شاید شما هم مثل بسیاری از افراد فکر کنید اینستاگرام یک شبکه اجتماعی سرگرم کننده است و نمی توان به آن به عنوان یک منبع درآمد نگاه کرد ولی بدانید که سخت در اشتباه هستید چرا که هم اکنون که برای شما این مقاله را می نویسم میلیاردها تومان پول در این بستر ردوبدل می شود. اگر شما هم می خواهید بخشی از تراکنش های این فضا را به خود اختصاص دهید. کارهای زیر را با ما انجام دهید.

  1. پروفایل خود را عمومی کنید.

اگر می خواهید تعداد کاربرانی که صفحه تان را می بینند بیشتر شوند لازم است حساب تان را از حالت خصوصی در بیاورید تا دیگران بتوانند پست هایتان را ببینند و بدون مشکل فالو تان کنند.

  1. سعی کنید در مورد موضوعاتی که مهم هستند پست بزنید

با مراجعه به سایت گوگل ترند موضوعاتی که مردم بیشتر جستجو می کنند را پیدا کنید و برایشان پست هایی با کیفیت بزنید. پس از انتشار پست سعی کنید در صفحه های معروف در مورد پست های تان تبلیغ بدهید تا کاربران به سوی اکانت تان روانه شوند.

  1. با افزایش لایک پست هایتان را محبوب جلوه دهید.

اگر می خواهید توجه کاربر و حتی اینستاگرام را به خود جلب کنید سعی کنید برای پست های تان از نرم فزار اینستایار لایک بگیرید.

  1. با اینستایار به افزایش فالوور های تان کمک کنید

اینستایار به شما کمک میکند بدون انجام تغییرات خاصی درپروفایل تان فالوور های ایرانی جذب کنید فقط لازم است در بخش افزایش فالوور اش درخواست بدهید.

  1. از آنفالویاب استفاده کنید

برای اینکه زحمت های تان در جذب فالوور از بین نرود حتماً از نرم افزارهای انفالویاب استفاده کنید.

  1. برای بهتر دیده شدن صفحه تان پروفایل های دیگران را کپی کنید.

با دانلود عکس پروفایل اینستاگرام باکیفیت اصلی از طریق اینستایار به‌راحتی می‌توانید پروفایل‌های دیگران را کپی کنید.

گام به گام زبان انگلیسی دوازدهم