فال امروز پنجشنبه ۱۲ اسفند ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

ممکن است این روزها پنجره خلاقیت شما بسته باشد پس امروز را به بطالت نگذرانید. به کارهایی که قبلا انجام داده اید نگاهی کنید و لیست کوتاهی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کرده و تمام تلاش تان را برای تمام کردن یک برنامه قدیمی ناتمام صرف کنید یا اینکه همین الان کار جدیدی را شروع کنید. صبر نکنید تا زمان بهتری پیش بیاید. از لحظه حال بهترین استفاده را ببرید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز شما می ترسید که سفره دل خود را باز کنید، برای اینکه ممکن است خاطرات قدیمی خود را به یاد بیاورید که این موضوع ناراحتتان می کند. اما زیاد سعی نکنید که آسیب پذیریتان را پنهان کنید. صحبت کردن در مورد این موضوع اگر چه یادآور خاطرات قدیمی و ناراحت کننده است ولی شما را آرام می کند. پس به یکی از دوستانتان که خیلی بهش اطمینان دارید بگویید که دقیقاً چه احساسی دارید.

 

فال متولدین خرداد:

امروز دیگران به شما توانایی و نیرویی می دهند؛ بدون اینکه حتی خودشان بفهمند چه کمکی به شما کرده اند! البته این موضوع به این معنی نیست که آنها کار خاصی می کنند، فقط این را بدانید که وقتی که نیاز به کمک داشتید می توانید به آنها تکیه کنید، به خاطر اینکه کاملا مشخص است که دوستان تان در موقع لزوم حتما یاری تان خواهند کرد. خوشبختانه، احتمالا شما امروز نیازی به کمک آنها پیدا نخواهید کرد، به خاطر اینکه تا زمانیکه رفتار خوب مثبتی در رابطه با کارهایی که انجام می دهید داشته باشید تلاش هایتان نتیجه خواهد داد.

فال متولدین تیر:

فقط زمانی که شما از نادیده گرفته شدن احساسهایتان ناراحت می شوید، توجه دیگران به سمت شما جلب می شود. اما باز هم ممکن است که شما به اندازه ای که آرزو داشتید احساس راحتی نکنید. خوشبختانه شما قادر خواهید بود به حد کافی خودتان را مطرح کنید در حالی که برخی از بخشهای وجود خود را هنوز مخفی نگاه داشته اید. مقاومت کردن در برابر اکثر رازهای ارزشمند هنوز می تواند منشأ اولیه آسایش خاطر شما باشد.

فال متولدین مرداد:

اگر شما تازگی ها فکرتان را در مورد حساسیت های بیش از حد در محل کار تغییر داده اید، ولی اشتباه نکرده و فکر نکنید که جواب نهایی را پیدا کرده اید. عطارد در دهمین خانه شما یعنی خانه شغلی مسیرش را تغییر داده است و این می تواند زمینه ساز مشکلات دیگری باشد. به جای اینکه تظاهر کنید می دانید چه چیزی برایتان بهتر است، به دیگران اطلاع بدهید که هنوز درحال توسعه دادن برنامه های خود هستید.

 

فال متولدین شهریور:

اینکه شما به چه سختی در حال جستجو و کنکاش هستید اصلا اهمیتی ندارد، احتمال دارد که نتوانید به کنه اتفاقاتی که افتاده پی ببرید. شاید انگیزه های افراد دیگر برایتان روشن شود، ولی آنها بیشتر از آنچه که شما فکر می کنید مرموز و ناشناخته هستند. به جای اینکه سعی کنید منبع الهام افراد دیگر را بشناسید و وقت بارزش تان را تلف کنید، فقط چیزهایی که جلوی چشم خود می بینید را قبول کنید. شما بعداً هم می توانید به این عملیات کارآگاهی خود بپردازید!!

 

فال متولدین مهر:

ارتباط برقرار کردن با واقعیت امروز مهم ترین اولویت برای شما است، برای اینکه شما در چند روز گذشته بعضی از چیزها را از قلم انداخته اید. اما فقط به این دلیل که در گذشته احساس راحتی می کردید، دوباره به روال یکنواخت روزهای قبل برنگردید. سعی کنید با شیوه های جدید کارهایتان را انجام بدهید. روشهای جدید را برای رسیدن به هدفهایتان جستجو کنید.

 

فال متولدین آبان:

ممکن است دیگران امروز روی اعصاب شما باشند فقط به خاطر اینکه آنها آشفتگی نظرات و عقاید شما را درک نمی کنند. اما شما می خواهید که آنها را ببخشید؛ به خاطر اینکه می توانید ببینید که هر چه در توان دارید برای درک آنها انجام می دهید. اما شما همچنین می خواهید که آنها را بیدارکنید. با وجود اینکه شاید این مشکل دیگری باشد اما در حقیقت مربوط به شما هم می شود. شاید این زمان از آن مواقعی باشد که شما باید به خاطر احساسات تان مسئولیت هایی را قبول کنید و فقط پیش بروید.

 

فال متولدین آذر:

شما معمولاً عادت دارید نسبت به سایر مردم با شور و هیجان بیشتری روابط شخصی خود را تجربه کنید. اما گاهی اوقات دوری کردن از این روابط عاقلانه تر از نزدیک شدن به آنها است. متاسافانه شما حتی اگر نتوانید به راحتی در مورد احساسات جریحه دار شده خود صحبت کنید، ولی باز هم نمی توانید آنها را پنهان کنید. ولی اگر بتوانید یک بار خیلی محتاطانه ناراحتی های خود را فاش کنید، خوشبختانه آینده روشنی برایتان انتظار می رود.

فال متولدین دی:

اگر روزها خیلی سریع می گذرند، شما این قدرت را دارید که حرکت آن را کند کنید. البته این سخن به معنی این نیست که می توانید تقویم را دستکاری کنید و یا اینکه بعضی از فعالیتها را از برنامه کاریتان حذف کنید. شما می توانید با کاستن از استرسهای درونی ناراحتی ها و مشغولیتهای روزمره تان را کمتر کنید. گرفتن یک تصمیم ساده و ۱۵ دقیقه در روز تفکر کردن می تواند به خود شما امکاناتی که دارید را نشان دهد.

 

فال متولدین بهمن:

امروز ماه در چهارمین خانه شما قرار گرفته است و شما را ترغیب می کند که به عمق مطالبی توجه کنید که اخیراً باعث ناراحتی شما شده اند. شما می ترسید تفکرات خود را با دیگران در میان بگذارید، اما اگر یک بار این کار بکنید متوجه خواهید شد که این کار آنقدر هم فکر می کردید بد نیست. از بحث های مهم دوری نکنید برای اینکه تغییراتی که ایجاد می شود بیشتر از آن چیزی که شما فکر می کردید نتایج مثبتی برای شما در پی دارد.

 

فال متولدین اسفند:

ممکن است که امروز شما مجبور شوید برنامه هایتان را تغییر دهید، اما شما ابتدا باید چندین بار کارهایتان را بررسی کرده و نسبت به اینکه این تغییرات کاملاً لازم بوده اند، اطمینان حاصل کنید. اگر شما فکر می کنید که بدون هماهنگ بودن با اطرافیانتان قادر خواهید بود روز را به آخر برسانید، می توانید باعث عصبانیت یک همکار شوید. طبیعتاً عصبانی کردن دیگران بهترین شیوه نیست؛ سازگاری داشتن می تواند زندگی هر فردی را ساده تر کند.