فال امروز چهارشنبه ۲۴ خرداد ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز شما می توانید یک شریک و همراه کامل برای لحظه های خوب خود داشته باشید، ولی شما نمی توانید به خوبی این نقش را برای طرف مقابل خود بازی کنید. شما به جای اینکه با یک نفر دیگر همراه بشوید، ترجیح می دهید آزادی این را داشته باشید که هر کاری دلتان می خواهد انجام دهید. با وجود این اگر کمی خویشتن داری از خود نشان دهید، می توانید هم به نیازهای خود برسید و هم دیگران را خوشحال کنید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما دارای انرژی فوق العاده مثبتی هستید اما از  آن استفاده نمی کنید، این انرژی در درون شما به حالت سکون و غیر فعال موجود می باشد بهتر است هر چه زود تر نیروهای مثبت تان را از خواب بیدار نمایید تا شما را در مسیر زندگی و طی نمودن قله های سعادت و خوشبختی یاری دهند. به صداهایی که از درونتان می اید گوش فرا دهید تا شما را در مسیر درست قرار دهند.

فال متولدین خرداد:

شما با برنامه های پنهانی آشنا هستید، اما حالا با وجود ماه در دوازدهمین خانه شما مربوط به رازها، بهترین کار این است که هر چیزی را افشا نکنید. اما از تبادل نظر کردن در مورد محرکها و انگیزه های خود خودداری نکنید، برای اینکه اگر بخواهید به دیگران نشان بدهید که چه چیزی برایتان از همه چیز مهتر است، این کار آسان ترین روش است. شما نسبت به اعتقادات خود خیلی متعصب هستید. حتی اگر افراد دیگر امروز قادر نباشند دیدگاه های خود را با شما در میان بگذارند، در نهایت آنها به دیدگاه های قدرتمند شما احترام خواهند گذاشت.

فال متولدین تیر:

وقتی نتوانید احساسات خود را کنترل کنید، به خصوص اگر دیگران هم ناراحتی های شما را تشدید کنند، اوضاع خیلی ناراحت کننده و استرس زا می شود. حتی اگر از این شرایط جدید ناراضی هستید ولی خودتان را نگران نکنید. شما می خواهید بیشتر داشته باشید و حتی شاید خودتان هم دقیقا ندانید که چه می خواهید. شما فقط به زمان احتیاج دارید، روزهای آینده اوضاع بهتر خواهد شد.

فال متولدین مرداد:

زمان رسیدن به آرزوهایتان نزدیک شده است؛ شما باید بین نیازهای افراد دیگر و خواسته های خودتان تعادل برقرار کنید. این بدین معنی نیست که شما باید در برابر ابراز کردن احساسات خود مقاومت کنید، بروز ندادن احساسات کاری منطقی نیست. در عوض سعی کنید حساسیت بیش از اندازه نداشته باشید، برای اینکه اگر شما به نیازهای افراد دیگر توجه نکنید، ممکن است ناامیدی بی اهمیت شما تبدیل به مشکلی اساسی بشود.

فال متولدین شهریور:

امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید با این حال لازم است با وجود تمام فرصت ها تلاش خود را بیشتر کنید. حتی اگر احساس خستگی می کنید خود را برای ادامه راه آماده کنید. اغلب زمانیکه به مانع غیر قابل عبوری برخورد می کنید ایمان و اطمینان خود را از دست می دهید اما اکنون آماده هستید که عزم خود را جزم کنید و به دیگران اراده خود را نشان دهید.

فال متولدین مهر:

حالا که خورشید نشانه شنا را ملاقات کرده است شما بیشتر احساس راحتی می کنید. شما اطلاعاتی دارید که اطمینانتان را بیشتر کرده و برای کار کردن کاملاً آماده شده اید. اما شاید الان وقت مناسبی نباشد. حواستان جمع باشد برای اینکه امکان دارد شما شرایط بدی را که در آن قرار گرفته اید نادیده گرفته و قبل از اینکه به دور و بر خود توجه کنید حرف هایی بزنید که مناسب نباشد. کمی صبر کردن مطمئناً به شما ضرر نخواهد زد.

فال متولدین آبان:

در حالیکه پلوتوی آتشین وارد پنجمین خانه تان، یعنی خانه ابراز وجود کردن، می شود، شما نیز وارد خلاقانه ترین دهه زندگی خود می شوید. در این زمان هر اتفاقی که پیش بیاید، شما باید بتوانید در لحظه حال حضور داشته باشید. یاد گرفتن روش های خودجوش بودن هم اکنون شاید مهم ترین مهارتی باشید که می توانید کسب کنید.

 

فال متولدین آذر:

شما امروز بیشتر دوست دارید دیگران را خوشحال و راحت بسازید نه خودتان را. عجیب اینکه انگیزه شما شاید کمی احمقانه باشد!! چراکه اگر اطرافیان شما خوشحال باشند، شما نیز به احتمال زیاد شادتر خواهید بود. به خصوص اگر آنها به خاطر اینکه شما نقش یک میزبان مهربان را بازی می کنید نسبت به شما با نظر مساعد عکس العمل نشان بدهند.

فال متولدین دی:

امروز کارهای خیلی زیادی روی دوشتان سنگینی می کند و شاید هم نگران این هستید که همه این کارها را ناتمام رها کرده اید. هم اکنون تهیه کردن یک فهرست از کارهایتان، تمرکز کردن روی جزئیات و اختصاص دادن زمانی برای بررسی کردن هر یک از وظایف تان، یک راهبرد مفید و مناسب است. اما شما از موانعی که سر راه شما قرار می گیرند خسته شده اید. شما نباید فقط به خاطر اینکه دوست دارید قوانین یکنواخت روزانه تان را بشکنید دست به کاری پر مخاطره بزنید. روی گزینه های خود فکر کنید، ولی قبل از اینکه به صورت جدی اقدام کنید یک روز صبر کنید.

فال متولدین بهمن:

ممکن است شما هوس کنید که روی یک راه آهن پر پیچ و خم مخصوص کودکان بروید؛ به خاطر اینکه اعتماد به نفس شما ناگهان بلندپروازی می کند و بعدا درهم می شکند، فقط به خاطر اینکه شیب بعدی را با نیروی بیشتری بالا برود. سخت است که یک مکان محکم و استوار روی جاییکه ایستاده اید پیدا کنید و بتوانید بفهمید که الان که هستید. شک نکنید؛ الان زمان خوبی برای تغییر و تحول است و به جای اینکه تلاش کنید تا روی نقطه ای بایستید تا از آن جان سالم بدر ببرید ، بهتر است که با تغییرات بوجود آمده کنار بیایید تا زمانیکه آنها به نوبه خود ساکن بمانند.

فال متولدین اسفند:

حواستان جمع باشد که موقعیتی را ایجاد نکنید که رئیس یا یکی از مدیران شما از دستتان عصبانی بشوند. اگر کسی جلوی پیشرفت شما را بگیرد و چوب لای چرخ شما بگذارد شما عصبانی می شوید. اکنون سرسختی نشان دادن ممکن است کاملاً بی نتیجه باشد، درعوض باید عملکردهای خود را برای دیگران شفاف ساخته و تا جایی که شرایطتتان اجازه می دهد سعی و تلاش مضاعف داشته باشید.