کیمیا-علیزاده

کیمیا علیزاده تنها بانوی المپیکی رشته تکواندو کشورمان  در وزن ۶۲- کیلوگرم برای حضوردر ششمین دوره تورنمنت بین‌المللی یونان ایران را به مقصد محل برگزاری رقابت‌ها ترک کرد.

ششمین دوره تورنمنت بین‌المللی یونان در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان – بزرگسالان از روز جمعه ( ۲۱ خردادماه ) به مدت ۳ روز در شهر تسالونیکی کشور یونان آغاز خواهد شد و کیمیا علیزاده تنها بانوی المپیکی کشورمان در رشته تکواندو در وزن ۶۲- کیلوگرم بامداد روز ( چهارشنبه ) ۱۹ خرداد ماه ایران را به مقصد محل برگزاری رقابت‌ها ترک کرد.

براساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری مسابقات، مبارزات رده‌سنی بزرگسالان در ۸ وزن بانوان و آقایان، روز شنبه ( ۲۲ خردادماه ) انجام می‌شود که تمامی نمایندگان کشورمان در این روز به مصاف حریفانشان خواهند رفت. مهرو کمرانی هدایت کیمیا علیزاده را در این رقابت‌ها برعهده دارد.
لازم به ذکر است؛ تورنمنت یونان G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳٫۶ امتیاز برای رنکینگ المپیکی و جهانی تعلق می‌گیرد.

لازم به ذکر است؛ در بخش آقایان آرمین هادی‌پور در وزن ۵۴- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸- کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن ۸۰- کیلوگرم، سجاد مردانی در وزن ۸۷+ کیلوگرم و کیمیا علیزاده در وزن ۶۲- کیلوگرم عازم این رقابت‌ها شدند.