فال امروز یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز چرخه ای از خلاقیت به پایان می رسد، بنابراین بهترین کار این است که هر پروژه ای که قبلا شروع کرده بودید را به پایان برسانید و کاری جدید را شروع کنید. ولی در حالیکه می توانید به آسانی اتفاقات روی داده را زیر نظر بگیرید، باز هم باید مواظب باشید؛ چرا که شما همیشه می خواهید نگاهی مثبت به پیرامونتان داشته باشید. اما علاقه شدید برای رسیدن به موفقیت شاید دلیل خوبی برای آرمانی کردن موقعیت اخیرتان نباشد. و حالا اگر واقع بینانه و نه همانطوری که دلتان می خواهد به پیرامونتان نگاه کنید، بهتر از همیشه می توانید از فرصتهای جدید نهایت استفاده را ببرید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما امروز کارهایی زیادی دارید که باید تمامشان کنید، اما باید در برابر اتفاقات عجیبی که رخ می دهد تلاش های زیادی را متحمل شوید. حتی اگر احساس می کنید که درحال از پا افتادن هستید، سعی کنید از نظر معنوی خود را به حد کمال برسانید. شما غالب اوقات وقتی به مانعی ظاهرا غیر قابل عبور برمی خورید اعتقاد و ایمان خود را از دست می دهید، اما حالا آماده هستید که شجاعت به خرج داده و به همه نشان دهید که چه کسی هستید!

 

فال متولدین خرداد:

شما فکر می کنید که می دانید چه چیزی برای افراد دیگر بهترین است و البته شاید واقعاً اینگونه باشد. شما می توانید مثل کوه های جبل الطارق پشت کسانی که شرایط سختی را می گذارنند بایستید. اما این قدرت شما مشکلات خاص خودش را نیز دارد، چرا که راهی آسان به اطرافیان تان یاد می دهید که هر موقع به مشکلی برخوردند فقط روی حمایت شما حساب کنند. ولی تا موقعی که خودتان توی مخمصه نیفتاده اید پشتیبانی کردن از دیگران اشکالی ندارد.

فال متولدین تیر:

شما امروز حرف های زیادی برای گفتن دارید و به دنبالی منبری برای صحبت کردن و گفتن حرف هایی بیهوده می گردید!! اما وقتی شما از گفتن این حرف ها هدفی ندارید، دیگران هم دوست ندارند به حرف هایتان گوش بدهند. هرچقدر که با پرداختن به جزئیات وقتتان را تلف کنید، سخنرانی شما غیر قابول قبول تر به نظر می رسد. در نهایت اگر درایت و منطق خود را ملاک قرار بدهید، عاقلانه تر از این است که هر کسی که پیش رویتان نشسته را قانع کنید.

فال متولدین مرداد:

امروز امکان دارد ایده های فرد دیگری با ایده ها و افکار شما تضاد داشته باشد، اما اصلا فکر خوبی نیست که برای رسیدن به برتری نارضایتی تان را تبدیل به جنگی تمام عیار کنید. حتی اگر فکر شما بهتر است، مطرح کردن مشکلات فرصتی که در جستجویش بودید را ایجاد نمی کند؛ این کار فقط موانع بیشتری را جلوی راه شما ایجاد می کند. اما شما با بازنگری کردن در کارتان، بهتر کردن برنامه هایتان و دوباره تلاش کردن وقتی که همه آمادگی دارند، فرصت عالی برای نشان دادن هوشمندی و زیرکی خود دارید.

 

فال متولدین شهریور:

امروز ظاهرا شریک کاریتان و یا دوست صمیمی تان در تلاشهای سخت زیاد شما را همراهی نمی کند. شاید اولین عکس العمل تان این باشد که سریع مقابله به مثل کرده و یا در برابر این “آتش دوستانه” از خودتان دفاع کنید! اما این کار عاقلانه ترین نوع برخورد نخواهد بود؛ چراکه آنها به شما دقیقا همان پیامی را خواهند گفت که نیاز دارید برای بیشتر موثرتر بودن بشنوید. پس به دقت به حرفهایشان گوش دهید و بعد راه حل جدیدی برای کارهایی که قبلا انجام داده بودید کشف کنید.

 

فال متولدین مهر:

شما فعالیت ها یا صحبت هایی را به تازگی آغاز کرده اید که به آنها ایمان کامل دارید، باور اعمال تان شما را در مسیری که وارد شده اید بسیار یاری می دهد تا بتوانید با مشکلاتی که بر سر راه تان قرار می گیرد راحت تر مقابله کنید. اصلا نگران نباشید زیرا مسیری که در آن وارد شده اید شما را به سعادت خواهد رساند. از فعالیت های روزمره تان نیز غافل نشوید چون فعالیت های روزمره تان همواره تجارب بسیاری را برای شما به همراه دارد.

 

فال متولدین آبان:

امروز ماه در نشانه شما حاکی از این است که شما یک گفتگوی احساسی خواهید داشت، اما شما به جای اینکه این گفتگو را ملایم تر کنید به آتش آن دامن می زنید. اکنون آروزهای شما خیلی مشتاقانه هستند و برای شما سخت است که تصویر روشنی از آنچه که نمی دانید واقعی هست یا نه تجسم کنید. شما اول باید از دیگران درخواست کمک کنید و بعد سعی کنید نیازهایتان را از خواسته هایتان مجزا کنید.

 

فال متولدین آذر:

شما نمی توانید از انجام دادن آنچه که قبلاً انجام شده کناره گیری کنید. به یاد داشته باشید که وقتی شما می خواهید خودتان باشید شاید دیگران زیاد در مورد شما درست قضاوت نکنند. شاید شما امروز نتوانید از پیش روی نگرانی های دورنی تان جلوگیری کنید، اما مجبور نیستید که به اضطرابهایتان اجازه بدهید که تعادل شما را بهم بریزند.

فال متولدین دی:

 در حال حاضر شما از زندگی خود راضی هستید، ولی هنوز آمادگی رویارویی با هر چیزی را ندارید. حتی ممکن است شما برخی از برنامه های شخصی مهمتان را برای اینکه زمان خالی بیشتری داشته باشید به تعویق بیندازید. نگران تغییراتی که به وجود آمده نباشید برای اینکه تقدیر اینگونه بوده است و همه چیز به موقع خودش درست می شود.

 

فال متولدین بهمن:

افکار و اندیشه های شما بوسیله افراد زیرکی که اطراف شما هستند ممکن است تحت تاثیر قرار بگیرد، اما شما هنوز با هر ایده جدیدی که در هر گام از راه تان بوجود می آید مبارزه می کنید؛ اعتقاد داشتن به آنچه که تا بحال می دانستید به نظر می رسد مهمتر از یادگرفتن درباره آنچه که بعدها پیش خواهدآمد، است.  به یاد داشته باشید ترسیدن از آینده انگیزه سالمی نیست، اگر شما می ترسید، روی این افکار منفی خود کار کنید تا تبدیل به عشق و امید شود.

 

فال متولدین اسفند:

کاملاً واضح است که وقتی شما کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و می خواهید همه را با هم انجام دهید، نمی توانید هیچ کدام را به درستی به اتمام برسانید. از طرف دیگر اگر شما قبل از اینکه کار بعدی تان را شروع کنید فقط برای تمام کردن یکی از وظایفتان تمرکز کنید، کارهای زیادی انجام نشده باقی می مانند. اگرچه این موضوع شما را ناراحت می کند، ولی در حال حاضر کیفیت کارهایتان نسبت به کمیت آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است.