فردی که هنگام تشییع جنازه استاد داوود رشیدی متوجه وجود یک زن جیب بر در بین مردم شده بود بلافاصله با فوریت های ۱۱۰ تماس گرفت و پلیس را در جریان وجود این زن سارق قرار داد .

با توجه به حضور گشت کلانتری ۱۲۹ جامی در محل انجام مراسم ، بلافاصله با کمک فرد زنگ زده به پلیس ۱۱۰ خانم جوانی حدودا ۲۵ ساله شناسایی شد ، او را تحت مراقبت نامحسوس پلیسی قرار داده تا نهایتا این خانم جوان را در حین سرقت گوشی تلفن همراه دستگیر کردند .

زن-سارق
*شناسایی برخی از شاکیان

در هنگام دستگیری سارق جیب بر و بازرسی کیف همراهش، تعدادی گوشی تلفن همراه مسروقه کشف می شود ؛ این زن سارق در همان اعترافات اولیه به سرقت تمامی گوشی های تلفن همراه از تعدادی از شهروندانِ حاضر در مراسم تشییع استاد رشیدی اعتراف می کند و در ادامه تعداد ۷ نفر از شاکیان ، در همان محل دستگیر متهم شناسایی و جهت طرح شکایت به کلانتری ۱۲۹ دعوت شدند.
*پرونده در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ

با توجه به اعتراف صریح متهمه به انجام جیب بری و شناسایی تعدادی از شکات و مالباختگان، پرونده مقدماتی با موضوع “جیب بری” تشکیل و متهمه به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۱۱ تهران، جهت انجام تحقیقات در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
*شناسایی مجرم سابقه دار

در همان تحقیقات اولیه ، “پریسا . الف” ( متولد ۱۳۶۷ ) به عنوان یکی از مجرمین سابقه دار در زمینه جیب بری با بیش از ۷ فقره سابقه دستگیری به اتهام سرقت به شیوه جیب بری شناسایی شد ؛ همچنین با توجه به کشف گوشی های تلفن همراه متعلق به تعدادی از شکات و شناسایی مالباختگان در همان محل سرقت ، هماهنگی های لازم با بازپرس پرونده انجام و گوشی های مسروقه به صاحبان آنها تحویل داده شد .
سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت : تحقیقات از متهم پرونده در مراحل مقدماتی قرار داشته اما با توجه به شواهد و دلایل پرونده، اعتراف صریح زن سارق به انجام سرقت به شیوه جیب بری، شناسایی تعدادی از شکات پرونده، سوابق متعدد متهمه در ارتکاب سرقت به شیوه جیب بری و به جهت شناسایی سایر شکات و مالباختگانی که توسط متهمه مورد سرقت قرار گرفتند، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهمه از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر این متهم شدند دعوت می شود تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در میدان حـر – خیابان ۱۲ فروردین مراجعه نمایند.