فال امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

مثل اینکه موضوع یا مورد خیلی بااهمیتی در حال به انتها رسیدن است، بیهوده تلاش نکنید تا برای مدت زمان بیشتری آن را نگه دارید. هم اکنون دست کشیدن از یک آرزو، یک ایده و یا یک برنامه نشانه شکست خوردن نیست. اما آمادگی شما را برای اجازه دادن به ورود پتانسیل‌های جدید به زندگی تان نشان می‌دهد. اگر برای حفظ کردن دیدگاهی که مدت زمان زیادی به دردتان نخورده مبارزه کنید، حتی نمی‌توانید فکر خود را تغییر دهید.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز ماه برج جوزا کمی زندگی‌تان را پیچیده می‌کند. برنامه ریزی کردن برای مسافرت‌های آینده زیاد کار جالبی نخواهد بود، مگر اینکه بتوانید کمی رویایی باشید. اگر بخواهید روی اطلاعاتی که قرار است بهتان برسد تکیه کنید، به جایی نمی‌رسید. هم اکنون از جزئیات دست کشیده و روی ایده‌های بزرگ تمرکز کنید.

 

فال متولدین خرداد:

از رفتارهایی که افراد خانواده‌تان یا دوستان‌تان در این روزها با شما داشته اند دچار ناراحتی و دلسردی شده اید بهتر است باید ها و نبایدها را کنار بگذارید فقط از خودتان انتظار داشته باشید زیرا اگر به این روند ادامه دهید در آینده‌ای نه چندان دور دچار افسردگی خواهید شد، پس از امروز دیگر از کسی توقع انجام کاری را نداشته باشید در این صورت اعتماد به نفس تان نیز تقویت می‌شود. قابلیت انعطاف پذیری خود را افزایش دهید.

فال متولدین تیر:

مشکلات مالی شاید شما را به مسیر سخت و ناهمواری بکشاند که شما را با جنبه‌های منفی وجودتان درگیر کند. شاید شما نیاز شدیدی به مسافرت پیدا کرده باشید، اما شرایطش را ندارید. یا شاید مسئولیت‌های مهم تری در خانه خود دارید. حالا دلیل هر چه باشد به خاطر کارهایی که نمی‌توانید بکنید ناراحت نشوید. در عوض به دنبال راهی باشید که موقعیت محکم مالی خود را تا چند هفته آینده دوباره به دست آورید.

 

فال متولدین مرداد:

اگرچه شما راه حلی برای موقعیت‌های پرتنش احتمالی در نظر ندارید، اما حالا در اینجور مواقع آرام تر رفتار می‌کنید. شاید فهمیده‌اید که دلیل نااستوار بودن خیلی چیزها دیگر چندان مهم نیست و شما مجبور نیتسید خودتان را وارد مشکلات افراد دیگر بکنید. طبیعتا شما باید کارهایی که برای رها شدن و نجات یافتن لازم است را انجام دهید، اما در عین حال نیز می‌تاونید با داشتن نقشی موثر در ساحل مشکلات افراد دیگر هم لنگر بیندازید!

 

فال متولدین شهریور:

زمانى که به نظر می رسد شما روز خیلى خوبى را آغاز کرده‌اید، موردى پیدا می شود که از شما را از درون عذاب مى‌دهد و جلوى خوشحالپ شما را می‌گیرد. وقتى که یک موضوع احساسى لاینحل ظاهر مى‌شود شما نمپ دانید چگونه با آن برخورد کرده و چگونه آن را حل کنید. به جاى تغییر دادن شرایط اخیر، اکنون سخت تر کار کردن مفید واقع خواهد شد. لازم نیست که به افراد دیگر وابسته باشید تا شما را خوشحال کنند. فقط باید دید خود را تغییر بدهید.

 

فال متولدین مهر:

احساسات شما امروز عمیق‌ترو شدیدتر از همیشه شده و باعث می‌شود احساس ناراحتی و نارضایتی کنید. حرارت خورشید در هشتمین خانه شما یعنی “دیگران” باعث می‌شود که دیگران بتوانند بوسیله همجواری با پلوتون خودرأی روی ضمیر ناخودآگاه شما تاثیر بگذارند. شما فرصتی برای اشتباه ندارید، پس قبل از اینکه بخواهید برنامه و پروژه جدید را آغاز کنید خوب به آن فکر کنید تا وسط کار مجبور نشوید آن را رها کنید.

 

فال متولدین آبان:

 

اگر شما درگیر مسئله مالی با دیگران هستید امروز درصدد دفاع از موقعیت خود برمی‌آیید. خوشبختانه به نظر می‌رسد این درگیری تبدیل به مشکل بزرگی نمی‌شود اما شما باید به عمق ماجرا پی ببرید و از سطوح ظاهری آن بگذرید تا به عمیق ترین معنی آن دست یابید. اگر این کار را نکنید، آتش زیر خاکستر باقی مانده و بعدها دوباره شعله ور خواهد شد. به یاد داشته باشید بهتر است که مشکلات الان خود را نشان دهند تا بعدا؛ زیرا اکنون زمان کافی برای حل آنها دارید!

 

فال متولدین آذر:

شما اعتقاد دارید یکی از مسیرهایی که برای تمام کردن کارهایتان باید طی کنید به روابط‌تان بستگی دارد. درحال حاظر شما کارهایی که باید انجام دهید را تجزیه و تحلیل می‌کنید، اگر شما برای خود اهداف کوتاه مدت تعیین کرده باشید می‌توانید به مقصد برسید. به جای اینکه در شک و بدبینی سیر کنید، جمله « من می‌توانم » را مدام به کار برید.

فال متولدین دی:

شما اکنون تصویری واقع‌بینانه نسبت به آینده در ذهن دارید، اما هنوز هم فکر کردن بیش از اندازه در مورد موفقیتهای مربوط به گذشته که از دستشان داده‌اید باعث می‌شود که نتوانید به خوبی از آنچه پیش رویتان قرار دارد بهره بگیرید. پیگیری کردن مهم‌ترین هدفهایتان بسیار مهم است، اما توسعه دادن امکانات دیگر نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به یاد داشته باشید که رویاهای شما میتوانند پتانسیل‌های ناشناخته‌ای که در موقعیتهای اخیر پنهان بوده‌اند را به شما نشان بدهند.

 

فال متولدین بهمن:

شما معمولاً بیشتر از حد معقول پول خرج می کنید، به خصوص اگر در یک مهمانی نقش میزبان را داشته باشید. البته شما می خواهید با تهیه کردن بهترین غذاها و نوشیدنی ها احساس خوبی را در دیگران ایجاد کنید، اما ممکن است این موضوع آنقدر که برای شما اهمیت دارد برای آنها مهم نباشد. اگر شما بیش از حد پول خرج کنید، تنها نتیجه ای که دارد این است که در آخر هفته با کمبود بودجه مواجه می شوید.

 

فال متولدین اسفند:

اگر چه ممکن است احساس کنید به آخرین اهداف و درجه‌های واقعیت چسبیده‌اید،‌ اما رویاهایتان ممکن است رشد کنند و به طور موقت بر شما غلبه کنند. یک تصور زیبا برای خود ایجاد کنید- عاشقانه یا معنوی- می‌تواند تجربه ای نشاط آور و لذت بخش باشد. اما شما باید راهی برای غلبه بر ترس‌تان از پیش رفتن و جلو رفتن در مسیری جدید پیدا کنید. نگران نباشید؛ حتی در دریای خیالات‌تان غرق شدید مطمئن باشید به زودی به ساحل نجات دست خواهید یافت.