فال

فال روزانه در روز ۵ خرداد ۱۳۹۵ برای متولدین فروردین ماه

 امروز برای اینکه بتوانید وقت کافی برای استراحت کردن داشته باشید، باید حتماً در اول صبح مشکلات شخصی خود را حل کنید. امروز یک نفر کاری را بهتان پیشنهاد می‌کند که به نظرتان خیلی عالی می آید، اما درست نیست قبل از تحقیق و بررسی کردن جواب مثبت دهید. این اتفاق می‌تواند زندگیتان را از این رو به آن رو کند، اما تا وقتی که در مورد این کار به طور کامل تحقیق نکرده‌اید هیچ اقدامی نکنید.

– فال روزانه در روز ۵ خرداد ۱۳۹۵ برای متولدین اردیبهشت ماه

 شما روشی کاربردی و عملی دارید که با آن می‌توانید روزتان را تغییر داده و به روزی توأم با لذت و خوشی تبدیل کنید. فقط شما دوست دارید اطمینان حاصل کنید که همه چیز روبراه است یا نه و همین موضوع باعث می‌شود خودتان را موقتاً از لذت بردن محروم کنید. شما نسبت به همه احساس مسئولیت می‌کنید، اما فقط شما اینگونه هستید. اگر دیگران نمی‌خواهند در کارها با شما همکاری کنند، شاید آنها نباید در خوشی ها هم با شما شریک شوند.

فال روزانه در روز ۵ خرداد ۱۳۹۵ برای متولدین خرداد ماه

ظاهرا امروز نسبت به گذشته راحت‌تر می‌توانید برنامه‌های خود را سازمان دهی کرده و دست به کار شوید. این سخن بدین معنی نیست که شما از تمام مسئولیت‌ها فارغ هستید، بلکه هم اکنون توانایی بیشتری دارید و می‌توانید بدون اینکه درقید و بند محدودیت‌های افراد دیگر گیر کنید به حرکت خود ادامه بدهید. از آزادی‌ها و اختیارات جایگزین استفاده کنید، اما از حقوق و مزایای جدید خود سوء استفاده نکنید، وگرنه آزادی و استقلال‌تان خیلی سریع تر از وقتی که پدیدار شده بوید، ناپدید و نابود می‌گردد.

فال روزانه در روز ۵ خرداد ۱۳۹۵ برای متولدین تیر ماه

هدف‌های بزرگ در سر داشتن امروز باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای شما شده است، چرا که شما قبلاً زیاد به جزئیات توجه نکرده‌اید. برای مثال اگر شما بخواهید یک خانه بسازید فقط توجه کردن به زیر بنای خانه کافی نیست. به جای اینکه وقتان را تلف کنید و انرژی‌تان را بر روی چیزهایی که دارید متمرکز کنید، چند روز دیگر هم صبر کنید و دوباره از صفر شروع کنید.

فال روزانه در روز ۵ خرداد ۱۳۹۵ برای متولدین مرداد ماه

 ممکن است شما اعتقاد داشته باشید که قهرمان جایگاه‌های میان راه هستید که می‌تواند به راحتی حمایت شود. شما واقعا مایل هستید با چشم اندازهای خود با کسی دیگر شریک شوید،  اما هر کلامی‌که شما بگویید ممکن است باعث ایجاد اختلاف و درگیری شود و طرف مقابل را خشمگین کند،‌ حتی اگر قصد شما این نباشد که باعث ایجاد این تعارض شوید. به یاد داشته باشید،‌ ایده‌های شما فقط یک راه برای رسیدن به رویکرد و موقعیت است، پس اگر ایده‌ها و افکار دیگران با شما اختلاف داشت به افکارشان احترام بگذارید.

فال روزانه در روز ۵ خرداد ۱۳۹۵ برای متولدین شهریور ماه

 به جای اینکه به فکر نیازهای افراد دیگر باشید، اول به فکر تغییر دادن خود باشید. البته این حرفی که ما می‌زنیم معنی‌اش خودخواهی نیست. بلکه اعتراف کردن به عشق و دوست داشتن دیگران حاصل نمی‌شود، مگر اینکه خودتان را شناخته باشید. اگر شما به اندازه کافی به خودتان توجه نکنید، پس چیز زیادی هم برای عرضه کردن به دیگران نخواهید داشت.

– فال روزانه در روز ۵ خرداد ۱۳۹۵ برای متولدین مهر ماه

 شما امروز زیاد سعی نمی‌کنید شور و هیجان خود را کنترل کنید. این موضوع دوستان و همکارانتان را حسابی شگفت زده خواهد کرد، اما آنها از گوش کردن به آرزوهای بزرگ شما خیلی زود خسته نمی‌شوند. با کمتر حرف زدن و بیشتر عمل کردن می‌توانید به کسانی که از شما انتقاد می‌کنند نشان دهید که شما فقط ادعا ندارید. اینک عمل کردن به وعده های خود خیلی مهم‌تر از داشتن نگرش‌های بزرگ است.

– فال روزانه در روز ۵ خرداد ۱۳۹۵ برای متولدین آبان ماه

 زمانی که شما در جستجوی فهمیدن رازهای آفرینش هستید علاقه شما به فلسفه و متافیزیک خیلی بهتان کمک می‌کند. و هنگامی که می‌خواهید کشف کنید در ظاهر هر پدیده‌ای چه حقیقتی نهفته است بیشتر به سمت فلسفه و موضوعات ماورایی کشیده می‌شوید. اما نباید باور کنید که همه چیز طبق خواسته شما پیش می‌روید. کمی شک داشتن باعث می‌شود شما از دردسرهای زیادی رهایی پیدا کنید.

– فال روزانه در روز ۵ خرداد ۱۳۹۵ برای متولدین آذر ماه

شما افکار ارزشمندی در ذهن خود دارید، اما واقعاً برای تصمیمات اخیر خود هیچ دلیل و مناسبت خاصی ندارید. اما شما احساس می‌کنید در محدودیت‌های مالی خود کمی‌گیر افتاده‌اید، ولی سعی نکنید که تمام حساب‌های خود را خرج کنید. شما دنبال یک راه حل می‌گردید و می‌خواهید همین الان هم آن را پیدا کنید. متأسفانه عجله به خرج دادن هیچ کمکی نمی‌کند، به آرامی‌و با احتیاط حرکت کردن اگرچه زیاد جالب نیست، ولی مطمئن باشید که سازنده‌تر است.

– فال روزانه در روز ۵ خرداد ۱۳۹۵ برای متولدین دی ماه

مشکلات جهان فقط با بیشتر کار کردن شما یک نفر و انجام دادن وظایفتان حل نمی‌شود! وقتی امکان خسته شدن شما در مراحل کار وجود دارد، بیشترکار کردن به جای اینکه مفید واقع شود بی فایده خواهد بود. گرایش‌های طبیعی شما به ترحم و دلسوزی کردن چیزی است که اکنون بهش نیاز دارید. فقط یادتان باشد دلسوزی کردن با افراد گرفتاری که به اندازه شما موفق نیستند برای امروز کافی است. وقتی که ماه وارد روز دوشنبه شد شما دیگر می‌توانید به کارهای خودتان برسید.

– فال روزانه در روز ۵ خرداد ۱۳۹۵ برای متولدین بهمن ماه

ژوپیتر در تمام سال در نشانه شما قرار می‌گیرد و هنگامی که شما در مقابل فرصتها واکنش نشان می‌دهید در محدوده رسیدن به رشد تجربی قرار دارید. در حالیکه شما می‌خواهید فقط به جنبه مثبت هر موضوع ناراحت کننده‌ای توجه کنید، اما ظاهر خورشید مانند امروز ژوپیتر، نشان دادن واکنش مثبت را مشکل کرده است. زمانی که بالاخره شما فهمیدید ترسهایتان باعث وجود آمدن ابهام می‌شوند، در آن صورت شما می‌توانید به عقب برگشته و به راحتی فکرتان را اصلاح کنید.

– فال روزانه در روز ۵ خرداد ۱۳۹۵ برای متولدین اسفند ماه

 شما می‌خواهید بدانید که احساسات‌تان ثابت و بدون تناقض هستند یا نه. چرا که می‌خواهید فعالیت‌هایتان بر اساس و پایه واقعیت شکل بگیرند. متاسفانه امروز شما در حالیکه اطلاعات بیشتری جممع می‌کنید احساسات‌تان نیز تغییر می‌کنند. به جای سرسختی کردن و پافشاری کردن بر روی دیدگاه‌هایتان، درحالیکه روز می‌گذرد واکنش‌های شما نسبت به گذشته کمتر قابل پیش بینی هستند. تا موقعی که مجبور نشده اید هیچ تصمیم بلند مدتی نگیرید؛ جوابی که حالا می‌دهید لزوماً آخرین جواب شما نخواهد بود!