فال امروز یکشنبه ۱۸ تیر ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

اخلاق و روحیات شما امروز برخلاف روزهای دیگر است و اگر بخواهید تلاش کنید که از بروزاحساسات تان جلوگیری کنید ممکن است این اوضاع را بدتر هم بکند. شما می توانید بگویید که تغییرات شدید در پیش است، اما می دانید که الان نمی خواهید با آن روبرو شوید. انکار کردن برای روزهای معدودی می تواند چاره ساز باشد اما در دراز مدت نمی توانید خود را گول بزنید چرا که نمی توان از تغییرات پیش رو اجتناب کرد.

 

فال متولدین اردیبهشت:

اگر امروز یک روز کاری به حساب می آید، اصلاً نباید اهمیت داشته باشد؛ برای اینکه ماه در پنجمین خانه شما، یعنی خانه بازی و شادی قرار دارد و به شما می گوید از خانه بیرون رفته و اوقات خوشی داشته باشید. اما این بی توجهی شما بار مسئولیت تان را بر دوش دیگران می اندازد و این موضوع اصلاً خوشایند آنان نیست. از بین کار و تفریح یکی را انتخاب کردن اصلاً دست خود شما نیست. سرنوشت شما هر چه که باشد شما نمی توانید در برابرش ایستادگی کنید.

فال متولدین خرداد:

شما فکر می کنید که تحت تسلط نیروی عظیم سرنوشت هستید و او هر طرف که بخواهد شما را می کشاند به همین دلیل از زندگی دلسرد شده اید، و دیگر دلتان نمی خواهد به زندگی ادامه دهید اما در روزهای آینده اتفاقات جدیدی برایتان پیش می آید تا شما متوجه شوید که این تفکر درست نمی باشد.

فال متولدین تیر:

اکنون که ستاره مریخ در نشانه شما قرار گرفته است شما انرژی بسیار بالایی دارید، اما ممکن است در مسیری که شما را به هدفهایتان می رساند حرکت نکنید. یک علامت خطر قرمز برای خودتان فرض کنید و با دقت به نشانه های اطرافتان نگاه کنید. پیامهای مهمی در راه هستند؛ اما آنها با یک زبان آشنا نوشته نشده اند. در عوض جهان خارج در حال برقراری ارتباطی سمبلیک با شما می باشد و در این موقع شما می توانید از پیامهایی که برای شما می گذارد سر در بیاورید.

فال متولدین مرداد:

امروز میزان عصبانیت شما زیادتر می شود! برای اینکه نمی توانید از دست ابعاد غیر منطقی و نامعقول احساسات خود فرار کنید. باوجود اینکه شما سخنان منطقی را به راحتی قبول می کنید، ولی الان وقت این است که به مشکلات گذشته فکر کرده و پیامی که از ضمیر ناخودآگاه تان منشعب می شود را به کار بگیرید. تبادل نظر کردن با یک دوست مورد اطمینان کمک تان می کند ترس هایتان را شناخته و بر آنها پیروز شوید.

فال متولدین شهریور:

امروز یاس و ناامیدی تان به نقطه جوش می رسد! و شما باید حتما راه فراری پیدا کنید وگرنه منفجر می شوید!! باوجود اینکه شما مسئولیت های مختلفی دارید، ولی وسوسه شده اید قبل از اینکه همه شان را تمام کنید فعلا بی خیالشان بشوید! شما خیلی راحت می توانید خودتان را قانع کنید که همه چیز خوب پیش می رود. شاید این اتفاق بیفتد، اما شما می توانید با عمل کردن به موقع به قول هایتان به جای فرار کردن از آنها، احتمال نتیجه مثبت را افزایش دهید.

فال متولدین مهر:

اگر شما اکنون زمان زیادی را برای دستیابی به هدفهایتان اختصاص ندهید، نارضایتی شما می تواند حتی بهترین شرایطتان را باطل کند. گذشت زمان به سود شما تمام می شود و این امکان را به شما می دهد که منتظر بمانید تا بهترین زمان برای شروع فعالیت فرا برسد. درضمن چشمها و قلبتان را به روی هدفهایتان باز نگه دارید.

فال متولدین آبان:

شما امروز به سختی برای خود برنامه ریزی کرده اید، تاحدی که اگر در سر راهتان مانعی وجود داشته باشد، همه چیز به طور کامل به هم می ریزد. جواب منفی دادن را یاد بگیرید، به فکر خودتان باشید و خود را از شر فشارهای زیاد رها کنید. پس فرصت را از دست ندهید؛ وگرنه خیلی دیر می شود. شما می توانید به ناامیدی هایتان خاتمه دهید. تا موقعی که به تقویم و برنامه ریزی های خود توجه نمی کنید برای همه چیز آمادگی خواهید داشت.

فال متولدین آذر:

با وجود اینکه هفته کاری شما تمام شده است ولی باز هم فکرتان مشغول کار است. شاید شما دوست داشته باشید که شرایط خودتان را تغییر دهید، ولی روش درستی نیست مگر این که یک برنامه ریزی طولانی مدت داشته باشید. شاید عملکرد از روی غریزه الان جذاب باشد اما شیوه محافظه کارانه مفیدتر خواهد بود.

فال متولدین دی:

الان زمانی جدی بودن است، البته این حرف لزوماً در مورد مسائل کاری نیست. شما احساس می کنید که وظایف زیادی دارید، در حالیکه احساسات و علایق تان شما را به سفری دور و دراز از عجایب می کشاند. فقط یادتان باشد که نتایجی که امروز شما بدانها دست یافته اید، لزوماً نتایج صحیحی نیستند. توجه کردن به جزئیات می تواند با جریانی آرام شما را برای چند هفته از برنامه تان جلوتر بیندازد.

فال متولدین بهمن:

شما هر وقت لازم باشد در افکار و ایده های جدی از همه پیشی می گیرید و بهتر عمل می کنید و شاید هم تنها کسی هستید که مشتاق درگیر شدن در بحث های پیچیده احساسی می باشید (وقتی که افراد دیگر اینگونه نیستند). اما خیلی به خودتان سخت نگیرید، وگرنه از مسیر درست منحرف می شوید. به جای اینکه تلاش کنید حتما خط سیر مستقیم و ثابتی را برای خود برگزینید، بدون تلاش برای کنترل کردن نتیجه کار، اجازه بدهید در مسیر خود پیچ وتاب و گردش داشته باشید.

فال متولدین اسفند:

به خاطر تغییراتی که تازگی در زندگی تان ایجاد شده، طی این چند هفته گذشته انتظارات شما از روابط دوستانه تان بیشتر شده است. خیلی خوب است که دوباره برای خود اهداف مهم تری را ایجاد کنید، البته قبل از اینکه واقعیت ها این کار را برایتان بکنند!! رویاهای کاذب و دورغین به شکست می انجامد، پس تا موقعی که فرصت دارید، واقعیت ها و حقایق مربوط به خود را دوباره بررسی کنید.