فال امروز چهارشنبه ۲ فروردین ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز شما مشتاقانه می خواهید در مورد موضوعی که ازش روی گردان بودید تحقیق کنید. همه ترس و هراسهای شما نسبت به این موضوع امروز کاملاً از بین رفته است. شما خیلی دوست دارید که دیگران هم نقطه نظرات شما را بشنوند، چرا که می دانید هم اکنون تأثیر فوق العاده ای بر دیگران خواهید گذاشت. فقط یادتان باشد قبل از اینکه به موضوع بعدی بپردازید به آنها فرصت کافی بدهید که نظرشان را درباره گفته های شما بگویند.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

عواطف و حساسیت های اخیر شما بیش از پیش زیاد شده است، از حد و مقدار طبیعی خود بیشتر شده است. احساساتی که شما در حال حاضر دارید، فوق العاده زیبا هستند اما بهتر است به شخصیت قبلی تان برگردید زیرا شخصیت امروزتان آسیب های جدی را به شما می زند. شما در اثر افراط گرایی دچار خشم و غضب های بسیاری خواهید شد و توان مقابله با استرس های ناشی از این ماجرا را ندارید.

 

فال متولدین خرداد:

شما امروز بین نشان دادن هوشتان به دیگران و مخفی نگه داشتن توانایی هایتان به طور کامل تردید دارید. متأسفانه شما توانایی این را ندارید که جلوی یک رنجش احساسی را بگیرید. حواستان جمع باشد که طوری رابطه های عاطفی ایجاد کنید که احساسات عاطفی شدید ابراز شوند و ناگفته نمانند، اما به یاد داشته باشید که اغلب احساسات شدید به فرد دیگری تعلق دارد.

فال متولدین تیر:

در حال حاضر حتی مواقعی که شما در محل کار هستید، زندگی شما در روابطتان خلاصه شده است. همکارانتان در سر کار در مورد کارهایی که انجام داده اند سر و صدای زیادی به راه می اندازند، اما شما زیاد تحت تأثیر قرار نمی گیرید. متأسفانه شما اصلاً نباید آنها را نقد کنید و هیچ قضاوت منفی ای داشته باشید، برای اینکه اگر امروز نقطه نظرهای انتقادانه خود را ابراز کنید مؤثر واقع نخواهند شد. تا آخر این هفته از انجام این کار صرف نظر کنید و نظرات خود را ابراز نکنید.

 

فال متولدین مرداد:

ممکن است این روزها با شخصی از نزدیکان تان احساس ناراحتی  کنید اگر چه ممکن است این احساس پریشانی و اضطراب مستقیما به این شخص ربطی نداشته باشد. در واقع شما ممکن است از هر کسی که حد و مرزهای احساسی تان زیر پا بگذارد احساس نارضایتی کنید. دقت کنید و ببینید وقتی که صحبت از احساسات تان به میان می آید آماده جنگ می شوید. ممکن است شما دوست داشته باشید که در وهله اول احساسات تان را برای خودتان نگاه دارید اما در بعداز ظهر شرایطی پیش خواهد آمد که مایل می شوید تا احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید.

 

فال متولدین شهریور:

شما الان در قسمت آفتابی خیابان قدم می زنید! و اگر احیانا به مشکلی هم بربخورید آن مشکل رفع می شود. امروز درحالیکه بهرام وارد پنجمین خانه تان یعنی خانه “خودجوشی” می شود، شما انرژی خیلی زیادی دریافت می کنید. به جای اینکه هر تصمیمی را سبک و سنگین کنید، به اولین فکری که به ذهنتان می رسد عمل کنید. اولین ایده بهترین ایده است!!

 

فال متولدین مهر:

شما امروز فوق العاده سرسخت شده اید، چراکه می دانید زمان در حال سپری شدن است و می خواهید که تمام نقاط مبهم و سوءتفاهمات را رفع کنید. اما بعضی از چیزها را باید رها کرده و کاری بهشان نداشته باشید. شاید ترجیح می دهید که کارهایتان را الویت بندی کرده و طبق برنامه پیش روید. شما زیاد دلتان نمی خواهد برنامه هایتان را تغییر دهید، اما حالا آداپته شدن با شرایط شاید مرموزترین اسلحه شما باشد. کارهایی که در دراز مدت به نفعتان نیست را رها کنید و اجازه دهید هر استراتژی و ایده قدیمی که خوب عمل نمی کند از برنامه های شما یا هر فرد دیگری پاک شود.

 

فال متولدین آبان:

 

ممکن است امروز با یکی از اعضای خانواده تان جر و بحث داشته باشید. کاملاً واضح است که این مشکل مربوط به شما نیست، برای اینکه دوست داشته اید که از مجادله ها دوری کنید. حتی اگر با صحبت کردن هم توانستید این مشکل را حل کنید، اما شما در این آزمایش می فهمید که شما در شرایط جدی و مهم عدم توانایی خود را به دیگران ربط می دهید. تمرین کردن انعطاف پذیری باعث می شود که دیگران بیشتر با شما احساس راحتی کنند.

 

فال متولدین آذر:

اینکه ماه برج جوزای دمدمی مزاج تمام احساسات شما را کنار می زند اصلا اهمیتی ندارد! گزینشی عمل کردن در مورد دلایل و فاکتورهایتان امر خیلی مهمی است؛ چرا که درگیر کردن خودتان در گروه های خیلی زیاد از مردم می تواند انرژی خیلی زیادی ازتان بگیرد. آنچه که اهمیت دارد این است که شما می خواهید مادامی که تاثیر و نفوذی که می خواستید را ایجاد نکردید، سفت و سخت به وظایفتان بچسبید!

فال متولدین دی:

زیادتر شدن کارها و وظایف شغلیتان، شما را به سمت ارتباط برقرارکردن با یک شریک پرجنب و جوش و یا یک دوست جدید جلب می کند. اما این کار چندان هم ساده نیست، برای اینکه شما می توانید موانعی را که پیش رویتان است را ببینید. لازم نیست زیاد عجله کنید؛ آرامش داشتن و خونسرد بودن از عجله داشتن مفیدتر است. از وقت خود به درستی استفاد کنید وگرنه بعداً انتقاد کردن از موانع و مشکلات هیچ فایده ای نخواهد داشت.

 

فال متولدین بهمن:

شما امروز ایده های احمقانه را جدی می گیرید!! مثل رژیم گرفتن در زمانی که دور و بری های ما در حال ترتیب دادن جشن و مهمانی هستند! اما شما حال و هوای مهمانی ندارید؛ چرا که می خواهید به برنامه هایتان سر و سامانی بدهید. چیزی که شما می خواهید داشتن کمی تفریح و سرگرمی نیست؛ شما فقط نیاز دارید که به فکر سلامتی تان باشید و در این زمینه به دنبال محرکی هستید که بتوانید کاری انجام دهید. غریزه های درونی خود را دنبال کنید، اما در مسیری که پیش گرفته اید لذت بردن را فراموش نکنید.

 

فال متولدین اسفند:

امروز دیگر مانعی وجود ندارد که باز هم شما را عقب نگاه دارد به خاطر اینکه ماه جدید فعال تماما مال شماست. اگر اخیرا در کاری شروع اشتباهی داشته اید الان بهترین زمان برای شروعی دوباره است. موفقیت تنها به کسانی اختصاص دارد که مقاوم و ثابت قدم هستند. بنابراین از این نترسید که با تصمیمات خوب در اجتماع حاضر شوید. پس سخت کار کنید تا رویاهای خود را به تحقق رسانید.