فال امروز پنجشنبه ۱۳ خرداد ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

فال روزانه متولدین فروردین ماه

گرچه به داشتن روابط اجتماعی خوب شناخته شده اید، اکنون نیز موقعیت آن فراهم شده تا بیشتر از آن بهره ببرید. اما باید پرانرژی بودن خود را خوب کنترل کنید که می‌تواند شخص مهمی را برنجاند. نشاط خود را خیلی نشان ندهید اما متعادل رفتار کنید. امروز مودب بودن به این معنی نیست که سکوت کنید بلکه باید بدانید که چه چیزی درست است که بگویید، چقدر صحبت کنید و چه موقع آن را قطع کنید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

اگر شما اکنون وظایف خود را به خوبی انجام ندهید، شاید دیگران بیایند و این کار را برایتان بکنند. جالب اینجاست که اگر آنها امروز شما را سرزنش کنند، شما هم به آنها ایراد می‌گیرید که چرا در زندگی شما دخالت می‌کنند. حتی اگرآنها قصدشان فقط کمک کردن باشد، شما نمی‌توانید به راحتی جواب آنها را بدهید. با وجود این شما مجبورید سخت کار کنید تا زندگی تان را تغییر دهید.


فال روزانه متولدین خرداد ماه

امروز همه سموم فکری و جسمی را از زندگی خود دور کنید. از انرژی های جادویی امروز تا می توانید استفاده کنید. به اطرافیان مهربانی کنید و از محبتی که دریافت می کنید، غرق در لذت شوید. اگر با عشقتان آن طور که باید نیستید، لازم نیست به رابطه تان خاتمه دهید. برای مدت کوتاهی از هم دور باشید تا فرصت فکر کردن به همه چیز را داشته باشید. مطمئن باشید افراد مناسبی برای همدیگر هستید و این فاصله کمک می کند تا با اشتیاق بیشتر به هم بازگردید. در ارتباط های دوستانه نیز سیاست خود را عوض کنید تا هیجان و شادی بیشتری میان شما و اطرافیان وجود داشته باشد.


فال روزانه متولدین تیر ماه

شما همیشه برای راهنمایی کردن دیگران پیش قدم می‌شوید، تمام تجربیاتی که دارید را در اختیار دیگران قرار می‌دهید اما توصیه می‌کنیم این کار را انجام ندهید زیرا گاهی این کار به نفع شما نمی‌باشد، اثر سوئی برای شما دارد. زیرا با تعریف‌هایی که برای دیگران انجام می‌دهید ممکن است کارهایی را بر علیه شما انجام دهند. تجربیاتی که کسب کرده‌اید را به مانند یک راز نزد خود حفظ کنید، انسان‌ها معمولا رازهایشان را به افراد دیگر منتقل نمی‌کنند.


فال روزانه متولدین مرداد ماه

شما احساس می‌کنید که در باغی سحرآمیز با شکوفه‌های زیبا قرار گرفته‌اید، برای اینکه امروز بهرام قبل از اینکه نشانه شما را ترک کند با پلوتو روبرو شده است. اگر درگیر یک پروژه خلاقانه یا یک موضوع عاطفی شده‌اید، تا زمانی که تلاش کنید به نحو احسن خودتان را مطرح کنید، می‌توانید خیلی بیشتر پیشرفت کنید. مادامی که شما از رویاهایتان فاصله نگرفته‌اید و سعی می‌کنید که به آنها جنبه واقعیت ببخشید، روزی خاطره انگیز خواهید داشت.


فال روزانه متولدین شهریور ماه

امروز اصلا به جزئیات توجه نمی کنید و خیلی حواستان جمع نیست، مواظب باشید این بی توجهی آسیبی به شما وارد نکند. از لحاظ جسمی و روحی نیاز به استراحت دارید. استراحت دادن به ذهنتان پیشرفت شما را کند نخواهد کرد و زمانی که صرف ریلکسیشن می کنید تنها باعث تقویت شما و پروژه هایتان خواهد شد. مطمئن باشید که شریک زندگیتان هنوز هم شما را دوست دارد، هر چند که اوضاع خیلی یکنواخت به نظر می رسد. امروز تلفنتان کمتر زنگ می خورد، ایمیل های کمتری خواهید گرفت و حتی پیام های کمتری در رسانه های اجتماعی دریافت خواهید کرد. بهتر است از این موقعیت نهایت استفاده را کرده و استراحت کنید.

فال روزانه متولدین مهر ماه

موضوعی در زندگی شما وجود دارد که هیچ کس از آن خبر ندارد شاید یک نگرانی راجع به یک رابطه شخصی باشد. اگر شما یک شریک آرام و ساکت در محل کار دارید زمان بسیار خوبی است که قراردادها و بعضی تغییرات را دوباره بررسی کنید.آنقدر صبر نکنید تا دیر شود؛ همین امروز با یک دوست مورد اعتماد مشورت کنید زمانیکه فرصت دارید تا در محیطی بدون استرس آن را انجام دهید.


فال روزانه متولدین آبان ماه

وقت آن رسیده است که از خطاها و اشتباهات دیگران درس عبرت بگیرید. اگر رفتاری در دیگران می بینید که شما را اذیت می کند بد نیست نگاهی به خودتان هم بیندازید و ببینید آیا این رفتار در شما وجود ندارد؟ کمک کردن به دیگران لزوما به معنای انجام آنچه از شما می خواهند نیست. به عنوان مثال اگر کسی از شما پول قرض می خواهد به جای این که به او ماهی بدهید ماهی گرفتن به او یاد بدهید. این به نفع هردوی شما خواهد بود. ممکن است به خاطر مسائل اقتصادی با همسرتان درگیر شوید، بهتر است کنترل خودتان را حفظ کنید. این هفته از جنگ و دعوا تا لحظه هایی سرشار از عشق را همراه با شریک زندگی خود تجربه خواهید کرد.


فال روزانه متولدین آذر ماه

بهرام و خورشید در یازدهمین خانه تان یعنی خانه اهداف بلند مدت با هم روبررو شده‌اند و شما حتی مواقعی که برای آینده خود برنامه ریزی می‌کنید می‌توانید واقع بین باشید. اما حواستان باشد که بهرام همچنین می‌تواند بدبینی را در شما تقویت کند. اما خیلی هم نگران این موضوع نباشید زیرا تا فردا بدبینی شما کمتر می‌شود.

فال روزانه متولدین دی ماه

شما در روزهای آینده شادی‌های بسیاری را به دست می‌آورید، برای اینکه از شادی‌تان لذت بیشتری ببرید دیگران و افرادی را که به آنها علاقه مند هستید را در شادی تان شریک سازید. شما مدتی را در حالت غیر فعال به سر برده اید آن مدت زمان به شما خیلی کمک کرده است و دید شما را نسیبت به زندگی تغییر داده است.


فال روزانه متولدین بهمن ماه

مسائلی که برای شما ارزشمند هستند با آنهایی که برای یک گروه ارزشمند هستند به طور عجیبی به هم وابسته‌اند، حتی اگر در نظر اول جدا از هم به نظر برسند. ممکن است امروز شما بیشتر به خودتان اطمینان داشته باشید، برای اینکه شما می‌توانید قدرت احساسات خود را درک کنید. اگر توانایی‌های شما سیر نزولی پیدا کرده از اینکه از دیگران درخواست کمک کنید هراس نداشته باشید. طبیعتاً مسئولین شما در محل کار نیاز دارند که به درخواست شما اهمیت بدهند، و اگر این اتفاق بیفتد از نظر مالی هم وضع بهتری پیدا خواهید کرد.


فال روزانه متولدین اسفند ماه

 این که مثل خود واقعیتان رفتار کنید بسیار ارزشمند است اما مواظب باشید در تلاش برای بی ریا بودن رفتارهای نامناسب از خودتان بروز ندهید و از خط قرمزها عبور نکنید. امروز ممکن است بی آن که بخواهید یا متوجه باشید با احساسات کسی بازی کنید. بهتر است بجای اینکه خودتان را گرفتار چیزی وضعیتی کنید که رهایی از آن مشکل است، خودتان را از درگیری کنار بکشید. در یکی از گروه های دوستانتان تغییراتی به وجود آمده است که به مذاق شما سازگار نیست، شاید باید همراهی با این گروه را مورد ارزیابی مجدد قرار دهید. برای این که از یک روز تعطیل زیبا همراه با عشق خود لذت ببرید و آرامشی که می خواهید را در کنار او بیابید سعی کنید انعطاف پذیر باشید و با خواسته های او نیز کنار بیایید.