فال امروز پنجشنبه ۱۱ خرداد ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

بلند شوید و بدون ترس حرفهایتان را بزنید، برای اینکه اطرافیانتان به حرفهای شما گوش خواهند داد و شما را جدی خواهند گرفت. البته اگر این کار افرادی که از شما حمایت می کنند را ازتان دور کرد، زیاد افسرده نشوید. در حقیقت اگر با شور و هیجان زیاد  در مورد احساسهایتان حرف بزنید، می توانید پیام خود را به دیگران برسانید. اگر شما در حالی که با ایمان و اعتقاد کامل یک رابطه دوستی را شروع می کنید، از احساسهایتان هم صحبت کنید بیشتر از همیشه موفق خواهید بود.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما یکی از فرصتهای خوب در زندگیتان را از دست داده اید و خیلی هم از  این اتفاق ناراحت نیستید. اگر شما خودتان را به دست تقدیر بسپارید و منتظر اتفاقاتی باشید که در آینده رخ می دهند، این فرصت دوباره به شما رو خواهد کرد. این اتفاق مثل ملاقاات کردن افرادی می ماند که شما نمی دانید آنها کی و کجا به سراغ شما می آیند. هنوز تا آن موقع شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، پس سر خودتان را شلوغ نگه دارید.

 

فال متولدین خرداد:

شما امروز آنقدر تند کار می کنید که انگار در یک لحظه در دو جا حضور دارید!! اما این سرعت سر سام آور و گیج کننده آنقدر زیاد است که مانع شما شده و اجازه نمی دهد یک لحظه هم یک جا بنشینید. ولی در نهایت به نفعتان است. اولین قدمی که باید بردارید این است که بفهمید نمی توانید همیشه سرعت بالای خود را حفط کنید. باوجود این حتی اگر تا چند روز آینده اتفاقی نیفتاد، باید سرعت خود را کمتر کنید.

فال متولدین تیر:

امروز که شما تغییر موضع داده اید، گویی که روابط شما نیز تغییر کرده اند و نظر شما راجع به دوست و یا همکارتان نیز عوض شده است. دیدگاه شما هنوز در حال توسعه یافتن است، بنابراین هنوز به فکر نتیجه کار نباشید. انجام دادن کارهای کوچک و ساده مثل صحبت کردن با کسانی که دوستشان دارید امروز تبدیل به یک معضل شده است. پس هم اکنون قبل از اینکه دست به هر اقدامی بزنید چند روزی صبر کرده تا ببینید بعد چه احساسی خواهید داشت.

 

فال متولدین مرداد:

شما امروز دوست دارید فکر کنید، اما وقتی که فکرتان از این شاخه به آن شاخه می رود ناامید می شوید. حالا که می خواهید جلوی این افکار را بگیرید مشکلاتی پدید می آید. زیاد به خودتان سخت نگیرید. بهترین راه این است که انعطاف پذیری تان را بیشتر کنید.

 

فال متولدین شهریور:

یافتن قدمی مطمئن باعث می شود شما در مسابقه امروز برنده شوید، اما باید از افتادن در دامی که شما را به این فکر می اندازد که دیگران در مورد شما قضاوت می کنند اجتناب کنید. آن کیفیت کار شما نیست که شما نگرانش باشید؛ ممکن است احساس کنید که دیگران از شما می خواهند که سریع تر کار کنید. اما الان باید شجاعت و جرات این را پیدا کنید که برای خودتان بایستید و اجازه دهید همه بدانند که شما هر چه در توان داشته اید انجام داده اید و بهترین کار ممکن را انتخاب کرده اید. خوشبختانه، آنها در نهایت زمانیکه به اهداف تان برسید متوجه می شوند که شما چقدر مفید و فعال هستید.

 

فال متولدین مهر:

امروز شما نسبت به حرفهای دیگران در محل کار بیش از حد حساس شده اید، ولی بهترین کار این است که زیاد این جور مسائل را جدی نگیرید. شما یک گفتگوی معمولی را می شنوید و در ذهنتان آن را به صورت یک عیب جویی تعبیر می کنید. به جای فکر کردن به اشتباهاتی که انجام داده اید و تجزیه و تحلیل کردن کارهایی که باید در آینده انجام دهید، در لحظه حال زندگی کنید و فقط کارهایی را انجام دهید که بتواند به شما کمک کند تا مشکلاتی که برایتان پیش آمده را حل کند.

 

فال متولدین آبان:

 

امروز ممکن است افرادی وجود داشته باشند که بخواهند به شما تکیه کنند، در حالیکه شاید شما توانایی کمک کردن به آنها را نداشته باشید. اما شما می توانید برای فردی که دوستش دارید نقش حامی را ایفا کنید. شاید شما این قدرت را دارید که هممه چیز را به وضوح ببینید و این خصلت شما را تبدیل به فردی آینده نگر کرده است.

 

فال متولدین آذر:

اگرچه ممکن است شما بسیار مایل باشید که عشقی زودگذر را تجربه کنید، به خاطر این که می دانید لذت های شیرین می توانند برای روزهایی که احساسات تیره و تاری که می دانید طی روزهای آینده خواهید داشت، ذخیره شوند. اما امروز ممکن است  گیج شوید و قادر نباشید که فراتر از عادت های منفی همیشگی قدم بردارید. اما نگران نباشید؛ ابرها کنار خواهند رفت و آسمان صاف خواهد شد و شما احساس شادکامی بیشتری خواهید کرد قبل از اینکه حتی بدانید چه اتفاقی افتاده است.

فال متولدین دی:

امروز ماه وارد نشانه شما می شود و شما احساس می کنید که در حاشیه قرار گفته اید. مدیریت کردن افت و خیزهای رفتاری برایتان سخت است، اما اگر آنها را بپذیرید این کار برایتان راحت تر می شود. شاید به تعویق انداختن تصمیمات مهم کار درستی باشد، اما به دیگران اجازه ندهید کارهای مربوط به شما را پشت گوش بیندازند. یکی از خصوصیات خوب شما این است که همیشه برای رسیدن به زمان مناسب صبر می کنید.

 

فال متولدین بهمن:

 امروز یکی از دوستان و یا یکی از همکارانتان می تواند با انجام دادن کاری کاملاً زشت و زننده شما راشگفت زده کند. شما می توانید مخالفت خود را نسبت به حرفهایی که بیان می شود ابراز کنید، اما اکنون عاقلانه است که تعجب خود و یا قضاوت منفی خود را نشان ندهید. به جای عکس العمل نشان دادن موقعیت خود را حفظ کنید و بر اعصاب خود مسلط باشید.

 

فال متولدین اسفند:

امروز ممکن است نسبت به دیگران اوقات دشوارتری را تجربه کنید چرا که شما افکار و احساسات تان را فقط برای خودتان نگه می دارید وآنها را با کسی تقسیم نمی کنید.شاید دلیل این سکوت و درون گرایی شما این باشد که می ترسید مورد قضاوت دیگران قرار بگیرید. به جای اینکه در تجزیه و تحلیل رفتار خود و دیگران غرق شوید و مدام به دنبال این باشید که اعمال خود را نزد دیگران موجه جلوه دهید،حقیقت را افشا کنید. شاید شما با رفتار پرخاشگرانه خود دیگران را متعجب کنید اما می توانید با اینکار نگرانی های تان را تخلیه کند.!