لادن مستوفی بازیگر زن کشورمان در برنامه شنبه شب دورهمی حضور یافت و با مهران مدیری گفت‌و‌گو کرد.

برنامه «دورهمی» شامگاه شنبه ۱۳ آذر ماه میزبان لادن مستوفی بازیگر سینما و تلویزیون بود.

در ابتدای برنامه لادن مستوفی درباره نحوه دیده شدنش در سینما و تلویزیون گفت: «بازی من از سال ۷۲ به صورت جدی مورد توجه قرار گرفت، ولی در کل روند کندی را در پیش گرفته بودم چون هیچ وقت دغدغه معروف شدن نداشتم و سعی کردم که تا آنجا که می‌توانم به سمت کارهایی بروم که به آن‌ها علاقه دارم.»

او در مورد سن و سال خود گفت: «این چه سوالی‌ست؟ من متولد ۱۲ اسفند ۱۳۵۱ هستم و تقریبا ۴۳ سال و چندماه دارم.»

لادن مستوفی درمورد آشنایی و ازدواجش با شهرام اسدی کارگردان روز واقعه که خودش نیز در آن حضور داشت گفت : «ما باهم سر همین کار آشنا و عاشق هم شدیم. اختلاف سنی بین ما ۲۰ سال است ولی مهم آن مهر و محبت بین‌مان است.»

خانم مستوفی در ادامه درباره آرام و بی‌حاشیه بودن خود گفت: «شاید این یک رفتار شخصی است که به خلوت و آرامش خودم خیلی اهمیت می‌دهم و سعی می‌کنم همیشه وقت زیادی را برای خودم تنها باشم. امروزه شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات مانند یک موج انسان را با خود می‌برد. دوستان از من گلایه می‌کنند که چرا در این شبکه‌ها حضور ندارم، چون نیازی نیست من سعی می‌کنم به کارم که بازیگری است فکر کنم و حرف‌هایم را با مردم با خوب بازی کردن نقشم بزنم.»

%d9%84%d8%a7%d8%af%d9%86-%d9%85%d8%b3%d8%aa%d9%88%d9%81%db%8c

این بازیگر درخصوص عادت بدی که دارد گفت: «خیلی زیاد است، نمی‌دانم که کدام را بگویم، ولی بد قولی بزرگ‌ترین ایراد من است که فکر می‌کنم دلیلش همین علاقه زیاد به حضور در خلوت خودم باشد.»

مهران مدیری سپس در همین زمینه با او همذات‌پنداری کرد و گفت: «من نیز همین ایراد را دارم و همیشه به سختی با چند ساعت تاخیر خودم را به قرار می‌رسانم.»

مستوفی در ادامه از رسانه‌ها درخواست کرد که تا سعی کنند جامعه مهربان‌تری بسازیم و مهربانی ایرانیان فقط در حرف خلاصه نشود.

او در پایان از بزرگ‌ترین رویا خود گفت: «دوست دارم که حتما یک مجموعه برای سالمندان سینما احداث کنم که در آن بتوانند راحت زندگی کنند و به سالن فیلم و ورزش، درمانگاه داشته باشند و به طور کلی خوش بگذرانند.»