فردی در اصفهان که با انتشار تصاویر و فیلم های شخصی و خصوصی نامزد سابق خود موجب هتک حیثیت و آبروریزی وی را فراهم آورده بود توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ ” جهانگیر کریمی ” معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در این باره بیان داشت : در پی شکایت خانمی جوان مبنی بر اینکه فردی ناشناس فیلم ها و تصاویر شخصی وی را در فضای مجازی منتشر کرده است، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.
وی افزود : با اظهارات شاکی پرونده ای در این زمینه تشکیل و کارشناسان پلیس فتا با جستجوی علمی و تخصصی در فضای مجازی هویت اصلی انتشار دهنده این تصاویر و فیلم ها را شناسایی و طی عملیاتی با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم نامزد سابق شاکیه بود اظهار داشت:متهم در مواجه با مدارک و مستندات این پلیس صراحتاً به جرم منتسب به خود اقرار و انگیزه خود را انتقام جویی از دختر مورد علاقه خود عنوان کرد.
سرهنگ کریمی عنوان کرد : برابر قانون جرائم رایانه ای هر کس بوسیله سامانه های مخابراتی و رایانه ای صوت و تصویر یا فیلم یا اسرار دیگری را بدون رضایت او منتشر نماید یا در دسترس دیگران قرار دهد یا به هر نوعی موجبات هتک حیثیت افراد را فراهم نماید به حبس و جزای نقدی محکوم خواهد شد.