فال امروز چهار شنبه ۲۴ شهریور ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز به راحتی نمی توانید ابراز تأسف کنید، اما باید یاد بگیرید که همیشه نمی شود کاملاً خوب و عالی بود. خیلی مهم است که بدانید هنوز هم باید در یک زمینه هایی پیشرفت کنید. اگر امروز جایی مجبور به عذرخواهی شدید، این عذرخواهی باید از ته دل تان باشد و نه فقط به حرف. برای این که با احساسات تان عجین شوید باید لحظه ای صبر کنید و پیام های ظریفی را که پشت کلمات بی پایان نهفته است بشنوید. شاید عجیب به نظر برسد، اما اگر قبول کنید که شما هم یک جاهایی اشتباه می کنید، شما را به دیگران نزدیک تر خواهد کرد.

فال متولدین اردیبهشت :

امروز دوست دارید روی خبرهای خوش تمرکز کنید و کاری به احساسات نامطمئن نداشته باشید. حتی اگر ذهن تان مدام به ترس های ناگفته ی درون تان برگشت، باز هم باید روی عوامل مثبت تمرکز کنید. حق دارید که نگران باشید، اما اگر فکر کنید به تنهایی می توانید از پس همه ی مشکلات بربیایید فقط همه چیز بدتر خواهد شد. برای این که به تحولات پایدار دست پیدا کنید باید راه تعامل با دیگران را باز بگذارید.

فال متولدین خرداد :

امروز ممکن است خیلی حرف بزنید، اما این پر حرفی شما فقط یک وسیله است تا به کمک آن ضعف های احساسی خود را بپوشانید. به نظر می رسد آن قدرها هم که دیگران فکر می کنند اعتماد به نفس ندارید، اما دلیلی هم وجود ندارد که حقیقت را پنهان کنید. به جای این که سعی کنید دیگران را با هوشمندی خود تحت تأثیر قرار دهید، فقط کافی است درباره ی احساسات تان صادق باشید. انعطاف پذیری درونی شما باعث خواهد شد که چیزهای جدید یاد بگیرید. فقط یادتان باشد گاهی هم سکوت کنید و حرف های دیگران را بشنوید.

فال متولدین تیر :

امروز شاید به این نتیجه برسید که دیگران همه ی ماجرا را به شما نمی گویند و این طرز فکر ممکن است برای تان مشکل ساز شود. اگر دیگران حرفی برای گفتن نداشته باشند ترس های تان چند برابر خواهد شد، اما شاید این خودتان هستید که باعث چنین رفتاری از جانب آن ها می شوید. به جای این که برای نشان دادن علاقه ی خود مدام سوال های مختلف بپرسید، باید دل تان را به دریا بزنید و ابتدا کمی از ماجراهای خودتان را برای آن ها بگویید. بهترین و سریع ترین راهکاری که جواب می دهد این است که نقطه ضعف های تان را برملا کنید.

فال متولدین مرداد :

بهتر است کمی از توجه به احساسات شخصی خود بکاهید. درست است که برای شروع یک کار جدید باید اعتماد به نفس داشت، اما اگر برای به دست آوردن این اعتماد به نفس بیش از حد روی خودتان متمرکز شوید آن وقت مشکل درست خواهد شد. برای این که تعادل را حفظ کنید باید کمی هم به دوستان و آشنایان تان توجه کنید. به شما توصیه می شود که حتی اگر گرداننده ی صحنه ی نمایش هستید، به دیگران هم اجازه دهید که سهمی در این قضیه داشته باشند. به آن ها فرصت دهید تا بدرخشند و به این ترتیب خصلت بخشندگی خود را به نمایش بگذارید.

فال متولدین شهریور :

حتی اگر دیگران به شما بگویند که دارید کار درست را انجام می دهید، باز هم این گفته ی آن ها شما را قانع نخواهد کرد. یکی از مشکلات امروزتان این است که در هر تصمیمی دچار تردید می شوید و خرابی به بار می آورید. از یک دید شخصی به این قضیه نگاه نکنید، بهتر است همه چیز را بی طرف بررسی کنید. خودتان را بخشی از فرآیند برزگ تری که در جریان است ببینید تا کمتر احساس تنهایی کنید.

فال متولدین مهر :

اکنون احساس می کنید هر چیزی که بیافرینید حتی اگر کاربردی نباشد حتماً از نظر زیبایی شناختی کامل است. اما به شما توصیه می شود که کارهای خود را با توجه به نظرات دیگران ارزش یابی کنید. حتی اگر با نقدهای تند و تیز مواجه شدید اشکالی ندارد، زیرا از همین نقدها می توانید درس های مهمی بگیرید. برای این که بفهمید چه چیزهایی ممکن است باید آن ها را انجام دهید و ببینید چه می شود.

فال متولدین آبان :

اکنون به هیچ وجه تمایل ندارید در گفتگوها و فعالیت های سطحی و بی مورد شرکت کنید، زیرا به نظرتان این چیزها شما را از پرداختن به امور ارزشمند بازمی دارد. امروز هم یکی از آن روزهایی است که فشار زندگی بالاست، اما نمی خواهید که خودتان دستی در این فرآیند داشته باشید. اعمال کنترل ممکن است در نهایت به همان چیزی ختم شود که می خواهید از آن فرار کنید. به شما توصیه می شود که آستین ها را بالا بزنید و شروع کنید.

فال متولدین آذر :

شما بیشتر تمایل دارید که تابع شخص دیگری باشید و هیچ مسئولیتی را در زندگی بر دوش نداشته باشید. اما امروز دیگر زمان آن فرا رسیده است که شما نیز وارد صحنه اجتماعی شوید و برای پیشرفت تان، به تنهایی  و بدون اتکا بودن به شخصی گام بردارید، حتی اگر کارها را اشتباه انجام دهید. مهم ترین مسئله این موضوع است که یاد بگیرید  مشکلات تان را خودتان به  تنهایی حل کنید.

فال متولدین دی :

ناراحتی و ناامیدی شما ناگهان به نقطه اوج خود رسیده و شما انقدر کفری می شوید که نمی توانید احساسات واقعی خود را پنهان کنید. متاسفانه نشان دادن خشم و عصبانیت اصلا شما را به اهدافتان نزدیکتر نمی کند، اما شما دلتان نمی خواهد که جلوی خشمتان را بگیرید. اگر سعی کنید که احساسات خود را مخفی کنید، آنها از بین نمی روند، اما اگر کمی درنگ کنید می توانید با رفتاری مناسب تر و مثبت تر ترسهای خود را ابراز کنید.

فال متولدین بهمن:

شاید شما اعتماد داشته باشید امروز برنده خواهید شد ولی متاسفانه این گونه نخواهد بود. شما باید بین چیزهایی که آرزویش را دارید و کارهایی که انجام می دهید تعادلی منطقی برقرار کنید و آن وقت شما توانایی خواهید داشت به چیز هایی که می خواهید برسید. با وجود این اگر شما به توانایی های خود شک کنید و فکر کنید که به اندازه کافی خوب نیستید وقت خود را تلف خواهید کرد. پس از فرصت خود نهایت استفاده را بکنید تا به نتیجه برسید.

فال متولدین اسفند :

شما امروز از کمک کردن به افراد دیگر دست کشیده اید، برای اینکه می خواهید  پیام خود را بلندتر و واضح تر به گوش آنها برسانید. یا شاید هم می خواهید خودتان را از قید پروژه ای که فکر می کنید به بیراهه رفته آزاد کنید. در هر دو مورد شما باید به انگیزه هایتان اهمیت بدهید، چراکه اگر ترس انگیزه اصلی شما باشد، هیچ کدام از کارهایتان فایده ای نخواهد داشت. ذخیره کردن انرژی تان کار عاقلانه ای است، اما نگذارید یک نفر دیگر تاوان اشتباه شما را پس بدهد.