا متعارف توسط رییس اتحادیه پوشاک شهر تهران، اعضای هیئت مدیره و اماکن تهران بزرگ، مورد بحث، بررسی و تصویب قرار گرفته و ممنوعیت تولید، فروش و نمایش این گونه البسه و به‌ویژه مانتو به کلیه واحدهای صنفی ابلاغ شد.
سخنگوی ناجا افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مقرر شد یک هفته پس از ابلاغ مصوبه به اتحادیه پوشاک شهر تهران مبنی بر جمع‌آوری البسه نامناسب از جمله مانتوهای نامتعارف، طی ۱۰ روز با کمک بازرسین اتحادیه‌ها، طرح مذکور اجرا شده و در نهایت مغازه و تولیدی متخلفین پلمب شوند.
وی با بیان اینکه معاونت نظارت بر اماکن ناجا پیگیر حکم قضایی برای برخورد با تولیدکنندگان و فروشندگان بوده و هست، گفت: در همین راستا نیز تهیه پیش‌نویس لایحه کشوری بین اماکن ناجا با همکاری اماکن تهران بزرگ از دیگر اقدامات ناجا بود که پس از امضاء و توافق در شهر تهران قابل اجرا شده و به کلیه استانها نیز اطلاع رسانی شد.
منتظرالمهدی گفت: در این طرح که در سراسر استان‌ها اجرا شد، ۳۶۲۷ واحد صنفی متخلف شناسایی، مورد تذکر قرار گرفته و برای آنها اخطاریه صادر شد که متأسفانه از بین واحدهای مذکور ۸۲۵ واحد به تذکرات توجهی نکرده و پلمب شدند.
سخنگوی نیروی انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: پیش از این نیز، پلیس اماکن تهران بزرگ در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری اقدام به بازدید از این اماکن کرده و از ۱۴۹۸ مورد بازدید، ۴۰۶ فقره دارای مشکلاتی بودند که ۲۰۶ اخطاریه برای پلمب متخلفان صادر شده بود.