فال امروز چهارشنبه ۱۱ اسفند ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

 شما ممکن است فکر کنید که نسبت به نیازهای دیگران زیادی حساسیت نشان می دهید، اما ممکن است خیلی وارد جزئیات نشوید. به جای اینکه فکر کنید آنها هم نیازهایی شبیه نیازهای شما دارند، از آنها بخواهید که خودشان بگویند واقعاً چه می خواهند. لازم است بدون تلاش کردن برای تغییر دادن فکرشان کاملاً به صحبتهای آنها گوش فرا دهید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

به نظر می رسد شما امروز با احساسات خود درگیر شدیدی داشته باشید به خاطر اینکه به نظر می رسد در گذشته زیادی ریسک کرده اید. با این وجود، شما می توانید بوسیله آنچه که در ذهن دارید  در مسیرتان راهنمایی شوید. اگر نیازهای شما برآورده نشدند شما ممکن است تردید کنید که آیا بهتر است آنها را داشته باشید یا نه و این آسیب پذیری شما را می رساند. از کار به عنوان راهی برای فراموش کردن احساسات تان استفاده نکنید. در نهایت، در تماس بودن با کارهای ملایم و شیرین می تواند احساس انزوا و گوشه گیری شما را کاهش دهد.

 

فال متولدین خرداد:

شما احساس می کنید امروز یک نفر سر راه شما قرار گرفته و مزاحم کارتان شده است. اگر شما می خواهید به تنهایی کاری را انجام بدهید لازم است با یکی از دوستان نزدیکتان یا فردی که فکر می کنید مانع کارتان شده و یا حتی افرادی که ظاهراً کاری به کارتان ندارند مبارزه کنید. سعی نکنید انتخاب های خود را برای افراد دیگر توجه کنید؛ فقط به آنها بفهمانید که این انتخابها شخصی نیستند. شما باید حین انجام دادن کارهایتان مهربان و خوش برخورد باشید، ولی لزومی ندارد به خاطر میل شخصی آنها کاری انجام دهید.

فال متولدین تیر:

ممکن است شما در اوج احساساتی باشید که همزمان با هم به شما حمله آورده اند و این شما را می ترساند و از راه بدر می برد. بعضی چیزها یا بعضی افراد تمایل و اشتیاق شما را بیدار می کنند، اما الان خیلی زود است که بخواهید در برابر آنها واکنش نشان دهید. احتیاط و هوشیاری شما بسیار خردمندانه است، به خاطر اینکه هیجان شما به این منجر می شود که براحتی واقعیت و بی طرفی خود را از دست بدهید. قبل از اینکه یکباره به درون موضوعی بپرید، خوب فکرکنیدو آرام داخل آن شوید.

فال متولدین مرداد:

شاید امروز دیگران منظور شما را بد برداشت کنند، اما شانس دوباره به سوی شما رو کرده  و تا دو هفته دیگر نیز با شما خواهد بود. خوشبختانه امروز راحت تر می توانید منظور خود را بیان کنید اما اگر کسی تلاش شما را به هم زد، غافلگیر نشوید.

 

فال متولدین شهریور:

امروز عطارد پرشتاب وارد نشانه تان می شود، شور و هیجان و بذله گویی را وارد مکالمات و گفتگوهایتان می کند و به شیوایی و روانی زبان شما می افزاید. توانایی صحبت کردن در موقعیت ها و شرایط متفاوت هنر پیچیده ای است و بهتان کمک می کند تا از درسرها رهایی یابید. اما نباید طوری رفتار کنید که انگار همه چیز را می دانید. حتی اگر فکر می کند که واقعا همه چیز را می دانید باز هم این کار را نکنید!

 

فال متولدین مهر:

شما در این روزها به یک سکون و حالت غیر فعال بودن رسیده اید، شما به یک فرد قابل اعتماد نیاز دارید برای این که  محرکی باشد تا شما را از این حالت خارج سازد و دوباره شما را مثل سابق به فردی پویا تبدیل کند. شاید به دلیل شکست هایی که در قبل داشته اید و تجربه های تلخ بسیاری که داشته اید شجاعت خود را از دست داده اید اما شما با وجود تمام این مسائل راه تان را ادامه دهید زیرا جاده زندگی شما به موفقیت منتهی می شود.

 

فال متولدین آبان:

 

تغییراتی در گروهی که بدان تعلق دارید امروز به میزان زیادی بر شما تأثیرگذار است. شاید این گروه مسیر جدیدی انتخاب کند که با علایق شما سازگاری ندارد. شاید لازم شود که عضویت خود را از نظر بگذرانید. این برایتان ناراحت کننده است، زیرا از افراد گروه خوشتان آمده بود و نمی خواهید این دوستان را از دست بدهید. باید فکر کنید. فقط شما هستید که می دانید چه باید بکنید. امروز عشق در هوا جریان دارد. اگر سر قرار می روید، احتمالاً ملاقات رمانتیکی خواهید داشت. ولی انتظار نداشته باشید که از سوی او سیگنالی مبنی بر دوست داشتن دریافت کنید. توپ در زمین شماست، از آن عاقلانه استفاده کنید.

 

فال متولدین آذر:

در حالیکه در حال تکمیل کردن یک پروژه هستید و  پشت سر هم در کارتان تأخیر به وجود می آید، باید صبر و حوصله خود را حفظ کنید. در حالیکه عدم پیشرفت کارهایتان شما را بی طاقت و یا حتی مستأصل می کند که به اجبار کارتان را انجام دهید، باعث می شود ناامیدی شما نیز بیشتر بشود. اما تصمیم نگیرید که کارهای جسورانه انجام دهید، برای اینکه هم اکنون این کار حرکت خوبی نیست. تشخیص دادن اینکه دیگردیدگاه های شما از رده خارج شده اند، دلیل خوبی به دست شما می دهد که کمی بیشتر صبر کنید.

فال متولدین دی:

شما امروز زیاد دوست ندارید در اجتماع ظاهر شوید، اما این تمایل شما به انزوا زیاد طول نخواهد کشید. اگر قبلاً برای فعالیت های اجتماعی انرژی زیادی صرف می کردید، پس برای انجام دادن کارهایی که ارزشمندند این گوشه گیری خود را بشکنید. فعالیت های اجتماعی را با اندیشه و تفکر کردن قاطی نکنید. هیچ اشکالی ندارد که بعضی اوقات محدوده هایی را برای خود تعیین کنیم.

 

فال متولدین بهمن:

شاید شما امروز از برآوردهای نتایج کارتان راضی نباشید، بنابراین نهایت کاری که از دستتان بر می آید را انجام دهید تا امضا کردن یک قرارداد جدید را به تعویق بیندازید. شما می توانید این کار را “تأخیر به خاطر هدف”  بنامید. شما کارهایی که باید زود انجام شوند را دوست ندارید، بنابراین هنگامی که دیگران شما را تحت فشار قرار می دهند، معمولاً عقب گرد می کنید. شما تا چند روز آینده انرژی خود را باز می یابید و عقاید جدیدی برای کارهایی که می خواهید انجام دهید پیدا می کنید.
 

فال متولدین اسفند:

ماه وارد نشانه تان شده است و شما مهربان تر و منعطف تر شده اید! اما حتی اگر احساس دلسوزی و دل رحمی می کنید، در حالیکه فاصله بین آروزهای ایده آل و موقعیت جدید خود را می بینید، این حس همچنین می تواند باعث سقوط و تنزل شما شود. شما دو راه پشت سر و دو نگرش پیش روی خود دارید که امروز می توانید آنها را انتخاب کنید. گزینه های خود را به دقت بررسی کنید، شما در حالیکه نسبت به وقایع روی داده واکنش نشان می دهید، آینده خود را نیز انتخاب می کنید.