فال امروز یکشنبه ۱۱ تیر ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما امروز راهنما قابل اعتمادی نیستید! اما دیگران هنوز ازتان انتظار دارند تصمیمات مهمی بگیرید. وقتی چاره دیگری نباشد، حتی اگر مجبور شوید تمام حواس خود را متمرکز کنید و مقاومت داشته باشید، کارهایی که باید انجام دهید را انجام خواهید داد. درباره اهداف خود غلو نکنید، چراکه شاید فردا نظرتان عوض شود.

 

فال متولدین اردیبهشت:

شاید فکر کردن منطقی بهتان جوابی را بدهد، اما صدای درونتان چیز دیگری را می گوید! به جای اینکه برای فهمیدن اتفاقات روی داده در دور و برتان تفاوتهای این دو نگرش را حل کنید، سعی کنید فقط از هر دوی آنها آگاهی داشته باشید. حتی اگر برای تصمیم گیری از طرف یک نفر دیگر تحت فشار قرار گرفتید، تنها چیزی که لازم است بهش بگویید این است که هنوز برای تصمیم گیری آمادگی ندارید. در روز دوشنبه بعد از کسوف ماه کامل شما به جوابتان خواهید رسید.

فال متولدین خرداد:

شما می توانید در فعالیتهای گروهی تان خیلی خوب فکر کرده و تصمیم گیری کنید. اگرچه ممکن است برنامه ریزی های شما با برنامه هایی که معمولاً مورد قبول افراد گروه قرار می گیرد متفاوت باشد، اما شما احساس می کنید که با تصمیم های گزینشی موفق می شوید. حواستان جمع باشد که خیلی زود تسلیم خواسته های دیگران نشوید، وگرنه شما مدیریت کردن گروه با توجه به برنامه های سازنده تان را از دست خواهید داد.

فال متولدین تیر:

اگر به مسافرت رفتن فکر می کنید و یا می خواهید برای پیک نیک از خانه خارج بشوید، امروز برای برنامه ریزی کردن روز مناسبی است. خوشبختانه اکنون که شما زیاد ماجراجویی و ریسک پذیری را دوست ندارید راحت تر می توانید با اوضاع و شریط کنار بیایید. امروز وقتی در مورد یکی از افراد فامیل صحبت می کنید می توانید به شایعات بی اساس در مورد او گوش بدهید. این سخن بدین معنی نیست که شما دنبال فضولی کردن در زندگی خصوصی مردم هستید!! بلکه می توانید کارهای لذت بخش تر دیگری هم انجام بدهید.

فال متولدین مرداد:

مادامی که شما نسبت به آنچه که در پیرامونتان ااتفاق می افتد بی خیال هستید، دل شما هم آنها را مهم نمی پندارد. زمانی که شما تمایل دارید که در حالی روی یک تصویر بزرگ تمرکز کنید که بیشتر به جزئیات آن توجه می کنید، مشکلاتی به وجود می آیند. پیشنهاد می شود زمانی که نکات مبهم در حال حل شدن هستند نگرش مثبت خود را حفظ کنید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که در هر دو طرف نقش خود را خوب بازی کنید، این سختی ها فردا فروکش خواهند کرد.

فال متولدین شهریور:

شما در این روزها سر درگم شده اید زیرا بسیاری از کارهایی را که قصد انجام شان را دارید مانده اند و به نوعی شما در بین این همه کار ناتمام گیر افتاده اید. متاسفانه باید بگوییم سختی هایی که در گذشته متحمل شده اید هنوز به پایان نرسیده اند و دوباره سختی های جدیدی بر سر راه شما به وجود خواهند آمد. بهتر است در برابر هیجانات خود ایستادگی کنید تا شما را به راه های نادرست منحرف نکنند.

فال متولدین مهر:

ممکن است شما امروز احساس کنید اگر زمان را نگه دارید، با کمی انعطاف پذیری می توانید دیگران را تشویق کنید که طبق روش شما عمل کنند. در عوض، شما نیاز دارید که خودتان را سازگار با آنها  کنید حتی اگر تغییر کردن روز شما برایتان دشوار  باشد. خودتان را آماده کنید که اگر فرشته نگهبان شما سر رسید و خواست به شما یاری رساند بله بگویید. اجازه ندهید که غرور شما مانع رسیدن شما به موفقیت شود.

فال متولدین آبان:

ممکن است امروز در میان احساسات تان شناور باشید و هیچ راه حل آسانی نیز نباشد که بتوانید براحتی با احساسات خود ارتباط برقرار کنید. این به معنی آن نیست که شما سوای دیگران هستید بلکه تنها زبانی است که به نظر می رسد قادر به بیان نکات حساس و ضروری نیست. ممکن است بهتر باشد که به جای اینکه سعی کنید تا خود را به زور جزییات بیان کنید آهنگی بنوازید که احساسات تان را بیان کند. برای از بین بردن این فشار روحی می توانید شعری از دنیای روحی و درونی خود بگویید که بتوانید در قالب آن احساسات خود را بیان کنید.

 

فال متولدین آذر:

نقشی که شما در جهان بیرونی دارید باعث می شود در طی ماه آینده بیشترین تمرکز خود را روی کار و وظیفه تان  بگذارید چرا که خورشید وارد دهمین خانه مسیر شغلی شما می شود. اما شاید شما مایل نباشید که آزادی خود را از دست بدهید، حتی اگر بدانید که در قبال این کار موفقیت را به دست می آورید. در نهایت، شما مسئولیت خود را بر مستقل بودن ترجیح می دهید، حتی اگر از تصمیم خود راضی و خشنود نباشید. دلخور و عصبانی ماندن شما فقط مشکلات را بیشتر می کند. حتی اگر احساسات منفی خود را بیان کرده و اجازه دهید که این احساس در شما باقی بماند، بعدا مجبور خواهید شد که این نفرت و آزردگی را در خود از بین ببرید.

فال متولدین دی:

در حالیکه عطارد به شما کمک می کند که به چیزهایی که می خواهید برسید زندگی شما روز به روز روشنتر می شود. ضمناً خورشید و نپتون هم یکسری انتخابهای مشکل پیش روی شما قرار می دهند. بهتر است که همین الان اولین قدم را بردارید، برای اینکه اگر بخواهید به همه آنها با هم بپردازید، هر چیز کوچکی می تواند مشکل ساز شود.

فال متولدین بهمن:

شما دیشب خواب آرامی نداشتید، چرا که به خاطر خواب ها و رویاهای روشن و واضح دیشب یکسره از این دنده به آن دنده شدید! اما حالا که صبح شده این رویاها کمرنگ تر شده اند. شما دوباره در موقعیت احساسی جدیدی قرارمی گیرید، پس قبل از اینکه درگیر کار جدید شوید، روی نتیجه کارهای قبلی خود تمرکز کنید.

فال متولدین اسفند:

شما حتما باید تغییراتی که در حال مدیریت کردنشان هستید را ثابت و مشخص کنید- و این کار وظیفه بزرگ و عظیم شما می باشد. تلاش شما برای کندتر کردن روند امور احتمالا به ثمر نمی رسد، برای اینکه شما لزوما فراتر از خطوط زمانی عمومی که بر شما و تعداد زیادی از همکارانتان تاثیر می گذارند را تحت کنترل خود ندارید. عجیب اینکه اگر شما کمتر از دیگران توقع داشته باشید آنها بهتر کارشان را انجام می دهند.