فال امروز چهارشنبه ۱۲ خرداد ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

فال روزانه متولدین فروردین ماه

هیچ چیز به اندازه یک رقابت سالم نمی تواند موجب خوشحالی انسان و دوام دوستی ها شود. هیجانات شما امروز زیاد هستند. اگر قرار است با کسی در مورد کار یا موضوعی بحث کنید، آرامش خود را حفظ کنید و روی رفتار و گفتار خود کنترل داشته باشید. حرف های دیگران را بشنوید و سعی کنید از آنها استفاده کنید. در میان حرف های دیگران مسایل زیادی برای یاد گرفتن وجود دارد. از تحقیر کردن دیگران بپرهیزید و روی حرکات و حرف هایتان کنترل داشته باشید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

قدرت شما در منابع درونیتان نهفته است و امروز درهای این قدرت درونی به سوی شما باز است. خواهید یافت که در مواقع آشوب احساسات شما آرام و تحت کنترل خواهد بود. شما اکنون در زمان آغازهایی نو هستید که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بر شما واجب است که پیش از هرچیز مشکلات درونیتان را حل کنید تا مبادا شما را در آینده به دردسر بیندازند. هر شخصی برای حفظ سلامت خود روش های خاص خودش را دارد، شما مجبور نیستید برای این کار مربی شخصی گرفته و یا خودتان را در باشگاه حبس کنید، کمی پیاده روی و نوشیدن آب فراوان به مرور زمان نتایج بسیاری خواهد داشت. امروز تنبلی را کنار گذاشته و حسابی کار کنید، اما در پایان روز حتما برای عشقتان وقت بگذارید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

شما می توانید بی آنکه دیگران را ناراحت کنید و یا شخصی از خود راضی جلوه کنید تواناییها و موفقیت هایتان را به همه نشان بدهید، این خاصیت شماست. این هفته پیشرفتتان به آن راحتی که دلتان می خواهد نخواهد بود و باید برای رسیدن به خواسته هایتان سخت تلاش کنید. امروز تمام روز لبخند به لب داشته باشید، این کار می تواند بسیار تأثیرگذار باشد. اگر در جستجوی کار هستید دهه آخر خرداد می تواند برای شما بسیار خوب باشد، از الان رزومه خود را به روز رسانی و تقویت کنید. اگر حرفی دارید که باید با عشقتان در میان بگذارید خوب فکر کنید و کلمه هایتان را به دقت انتخاب کنید تا بعدا پشیمان نشوید.


فال روزانه متولدین تیر ماه

شما دارید چیزی را خلق می‌کنید و اول راه هستید اما اگر می‌خواهید تغییری ایجاد کنید باید صبور باشید. شاید بخواهید در مورد شروع کار جدیدتان با دیگران صحبت کنید اما دلایل درستی نداشته باشید . حتی اگر بین آنچه می‌خواهید انجام دهید و آنچه ناچار به انجام آن هستید مانده اید ، انجام هر عمل مثبتی عاقلانه تر از منتظر شانس بهتربودن برای بیان خصوصیات فردی شما است.


فال روزانه متولدین مرداد ماه

امروز از غرور و افاده های بیجا اجتناب کنید، چرا که حرص همه را با این کار در خواهید آورد و این برای شما اصلا خوب نخواهد بود. کاری به کار کسی نداشته باشید و سرتان به کار خودتان باشد. به حرف دیگران اهمیت ندهید و به ویژه در مورد مسائل عاطفیتان همانطوری که خودتان دلتان می خواهد زندگی کنید، این که آنها چه فکری می کنند هیچ اهمیتی ندارد. همراه با عشقتان یک شب فوق العاده را بگذرانید، دست در دست هم به پیاده روی بروید، خارج از منزل شام بخورید و از خوشی های کوچک زندگی لذت ببرید. اگر حرفی برای گفتن به عشقتان دارید این فرصتی بسیار خوب می تواند باشد.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

امروز مراقب پولتان باشید. رسیدها و قبض هایتان را نگه دارید. پول خردهایتان را بشمارید. حساب های بانکی خود را دوبار چک کنید. شاید پول پیدا کنید یا پول گم کنید. همچنین روز خوبی برای برنامه ریزی های بلندمدت در مورد امور مالی و شغلتان است. بجای آنکه در اعماق عشقی پرشور غرق شوید، باید با آن فرد خاص صحبت عمیقی داشته باشید. این می تواند شما را وارد حوزه های جالبی نماید که فرصتی برای انجام پروژه ای دونفره در آینده می دهد. شما از همه لحاظ و نه فقط از جنبه رمانتیک با هم رابطه دارید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

امروز شما در محل کار و یا در خانه دقت بیشتری دارید، چراکه کمتر دور و بر جزئیات می‌چرخید. در مورد روش تعادل برقرار کردن بین کار و تفریح به حس ششم خودتان اطمینان کنید. این سخن به معنای تنبل شدن نیست؛ بلکه به معنای این است که از روزتان نهایت استفاده را ببرید و البته شاید مجبور شوید تا عصر هم کار کنید.


فال روزانه متولدین آبان ماه

این که چه شغلی دارید اصلا مهم نیست، آنچه اهمیت دارد این است که با تکیه با مهارت های اجتماعی و روابط عمومی بسیار قوی که دارید می توانید خودتان را به آنچه که شایستگی اش را دارید برسید. شما خیلی خوب می دانید که چه وقت لازم است حرف بزنید و چه وقت باید لب هایتان را به هم دوخته و سکوت کنید. گول حرف آنهایی که سعی دارند شما را به انجام کارها و معاملاتی با زحمت کم و سود فراوان قانع کنند را نخورید و قبل از وارد معامله شدن با هرکسی اعتبار آنها را به خوبی بسنجید. ممکن است کسی برای تشکر از شما هدیه کوچکی برایتان بخرد. چند روز باقی مانده تا آخر هفته برای شما خیلی خوب خواهد بود، از این روزها لذت ببرید.


فال روزانه متولدین آذر ماه

شاید شما فکر کنید که می‌دانید چه چیز می‌خواهید، اما ممکن است چیزی نباشد که شما واقعاً بدان نیاز داشته باشید. و اگرچه شما این شانس را دارا هستید که به این خواسته هایتان برسید اما تحت هیچ شرایطی نباید شاد بودن را فراموش کنید. علی‌رغم اینکه شاید ناامید باشید، هنوز هم می‌توانید لبخند را بر چهره دیگران بنشانید. ولی به یاد داشته باشید برای پنهان کردن نارضایتی درونی لازم نیست که تظاهر کنید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

شاید فکر کنید که الات وقت آن است که برنده شده و خودتان را ثابت کنید، اما گاهی لذت اصلی در خود بازی است و نه در برنده شدن، به ویژه اگر به صورت گروهی کار می کنید و دیگران در حال رقابت شدید هستند. گاهی برای نشان دادن قدرت شخصیتتان باید کمی عقبتر ایستاده و بگذارید دیگران به جای شما پیشرفت کنند. شاید خودتان خیلی متوجه این موضوع نشوید و فکر کنید دیده نمی شوید، اما آن هایی که باید ببینند متوجه هستند و این کار شما اثر مثبتی روی آنها خواهد داشت. امروز وقت آن است که به دیگران قدرتی که به آن نیاز دارند را بدهید. وقت آن رسیده است که عشق خود را به کسی که دوست دارید ثابت کنید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

شما در این روزها برای انجام فعالیت‌های روزمره تان دیگر هیجان ندارید، بسیاری از کارهایی را که در سابق ﺁرزوی ﺁنها را داشته اید و امروز به این ﺁرزوهای بزرگ رسیده اید اما دیگر شوق و ذوق سابق را ندارید، به خود یادﺁوری کنید که شما برای رسیدن به جایی که در حال حاضر هستید مشقت‌های فراوانی را متحمل شده اید. شما نباید در یک مسیر ثابت بمانید و تسلیم سرنوشت شوید. روحیه تهاجم جویانه‌ای که در شما وجود دارد را از خود دور کنید تا بتوانید راحت تر با دیگران ارتباط برقرار کنید. برای این که بتوانید به یک وضعیت ثابت برسید، بهتر است برای مدتی استراحت کنید و از تمام صحنه‌های اجتماعی و شغلی دور شوید.


فال روزانه متولدین اسفند ماه

 اگر کسی را دوست دارید امروز وقت آن رسیده است که دست از ایفای نقش والد برای آنها بردارید، چرا که شما گاهی این کار را می کنید. نقشتان را عوض کنید و بگذارید دیگران از شما مراقبت کنند و هوایتان را داشته باشند. اگر کمی به خودتان استراحت بدهید آسمان به زمین نخواهد آمد. مطمئن باشید اتفاقی نخواهد افتاد، کمی به خودتان استراحت بدهید. امشب قراری غیرمنتظره با عشقتان بگذارید، موبایل هایتان را خاموش کنید و بدون هیچ برنامه ای از خانه بیرون بزنید و ببینید راه شما را به کجا خواهد برد، مطمئن باشید برای هر دوی شما شبی لذت بخش خواهد بود.