فال امروز چهارشنبه ۲۷ بهمن ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

هم اکنون شما به جای اینکه در جستجوی اهداف شخصی خود باشید، بیشتر علاقه دارید کارهایی انجام دهید که به نفع همه باشد. شما از این حقیقت آگاه هستید که نمی توانید خوشحال باشید مگر اینکه افراد دیگر هم شاد باشند و رضایت شما در گرو شادی و رضایت دیگران است. اگرچه این هدفی رفیع و والا است، شما حداقل می توانید با پیش قدم شدن در دوستی ها در شادی ها با دیگران شریک شوید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

یکی از دوستان لجباز شما یا یکی از همکارانتان امروز می تواند شما را به سمت مسائل حاشیه ای بکشاند، اما نباید نگران باشید؛ فقط عجله نکنید. در حقیقت هرچقدر هم که این فرد تأثیر گذار باشد، نمی تواند با شما برابری کند. اگر شما با درستکاری کار کنید، هیچ کس قادر نخواهد بود مانع از رسیدن به اهدافتان بشود. اما انتظار موفقیت یک شبه را نداشته باشید، به ثمر رسیدن چیزهای خوب زمان زیادی می برد.

 

فال متولدین خرداد:

احساسات شما امروز عمیق ترو شدیدتر از همیشه شده و باعث می شود احساس ناراحتی و نارضایتی کنید. حرارت خورشید در هشتمین خانه شما یعنی “دیگران” باعث می شود که دیگران بتوانند بوسیله همجواری با پلوتون خودرأی روی ضمیر ناخودآگاه شما تاثیر بگذارند. شما فرصتی برای اشتباه ندارید، پس قبل از اینکه بخواهید برنامه و پروژه جدید را آغاز کنید خوب به آن فکر کنید تا وسط کار مجبور نشوید آن را رها کنید.

فال متولدین تیر:

شما امروز احساس می کنید کسی که بهتان خیلی نزدیک است جلوی شما را گرفته و بنابراین برایتان سخت است حقیقت واقعی گفته های او را متوجه بشوید. حالا شما وسوسه شده اید به دوست یا فردی از اعضای خانواده تان که بیش از اندازه مواظبتان است حمله کرده و با او دعوا کنید!! اما این کار یکی از راههای غلبه کردن بر ناامیدی تان است! سعی کنید روش مثبتی پیدا کرده و استقلال خود را نشان بدهید. اجازه ندهید به خاطر اینکه می خواهید به سادگی در برابر موضع خود ایستادگی کنید، کسی شما را گناهکار و مقصر بداند.

فال متولدین مرداد:

با وجود اینکه شما تا الان زیر رادار کنترل به خوبی ایستاده بودید، اما احساسات شما مایلند که خود را پدیدار سازند و به زودی به آنهایی که اطراف شما هستند خود را نشان خواهند داد. هر چه بیشتر تلاش کنید تا رازی را پنهان کنید، بیشتر پریشان و آشفته خواهید شد. اگر چه بهتر است بعضی چیزها پیش خودتان و در دل خود شما حفظ شوند، اما بهترین کاری که امروز می توانید بکنید این است که با اطرافیان تان شفاف و روراست باشید. اگر از شما سئوالی پرسیده شد، یک پاسخ ساده با یک روش رک و صریح می تواند درباره اینکه احساسات تان اخیرا باعث از دست دادن تمرکز شما شده است، راهگشا و قانع کننده باشد.

 

فال متولدین شهریور:

شما فکر می کنید که زیادی نسبت به دیگران حساسیت نشان می دهید، اما آنها به هیچ وجه این موضوع را متوجه نشده اند. آنها در حالیکه نسبت به قبل بیشتر شما را کنترل می کنند به شما توجه می کنند. به کارهای قبلی تان نگاهی بیندازید، برای اینکه کاری کرده اید که باعث شده دیگران پیام هایی نامفهومی را از طرف شما دریافت کنند و این موضوع باعث شده که آنها فعالیت های شما را سوءتعبیر کنند. فقط سعی کنید که متظاهر نباشید، هرکس به زودی خودش حقیقت را خواهد فهمید.

 

فال متولدین مهر:

شما آماده هستید که عقاید تان را بیان کنید و بعد از آنها دفاع کنید. بعمل درآوردن افکارتان بیش از آن که فکر می کنید دشوار است. ممکن است شما در تصورتان خیلی راحت تر افکارتان را بیان کرده و آنها را عملی کنید. اما دیگران از شما می خواهند که ایده ها و تجربه هایتان را با آنها تقسیم کنید حتی اگر شما بخواهید که آنها را برای خودتان نگاه دارید و نمی خواهید یکباره همه چیز را به کسی بگویید. آرام شروع کنید و از قلب تان صحبت کنید.

 

فال متولدین آبان:

به جای اینکه از کاری که باید همین الان انجام دهید ناراحت و عصبی شوید و شروع به غرولند کنید سعی کنید آن را به عنوان یک بازی ببینید. اگر شما زمان خوبی داشته باشید بیشتر مشتاق می شوید که بهره وری خود را بالا ببرید. اما سعی نکنید تا از روبرو شدن با پی آمدهای واقعی که امروز نمایان می شوند اجتناب کنید. به خاطر اینکه  گرفتگی ماه در ششمین خانه “جزییات زندگی” شما اتفاق افتاده است. یک چیز بی اهمیت می تواند تاثیر مهمی روی بقیه مسائلی بگذارد که شما قبلا در کار خود برای دسترسی به موفقیت انجام داده بودید.

 

فال متولدین آذر:

ما امروز نسبت به وضع مالی خود و یا دست کم نسبت به امکاناتی که دارید خیلی خوش بین هستید. حالا بهرام در نشانه شما قرار دارد و انرژی زیادی در خود حس می کنید که شما را قادر می سازد بیشتر از همیشه کار کنید. اما این انرژی زیاد می تواند خشم و عصبانیت شما را نیز آشکار کند، پس راهی پیدا کنید که بدان وسیله احساسات غیر منتظره تان را خاموش کنید، وگرنه درگیر مسائل می شوید که اصلا به نفعتان نیستند.

فال متولدین دی:

امروز شما سرتان خیلی شلوغ است، ولی بیشتر ترجیح می دهید استراحت کنید. اولین حرکت و کشش شما به سوی تفریح و خوشی متمایل است، اما شما به صرافت می دانید که چیزهای وسوسه کننده به روش های گوناگون شما را در بوته آزمایش قرار می دهند! پس در برابر کودک درون شاد و خوشحال خود تسلیم نشوید؛ در عوض به سراغ کارهایتان که روی هم تلنبار شده بروید.

 

فال متولدین بهمن:

شما احساس می کنید که امروز آخرین فرصت برای تمام کردن چندین پروژه شماست. خوش بختانه امروز یک روز فوق العاده است و شما با سخت کوشی می توانید کارهای متنوعی انجام دهید. اما با یک دست نمی توان دو هندوانه برداشت! بنابراین به جای این که تمام کارهایتان را با هم انجام بدهید شما می توانید برای کارهای مختلف خود برنامه ریزی کرده و بعد هم به اندازه کافی استراحت کنید.

 

فال متولدین اسفند:

برنامه ریزی اخیر شما ممکن است از بهترین نوع برنامه ها باشد، اما هنوز کامل نیست. زمانیکه شرایط تغییر می کنند، شما نیز باید خود را با آنها تطبیق دهید یا حداقل در برابر شان مقاومت نکنید. متاسفانه، ممکن است امروز سخت گیرانه بیندیشید و عدم تمایل تان برای اصلاح کردن روال کارتان می تواند شما را حتی از نزدیک ترین دوستان تان جدا کند. توجه کنید که دارد چه اتفاقی می افتد تا بتوانید هوشمندانه در برابر آن واکنش نشان دهید، به جای اینکه به یک رویای پوچ و توخالی تکیه کنید.