فال امروز یکشنبه ۲۷ فروردین ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما امروز می توایند به سرعت شیفته شخصی یا چیزی بشوید، اما چیزی که در ظاهر به نظر می رسد عشق نیست. با توجه به نپتون که امروز بیش از حد فعال است، این می تواند شبیه یک برخورد عاشقانه باشد، اما تغییر دادن رویاهایتان به سوی واقعیت فراتر از حوزه توانایی های اخیر شماست.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما امروز کاملاً رویاهای خود را جدی گرفته اید و از افراد دیگر هم انتظار دارید همین کار را بکنند. اما شاید با عکس العمل های خیلی به موقع و سریع عمل نکنید، چراکه اعتقاد دارید فرصتی برای جبران کردن چیزهای که از دست داده اید دارید. به جای اینکه از گفتگوهای احساسی و پرمعنی چشم پوشی کنید، با ایجاد کردن یک تصویر ذهنی جذاب به سویشان جذب شوید. فقط یادتان باشد این گفتگوها واقعی است!

 

فال متولدین خرداد:

شما امروز می توانید با کمک حس ششم خود فراتر از محدودیت های احساسی همیشگی خود را نیز ببینید، اما این موضوع می تواند باعث بهم ریختن اعصاب دیگران شود. متاسفانه تا موقعی که نتوانید انتخاب های خود را با منطق و دلیل برایشان شرح دهید آنها طبق برنامه هایتان کار نخواهند کرد. اگر شما نسبت به عدم حمایت دوستانتان از خود بیش از حد حساسیت نشان می دهید، پس شاید به خودتان شک دارید. به یاد داشته باشید ناتوانی شما در ابراز کردن نظریات تان نتیجه نادرستی و اشتباه بودن نگرش تان است.

فال متولدین تیر:

شما نسبت به قبل شجاع تر شده اید، برای اینکه تصمیم گرفته اید که آدم متفاوتی باشید. شما در مورد چیزهایی که یگران مممکن است بگویند یا فکر کنند نگران نیستید؛ قضاوتهای یک نفر دیگر باعث عقب نشینی کردن شما نمی شود. امروز روز خوش شانسی شماست؛ پس به سمت جلو حرکت کرده و برای یک روز هم که شده از قوانینی که قبلاً برای خودتان تعیین کرده بودید تبعیت نکنید.

 

فال متولدین مرداد:

امروز شما مجبور نخواهید شد با ناراحتی های جدی دست و پنجه نرم کنید، اما آنها در پس زمینه وجود دارند. از نظر معنوی شما حس و حال خوبی دارید، برای اینکه می توانید خوشی های خود را با دیگران سهیم شوید. اما نباید دوباره این کار را انجام دهید؛ شما باید محدودیت های خود را نیز قبول کنید و این موضوع در حین تفریح کردن امنی شما را تضمین می کند.

 

فال متولدین شهریور:

شما در سابق برای طی کردن مسیر زندگی تان با برنامه ریزی و طرح بیشتری پیش می رفتید، می توان گفت تمام اقداماتی که انجام می دادید حساب شده بود اما در این روزها تمام کارهایتان را با بی برنامگی و عجله انجام می دهید. به همین دلیل دچار اضطراب و تشویش بسیاری شده اید برای این که به وضعیت سابق تان برگردید توصیه می کنیم که به زندگی قبل خود ادامه دهید تا آرامش بیشتری را به دست بیاورید.

 

فال متولدین مهر:

یک نفر شما را تحت فشار قرار می دهد که مسیر نهایی خود را انتخاب کنید، اما شما هرقدر بیشتر تحت فشار قرار می گیرید بیشتر عقب نشینی می کنید. متاسفانه شما امروز می توانید از کسانی که حامل خبرهای بد هستند چیزهای مهمی یاد بگیرید، اما شاید وسوسه بشوید قبل از اینکه آنها خبرشان را بگویند دهانشان را ببندید. باید چشم خود را به روی حقایق باز کنید، حتی اگر چیزهایی باشند که دلتان نخواهد آنها را بشنوید.

 

فال متولدین آبان:

 

ممکن است امروز احساس کنید که آن شخص همیشگی نیستید و دوست ندارید همان وظایف تکراری روزانه را – چه در خانه و چه در محل کار – انجام دهید. همان طور که تا الان بوده؛ شاید مشتاق باشید که به طور کلی رویکرد جدیدی در زندگی داشته باشید و اگر کسی چیزی بداند که شما ندانید، مشتاق هستید که شاگرد ممتاز آن کلاس باشید. یادتان باشد آموزش و تحصیل ضروری ترین جزء نیست اما می تواند یکی ا ز مهم ترین بخش های کار باشد.

 

فال متولدین آذر:

شما در این روزها جرات و شهامت  خاصی پیدا گرده اید که در برابر تمامی مشکلات با مقاومت بیشتری بایستید، به ندای درونی قلبتان گوش دهید، این ندا شما را تا اوج افتخار همراهی خواهد کرد. از نزاع و کشمکش با دوستان یا اعضای خانواده تان بپرهیزید، زیرا این نزاع ها سرعت کاری شما را پایین می آورد و شما را از ادامه پیشرفت باز می دارد. مواظب افکار بدتان باشید اجازه ندهید که این افکار بر شما تسلط یابند، شما نباید خود پسند و مغرور شوید زیرا اگر تا کنون نیز موفق بوده اید به خاطر تلاش اطرافیان تان بوده است. شما برای پیشرفت تان هنوز نیازمند کمک دیگران هستید.

فال متولدین دی:

زندگی تماما در پول خلاصه نمی شود بهتر است به جنبه های دیگر زندگی مانند سلامتی، داشتن فرزندان، پدر و مادر و… نیز بیاندیشید. مدام در فکر به دست آوردن پول نباشید زیرا در این صورت اطرافیا نتان از شما دوری می گزینند، کم کم فاصله شما با آنها خیلی زیاد می شود، بزرگترین آسیبی که ممکن است به هر انسانی وارد شود این است که اطرافیان یک انسان او را ترک کنند و مجبور باشد به تنهایی به زندگی ادامه دهد.

 

فال متولدین بهمن:

خوشحال و شاد باشید زیرا کدورت هایی که بین شما و فرد محبوب تان به وجود آمده بود از بین می رود، تا شما بتوانید باز روابط تان را مثل سابق ادامه بدهید. هنگامی که روابط تان دوباره آغاز شد در رابطه با مسائلی که بر سر آنها بحث و مشکل داشتید دیگر سخنی بر زبان نرانید. زیرا شما دیگر به پاسخ این جواب ها احتیاجی ندارید  شما تنها فرد محبوب تان را می خواستید که باز او با عنایت خداوند به سوی شما بازگشته است. گذشته را فراموش کنید و به زندگی که در حال حاضر دارید بپردازید.

 

فال متولدین اسفند:

برای شما سخت است که امروز درونی ترین افکار خود را با دیگران در میان بگذارید حتی اگر افکارتان خیلی آزاردهنده شده باشند و شما نیاز داشته باشید که آنها را از ذهن تان بیرون آورده و با دیگری تقسیم کنید. ممکن است احساس کنید مجبورید که آنها را برای خودتان نگاه دارید زمانیکه می بینید آنهایی که اطراف شما هستند ممکن است خود واقعی شما را بعد از این کار بشناسند. با ساکت ماندن کاری درست نمی شود. در عوض از کلمات برای گفتن داستانی که به اندازه کافی برای دیگران جذاب باشد استفاده کنید.