فال امروز چهارشنبه ۱۷ خرداد ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز دوستان و یا همکارانتان با تغییر دادن نگرشتان به شما کمک می کنند، چرا که آنها به سمت جدی تر شدن گرایش پیدا کرده اند. با کمک آنها شما بدون اینکه احساس تنهایی کنید در مورد کارتان جدی تر می شوید. اگر کمک دیگری لازم دارید ازشان بخواهید تا از شما به خاطر بیشتر موثر بودن حمایت کنند، چرا که آنها امده اند تا به شما یاری برسانند!

 

فال متولدین اردیبهشت:

ممکن است شما متوجه این نشوید که با مانع و مخالفت روبرو شده اید، اما وقتی در نیمه راه با فردی سرسخت بر خوردید واقعاً این حس به شما دست می دهد. به جای اینکه دیگران را متقاعد کنید که عملکردشان اشتباه بوده است، سعی کنید که این مشکل را با روشی درست حل کنید. باید تا موقعی که توانایی پیدا کنید یک موضوع را از جنبه های مختلف بررسی کنید، رویش کار کنید، حتی اگر نتوانستید با روش خود عمل کنید حداقل با افرادی که دچار مشکل شده اند یبشتر همدردی خواهید کرد.

 

فال متولدین خرداد:

این روزها برقرار کردن تعادل بین حساب بانکی تان و آرزوهایتان برای داشتن بعضی از چیزها کار مشکلی است. شما از هر جایی می توانید تغییر جهت بدهید، چیزهای دیگری هم برای امتحان کردن وجود دارند، اما اگر نیازهای مادی شما نامحدود باشند نمی توانید از عهده تغذیه کردن آنها برآیید. تغییر دادن تصور خود در مورد ثروت می تواند بهتان کمک کند. باید به خودتان یاد بدهید که توقعتان را کمتر کنید.

فال متولدین تیر:

الان میزان زمانی که باید کار کنید اهمیت ندارد؛ بلکه تقویت کردن روابط مهم و انجام دادن کارهای مفید برپایه دانسته هایتان اهمیت بیشتری دارد. اما امروز باید خیلی حواستان باشد که عکس العمل تند نشان ندهید. شما به راحتی غرق در مشکلاتی می شوید که تا بحال نیز جواب روشنی برایشان پیدا نکرده بودید. قبل از اینکه تغییرات با مشکلات غیر قابل کنترل خودشان را بر شما تحمیل کنند، با همت و اراده هر کاری از دستتان بر می آید برای ساده تر کردن زندگی تان انجام دهید.

 

فال متولدین مرداد:

شما اکنون در مورد مسائل مالی، به خصوص وقت هایی که برای خریدن چیزی که اصلاً بهش نیز ندارید وسوسه می شوید، نگرش های پخته و حساب شده ای دارید. پول زیادی خرج کردن برای خریدن اجناس لوکس و تجملی می تواند زندگی تان را زیر و زبر کند. حواستان باشد که پیشنهادات دیگران را نپذیرید، چراکه ممکن است آنها شما را تشویق به کارهای بی ملاحظه و بدون فکر کنند و باعث پشیمانی تان در آینده شوند.

 

فال متولدین شهریور:

امروز موج جدیدی از انرژی به زندگی تان راه پیدا کرده، حالا مشکل شما این است که چه راهی را انتخاب کنید. متأسفانه نگاه کردن به دوستان و همکاران هیچ کمکی بهتان نمی کند، چراکه برنامه های آنها با برنامه های شما کاملاً فرق دارد. با وجود این نقطه نظرات افراد دیگر می تواند شما را با دیدگاه های بیشتری آشنا کند.

 

فال متولدین مهر:

شما اصلاً قصد ندارید که احساسات خود را تغییر دهید، اما کاملاً نسبت به حرفهایی که می زنید و نسبت به عواطفی که دارید آگاهی دارید. درضمن برای شما راحت تر است که به جای صحبت کردن در مورد عملکردهایتان و یا نوشتن آنها، با اعمالتان آنها را نشان دهید. فراموش نکنید شما مسئول عکس العمل دیگران در برابر حرفهایتان نیستید. شما فقط باید همه حرفهایتان را بزنید و بعد همه چیز را به خدا بسپارید.

 

فال متولدین آبان:

 

با وجود اینکه امروز شما تصمیم گرفته اید کارهای نیمه کاره زیادی را تمام کنید، اما اگر نتوانستید تمام انتظارات خود را برآورده کنید، آرامش خود را حفظ کنید. لازم است بعضی از فعالیتهای خود نه تنها فعالتیهای کاری، بلکه برخی از کارهای تکراری روزانه تان را کمتر کرده و وقت خالی داشته باشید. به موسیقی گوش دهید، فیلم نگاه کنید، برای گردش به طبیعت بروید، اینها کارهایی بودند که شما مدتها خودتان را ازشان محروم کرده بودید. شما بعداً هم می توانید تعهدات خود را انجام دهید.

 

فال متولدین آذر:

ممکن است امروز زیاد اوقات خوشی نداشته باشید چرا که وقت زیادی برای تفریح و شادی ندارید. احتمالا این اوضاع را دوست ندارید چرا که استراحت و آرامش تان به تعویق افتاده است و شما این را امروز نمی خواهید و بیشتر مایلید مسئولیت های کاری یا وظایف شخصی تان خود به خود انجام شود. با این حال ممکن است شادی و تفریح را به روز دیگری موکول کنید. اگر این چنین است مطمئن باشید که تلاش های اخیر تان نتایج مثبت و با دوامی در پی خواهد داشت.

فال متولدین دی:

با وجود اینکه شما به طور طبیعی محتاط هستید، باز هم مایل هستید که امروز برای شما به طور جالب و مهیجی ناشناخته باشد. ستاره مشتری مطمئن اخیرا از نشانه شما حرکت کرده است، که شما را کمک کند تا نیمه واضح تر و روشن تر اشیاء را ببینید. به جای دوباره تکرار کردن همه توجیهاتی که شما دارید که بگویید نه، دلیل تازه ای بیاورید که بگویید بله.

 

فال متولدین بهمن:

ممکن ست که شما از افرادی که زیادی با شما مهربان هستند خسته شده باشید، برای اینکه فکر می کنید رفتار آنها نشانه ضعفشان است. به فکر اثبات کردن تواناییهایتان نباشید. درسی که از این موضوع می توانید بگیرید این است که می توانید توانایی هایتان را بیشتر کرده و بیشتر هم نتیجه بگیرید، درحالیکه انعطاف پذیر بودن کمکتان می کند که روز بهتری داشته باشید.

 

فال متولدین اسفند:

شما امروز دقیقاً می دانید که در هر مورد مهم چه کاری می خواهید انجام دهید. اما مشکل شما این است که راندمان فعلی شما مناسب نیست به خاطراینکه شما با هیچ برنامه خاصی پیش نمی روید. حقیقت این است که شما شاید از تجربه هایتان استفاده نمی کنید. سعی کنید به این روند ادامه ندهید فقط تا حد امکان در حد توانتان تلاش کنید.