فال امروز یکشنبه ۲۵ تیر ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما یک پروژه را فقط به خاطر اینکه ببینید از عهده اش بر می آیید یا نه شروع کرده اید، بنابراین باید قبل از اینکه برای اجرای پروژه دیگری تصمیم گیری کنید مدتی صبر کنید. به جای اینکه به خاطر حوادث آینده که هنوز اتفاق نیفتاده خودتان را نگران کنید، از وقتتان استفاده کرده و برای کارهای آینده خود زیربنای بهتری را پی ریزی کنید. شاید در ظاهر پیشرفتهای شما به نظر نیاید؛ ولی تلاشهای شما تا چند هفته آینده به ثمر خواهند نشست.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

احتمال دارد اولین بخش از روزتان را صرف کوشش کردن برای کنار آمدن با شرایط اخیر کنید، مخصوصا زمانیکه پیچیدگی و بحران شدیدتر می شود. اما شما آرزوش سادگی را ندارید؛ شما به آن توجه نمی کنید تا زمانیکه اتفاقات زیادی بیفتد، سعی کنید آن کارهایی را که باید انجام دهید مشخص کنید. خوشبختانه، همچنانکه روز پیش می رود راه شما آشکار خواهد شد و ناگهان شما می فهمید که کجا باید بروید، پس زمان را هدر ندهید.

فال متولدین خرداد:

امروز برای شما سخت است که نظم و ترتیب همیشگی تان را حفظ کنید، برای اینکه تفییرات غیر منتظره ای در برنامه های شما به وقوع پیوسته است که کارکردن بر اساس برنامه های اصلی تان را غیرممکن ساخته است. اما به جای اینکه سعی کنید روی موضوعاتی که نمی توانید تغییرشان دهید کار کنید، یک روش جدید برگزینید. ظرف یک یا دو روز آینده الگوهای کهنه تان را کنار بگذارید. وقتی که این چرخه شکسته بشود، شما باید با روشی متفاوت همه چیز را به حالت اول برگردانید.

فال متولدین تیر:

شما امروز کمی مشکل مالی دارید. این مشکل می تواند خیلی ساده و بی اهمیت باشد مثل مواقعی که کیف پولتان را در خانه جا می گذارید و یا یادتان می رود از حساب بانک تان پول بردارید. ولی اگر به مسائل مالی خود به اندازه کافی توجه نکنید همین مشکل ساده بغرنج خواهد شد. با اولویت بندی کردن برای مسائل مالی خود و اجتناب کردن از خریدهای بدون دلیل جلوی مشکلات مالی را از همین حالا بگیرید.

فال متولدین مرداد:

به جای اینکه بخواهید برای تمام روز خود برنامه ریزی کنید، برای زمانهایی خالی ای که در طول روز دارید فکری بکنید. به ندرت برای شما پیش آمده که ندانید چه کاری باید انجام بدهید، اما شما امروز ترغیب شده اید که بیشتر فعالیتهایتان را فهرست وار بر روی کاغذ بیاورید. انگیزه های خودتان را بررسی کنید و مطمئن باشید که شما خودتان را بیش از حد درگیر کار نخواهید کرد، برای اینکه شما از تنها بودن بیزار هستید.

فال متولدین شهریور:

شما فکر می کنید به آخر خط رسیده اید و نمی دانید در قدم بعدی چه کار باید بکنید. از یک طرف به خاطر دیدگاه های مثبت تان فردی مناسب برای رهبری هستید؛ از طرف دیگر در حال حاضر اصلاً دلتان نمی خواهد مسئولیت دیگری را قبول کنید. به خاطر داشته باشید هر تصمیمی که الان بگیرید بعداً هر وقت مجبور شدید می توانید فکر خود را عوض کنید.

فال متولدین مهر:

باوجود اینکه تلاش های شما بیشتر از آن چیزی که فکر می کردید مؤثر واقع خواهند شد، اما زیاد نمی توانید به چشمان خود اعتماد کنید! شما می دانید که چیز مهمی را از دست داده اید، ولی نمی توانید دقیقاً بگویید که آن چیز چیست. امروز سعی نکنید به دنبال کشف رازها باشید؛ فقط به سر کار برگردید و تا جایی که امکان دارد سعی کنید به خوبی از پس وظایفتان بربیایید.

فال متولدین آبان:

ممکن است امروز بسیار سرزنده و بانشاط باشید مخصوصا اگر کاری را که دارید انجام می دهید از روی میل و رغبت باشد. واقعا نیاز نیست که وانمود کنید اوقات خوشی دارید به خاطر اینکه کاملا مشخص است که همه چیز به میل شماست. اما لازم است که بیشتر از همیشه تلاش کنید و از همین الان شروع بکار کنید. بنابراین اگر در میان راه به مانعی برخورد کردید ناامید نشوید. پایداری و مقاومت تنها راهی است که می تواند عالی ترین تاثیر را بر زندگی تان داشته باشد.

فال متولدین آذر:

شما احساس می کنید که در باغی سحرآمیز با شکوفه های زیبا قرار گرفته اید، برای اینکه امروز بهرام قبل از اینکه نشانه شما را ترک کند با پلوتو روبرو شده است. اگر درگیر یک پروژه خلاقانه یا یک موضوع عاطفی شده اید، تا زمانی که تلاش کنید به نحو احسن خودتان را مطرح کنید، می توانید خیلی بیشتر پیشرفت کنید. مادامی که شما از رویاهایتان فاصله نگرفته اید و سعی می کنید که به آنها جنبه واقعیت ببخشید، روزی خاطره انگیز خواهید داشت.

فال متولدین دی:

امروز انرژی تان کمی فروکش می کند!! پس بهتر است یک نفس عمیق بکشید و آرام تر کار کنید. سپس ماه برج میزان پرسرعت وارد سومین خانه تان – یعنی خانه کارهای ضروری- می شود و سرعت زندگی تان را افزایش می دهد. شاید ابتدا اینگونه به نظر نرسد، اما بعد بسیاری از گرفتاری های شما حل می شود! اگر خود را برای چنین روزی آماده کرده باشید می توانید کار خود را روی غلتک بیندازید.

فال متولدین بهمن:

شما دیروز از حد خودتان تجاوز کرده اید و امروز لازم است که فکر خودتان را پاکسازی کنید. اگر مجبور شدید به اشتباهات خود اعتراف کنید از این کار خجالت نکشید. نسبت به حرفهایی که می زنید و کارهایی که انجام می دهید متعهد باشید، برای اینکه انقدر هم که شما فکر می کنید بد نیستند. به زودی شما توانایی این را پیدا خواهید کرد که به جای نگاه کردن به پشت سرتان پیش روی خود را ببینید، و این قدرت بسیاری از مشکلات شما را حل خواهد کرد.

فال متولدین اسفند:

شما چگونه می توانید هم به وظایفتان در محل کار عمل کرده و هم از پیش آمدهای متنوعی که اکنون وارد زندگی شما شده لذت ببرید؟ در حالی که شما سعی می کنید هر دو جنبه ذاتی خود را نشان دهید، جواب دادن به این سؤال مستلزم داشتن هنر مهارتی سازگاری داشتن است. پذیرفتن تفاوت بین تلاشهایی که وجودشان لازم است و سرگرمی های مورد علاقه، یک نقطه شروع است، اما شما مجبور خواهید بود که در طول روز متعادل تر شوید تا شانسی برای راضی بودن داشته باشید.