فال امروز پنجشنبه ۲۶ اسفند ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

اعتماد کردن به احساسات درونی تان کار خیلی خوبی است، ولی وقتی که یک نفر دچار دردسر می شود، این اعتماد می تواند کمی گمراه کننده باشد. شما می خواهید به آن شخص نشان بدهید که واقعاً نگران او هستید، اما تردید دارید. تردید شما به خاطر این است که اگر یک بار احساسات خود را نشان بدهید، از این به بعد دیگران توقعات خیلی زیادپ از شما خواهند داشت. ولی باید ریسک کرده و این کار را بکنید. درستکار بودن نسبت به فریب دادن دیگران نتایج خیلی بهتری برایتان به ارمغان می آورد.

 

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز پافشاری کردن روی اعتقاداتان، چه در محل کار، خانه و یا اجتماع که باشد باعث بالا رفتن قدرت شما می شود. روش خاص شما برای نگاه کردن به جهان می تواند برای دیگران هم الهام بخش باشد، بنابراین وقتی در مورد نگرش خود نسبت به آینده صحبت می کنید، هیچ حقیقتی را مخفی نکنید. با فکر کردن به نگرانی ها و آرزوهای بیهوده و به دردنخور وقتتان را تلف نکنید. در عوض فقط لحظه حال را درک کرده و رهبری تمام کسانی که می خواهند از شما پیروی کنند را برعهده بگیرید.

 

فال متولدین خرداد:

شما امروز مثل اردک مادر که جوجه هایش پشت سرش رژه می روند شده اید و دیگران ازتان پیروی می کنند!! باوجود اینکه شما قصد کرده اید از کسانی که دوستشان دارید حمایت کنید و هوای آنها را داشته باشید، اما بهترین کار این است که مرزهایی هم برای خود تعیین کنید، پس تمام وقت تان را برای سرویس دادن به دیگران تلف نکنید. وقتی را تعیین کنید که نیازهای خود را به دقت تعریف کرده و استقلال خود را نشان دهید.

فال متولدین تیر:

اگر امروز دقیقا بدانید که کجا می روید قادر خواهید بود که به سمت ترقی و پیشرفت هجوم ببرید و بهترین راه را برای رسیدن به هدف تان انتخاب کنید. اما شاید هم نتوانید. اشتیاق شما کاملا قانع کننده است- حتی برای خودتان- اما ممکن است قطعه بسیار مهمی از پازل تان را که درست در جلوی روی تان قرار داشت را گم کنید. پس از سرعت خود بکاهید! و مطمئن باشید در اولین فرصت شانس و اقبال بهتری نصیب تان خواهد شد.

 

فال متولدین مرداد:

عواطف و حساسیت های اخیر شما بیش از پیش زیاد شده است، از حد و مقدار طبیعی خود بیشتر شده است. احساساتی که شما در حال حاضر دارید، فوق العاده زیبا هستند اما بهتر است به شخصیت قبلی تان برگردید زیرا شخصیت امروزتان آسیب های جدی را به شما می زند. شما در اثر افراط گرایی دچار خشم و غضب های بسیاری خواهید شد و توان مقابله با استرس های ناشی از این ماجرا را ندارید.

 

فال متولدین شهریور:

یک بار دیگر شما بین وظایف کاریتان و مسئولیت های خود در خانه قرار گرفته اید. در حال حاضر حتی اگر موقتی باشد، شما باید بتوانید هر نوع مشکلی را حل کنید. خوشبختانه دور و بری هایتان به خاطر شما و به طور موازی با شما حرکت می کنند و با کمک کردن به شما واقعاً معجزه خواهند کرد. شما آدم نادانی نیستید!! اما بهتر است این رازی را که بهتان گفتیم فعلاً به هیچ کس نگویید!

 

فال متولدین مهر:

امروز شما خیلی عجول شده اید، ولی بهتر است چند روزی صبر کرده و درمورد احساسات خود حرفی نزنید. حتی اگر امروز آنچه که در فکرتان می گذرد را عنوان کنید، حرف های شما تاثیر زیادی بر دیگران نخواهد گذاشت، چرا که شما با شوخی و خنده منظور خود را بیان می کنید. پس باید تا موقعی که زمان مناسب فرا نرسیده نیازها و خواسته های خود را متعادل کنید. فردا که ماه به نشانه شما باز می گردد برای صحبت کردن در مورر مکنونات قلبی تان زمان مناسب تری است.

 

فال متولدین آبان:

 

شما اخیرا به این فکر افتاده اید که به مدرسه بازگردید و دوباره تحت آموزش قرار بگیرید و معتقد هستید که این کار می تواند چشمان شما را به راه جدیدی درزندگی باز کند. اما حتی درس خواندن و یادگیری بعضی چیزها همان قدر غیر عملی است که یک فیلسوف اهل عمل نیست و به جنبه های عملی زندگی کاری ندارد. دیگر اینکه این راه شما را برای مدت طولانی سرگرم نمیکند و زود از آن خسته خواهید شد. از طرف دیگر، اما این می تواند راهی باشد که تمایلات اخیر خود را ارضا کنید، البته راه های دیگری برای سرگرم شدن وجود دارد از جمله خواندن متون فرهنگی و دینی و یا مراجعه به برخی کتاب های مرجع که می تواند اطلاعات شما را نیز به روز گرداند.

 

فال متولدین آذر:

الان وقت این است که کارهایی را که قبلا شروع کرده بودید را به مرحله بعدی برسانید و پیشرفت کنید. ممکن است آرزو کنید که کاش امروز کار دیگری انجام می دادید اما هنوز کارهایی برای انجام دادن دارید و شما بهترین کسی هستید که می توانید از پس آنها برآیید. ممکن است نگران این باشید که حمایتی از دیگری دریافت نکنیدبا این وجود دیگران ادعا می کنند که پشت تلاش های شما ایستاده اند. بالاخره این پروژه شماست؛ پس روی اهداف تان تمرکز کنید و کار را شروع کنید.

فال متولدین دی:

ظاهراً اطرافیانتان و حتی دوستان صمیمی و همکارانتان امروز دور و بر شما را خالی کرده و همین موضوع شما را ترغیب می کند که حتی بیشتر از قبل روی توانایی هایتان تمرکز کنید. شما دوست ندارید آدم پیش پا افتاده و معمولی ای باشید، بنابراین می توانید بیشتر از قبل فعالیت کرده و تلاش کنید که راه خود را بروید. حواستان باشد وقتی که مشکلی وجود ندارد، شما مشکل درست نکنید، برای اینکه اگر یک بار دیگران را نگران کنید دیگر نمی توانید به این راحتی آنها را تسکین داده و آرامش رفته را بازگردانید.

 

فال متولدین بهمن:

شما امروز مجبور هستید که با فردی قدرتمند مخالفت کنید، حتی اگر فکر کردن به آن هم آزارتان بدهد باید اینکار را بکنید. خوشبختانه بار اولی که با او وارد مذاکره بشوید، نسبت به آنچه که فکر می کردید ملایم تر خواهد شد. بزرگترین توانایی شما زرنگی معنوی شماست، بنابراین در برابر این تنش زیاد انعطاف ناپذیر نباشید. اگر شما انعطاف پذیر باقی بمانید و بخواهید از یک مشکل چیزی بیاموزید، درعوض به احتمال زیاد به چیزهایی که نیاز دارید خواهید رسید.

 

فال متولدین اسفند:

شما می خواهید که از طرف اعضای گروهتان مورد پذریش قرار گیرید، اما ممکن است این احساس را داشته باشید که آنها حتی به طور کامل حقیقت وجود شما را نمی شناسند. تأیید کردن این بخش از شما امری حیاتی است، برای اینکه شما نگران این هستید که دیگران شما را دوست نداشته باشند و ممکن است تمایل نداشته باشید دیگران را وارد جهان درونی خود کنید. متأسفانه ترس از واکنش دیگران می واند مشکل سازتر است. با نشان دادن آسیب پذیریتان خطر کردن را بپذیرید. شاید این کار، کار راحتی نباشد، اما از نظر احساسی بسیار شما را ارضا خواهد کرد.