فال امروز یکشنبه ۷ خرداد ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

زمانی که شما در برابر سرما مقاومت می کنید و یا وقتی که کمی آفتاب زده می شوید، مسائل مربوط به سلامتی اهمیت بیشتری پیدا می کنند. اما حتی اگر شما کاملاً سالم هستید و احساس خوبی دارید، باز هم بهتر است که برنامه های ورزشی تان را تغییر داده و رژیم غذایی تان را نیز اصلاح کنید. ایجاد کردن برنامه های روزانه ای که باعث افزایش سلامتی شما می شوند امروز نسبت به قبل اهمیت بیشتری یافته اند.

 

فال متولدین اردیبهشت:

موضوعاتی وجود دارد که شما باید در مورد آن با یک دوست یا یک همکار صحبت کنید، احتمال دارد که بزودی اقدام کرده و با آنها صحبت کنید. اما شاید طبق برنامه هایتان پیش نروید، دیگران شاید فکر کنند که شما خیلی احساساتی هستید. حتی اگر در ابتدا قدری نا امید شدید، خیلی زود تسلیم نشوید. پافشاری و سماجت شما می تواند شما را به هدفتان نزدیک کند.

 

فال متولدین خرداد:

شما باید باور کنید که کنترل زندگی تان از دستتتان خارج شده است، اما می توانید به این اطمینان متکی باشد که این شرایط تغییر خواهد کرد. با وجود این شاید مجبور باشید خواسته های سختی را که در محل کار از شما می شود تحمل کنید. آرزوهای خیلی بلندپروازانه نداشته باشید. برای دوری کردن از یک کشمکش آماده باشید که برنامه هایتان را به تعویق بیندازید. تا موقعی که کار تمام شود به این رویه ادامه بدهید.

فال متولدین تیر:

این ماه مشکل اصلی شما این است که در حالی که شما به طور هم زمان هم می خواهید در زندگی خانوادگی شریک باشید و هم عضوی از یک گروه منسجم باشید، نمی دانید که چگونه این رفتار عجیب خود را توجیه کنید. گویی که شما باید بخشی از اوقات فراغت خود را از دست بدهید تا بتوانید به چیزهایی که آرزویش را داشتید نزدیک بشوید. سعی نکنید که برای حل کردن این مشکل اقدام کنید. فقط روشی را پیدا کنید که به واسطه آن بتوانید به راحتی با افراد دیگر تبادل نظر داشته باشید.

 

فال متولدین مرداد:

شما امروز می توانید خیلی پر انرژی و فعال باشید، اما از نظر فکری زیاد خوش بین نیستید. شما می دانید که لازم است خود را به سمت جلو هل بدهید؛ و به خاطر همین ظاهراً خودتان را خوشحال نشان می دهید. وقتی به گذشته فکر می کنید، احساس می کنید که قایق های نجات خود را از دست داده اید و این موضوع باعث ناامیدیتان شده است. شما باید از فکر کردن به گذشته دست بردارید، فقط در این صورت است که می توانید واقعاً شادی را تجربه کنید.

 

فال متولدین شهریور:

شما و دوست تان امروز تصمیم می گیرید که هر دو و با کمک یکدیگر رابطه تان را بهتر کنید و این دوستی کهنه و قدیمی احساس تازه ای به شما می دهد. شاید هم فرد جدیدی وارد زندگی تان شود و شما را تحت تاثر قرار دهد که محیطی خاص برای خود خلق کنید. هر کدام از این اتفاق ها بیفتد، بهترین کار این است که کمی از رویاپردازی بیرون آمده و به واقعیت نزدیک شوید. در این صورت در زندگی تان مجزه رخ می دهد!

 

فال متولدین مهر:

شاید شما اعتماد داشته باشید امروز برنده خواهید شد ولی متاسفانه این گونه نخواهد بود. شما باید بین چیزهایی که آرزویش را دارید و کارهایی که انجام می دهید تعادلی منطقی برقرار کنید و آن وقت شما توانایی خواهید داشت به چیز هایی که می خواهید برسید. با وجود این اگر شما به توانایی های خود شک کنید و فکر کنید که به اندازه کافی خوب نیستید وقت خود را تلف خواهید کرد. پس از فرصت خود نهایت استفاده را بکنید تا به نتیجه برسید.

 

فال متولدین آبان:

 

امروز شما نمی توانید به راحتی از علایق خود در خانه چشم پوشی کنید و حتی وقتی به سر کار می روید تا بدان جا هم کشیده می شوند. شما مطمئن هستید که تا موقعی که احساساتتان ناگهانی سر ریز نکرده اند، قادر هستید آنها را تحت کنترل خود داشته باشید. وقتی که این اتفاق بیفتد برای خود شما هم به اندازه دیگران تعجب آور خواهد بود. بنابراین تا دیر نشده عجله کنید؛ هرچه در دلتان دارید در طول روز بیرون بریزید.

 

فال متولدین آذر:

شما خیلی برای مشکلات و غم و غصه افراد دیگر و تلاش می کنید و اما بهر ترتیب آنها از آن شما نیز می شوند! شما نمی توانید به راحتی از سطح بالای شور و هیجانی که نیاز به وقت و توجهتان دارد جدا شوید. شاید استرسها کاملا از بین نروند، اما حداقل کمی به جواب نزدیک تر می شوید. سعی نکنید که به تنهایی از هر چیزی سردر بیاورید. تکیه کردن به یک دوست صمیمی شاید دقیقا همان چیزی باشد که یک دکتر برایتان تجویز می کند!!

فال متولدین دی:

شما به تازگی کاری و یا رفتاری را آغاز کرده اید که به نظرتان به سادگی می توانید به هدف غایی خود نائل شوید، اما اگر هدف را ساده بینگارید، نمی توانید به نتیجه ی مطلوبی برسید. شما آمادگی برای تلاش های و موقعیت های بیشتری را نیز دارید پس تلاش هایتان را برای به دست آوردن منفعتی بزرگتر و با ارزش تر افزایش دهید. اگر استراتژی خود را عوض کنید به راحتی می توانید در آینده ی نه چندان دور به اهداف خود برسید.

 

فال متولدین بهمن:

شاید امروز شما سعی کنید یکی از پروژه های قدیمی که مدتی آن را کنار گذاشته بودید شروع کنید و یا کاری بکنید که زندگی تان را لذت بخش تر کند، بنابراین احساس خوبی پیدا خاوهید کرد. اما اگر شما به احساسات خود بیشتر توجه کنید، کورسوی امیدی از حقیقت را در زندگی خود مشاهده خواهید کرد. حواستان جمع باشد برای رسیدن به اهداف نادرست به خودتان سخت نگیرید.

 

فال متولدین اسفند:

اگر از نظر کاری به اندازه ای که حقتان است و سزاوارش هستید به شما احترام و توجه نشود، شاید صدمه ببینید. متأسفانه شما خودتان هم خود را دست انداخته اید!! چون که هر روز فکر می کنید دیگران باید بیشتر شما را تحسین کنند. به این وسوسه ها اهمیت ندهید و وقتتان را به خاطر شهرت و محبوبیت تلف نکنید. فقط کاری را که فکر می کنید خوب است انجام بدهید . مطئناً نتیجه کارتان را خواهید دید.