فال امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

اگرچه عقل و احساس شما امروز هر کدام شما را به مسیرهای متفاوتی می کشانند، شما باید بتوانید تصمیمی کلی بگیرید و به هر دو جنبه توجه داشته باشید. الان نیازی نیست که تواناهایتان را نشان دهید یا تفکرات و احساسهایتان را انکار کنید. مادامیکه شما با طبیعت دوگانه خود احساس راحتی می کنید، بنابراین دیگران فقط مجبور خواهند بود که با آن سازگاری پیدا کنند.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز تمرکز شما روی کارتانخواهد بود یا احتمالا روی نقشی که در اجتماع دارید. اما این حالت به معنی این نیست که شما به فکر خانه و خانواده خود نیستید؛ فقط مسئله این است که مایلید یکی دو روزی مسئولیت های خانوادگی خود را کنار بگذارید . در این زمان ماه وارد دهمین خانه از “وضعیت” شما می شود. با این وجود شما ممکن است متعهد باشید که کاملا حرفه ای رفتار کنید بنابراین مراقب باشید که آن چیزهایی که برای تان مهم است را از دست ندهید.

 

فال متولدین خرداد:

شما امروز به طور کامل توانایی دفاع کردن از خودتان را دارید، برای اینکه کاملاً آماده کار کردن هستید و فقط باید بلند شده و دست به کار شوید. خوشبختانه شما با دنیای معنوی درونتان ارتباط برقرار کرده اید، بنابراین طبیعت پرشور و حرارت شما می تواند منبع الهامی برای افراد دیگر نیز باشد.

فال متولدین تیر:

ممکن است امروز کسی به شما پیشنهاد احساسی تاثیر گذاری دهد که برای شما ناخوشایند باشد که از آن طفره بروید. عجیب اینکه، تلاش های شما برای دوری کردن از یک ناحیه ناشناخته سخت تر از این است که نفس عمیقی بکشید و خود را در آن بیندازید. حتی اگر شما با احساسات پیچیده ای محاصره شده باشید، روی شنیده هایتان تمرکز کنید و سپس آنچه را احساس میکنید بیان کنید. می توانید از این تاثیر شدید  استفاده کنید تا نگاه تازه ای به زندگی داشته باشید.

 

فال متولدین مرداد:

شما می توانید از یک یا دو روز عاطفی دشوار خلاص شوید، اما بهتر شدن مسائل دلیل موجهی برای اغراق کردن نیست. خوش بین بودن اکنون رویکرد مناسبی است، برای اینکه به شما اجازه می دهد فراتر از ترسهایتان حرکت کرده و با دیگران رفتاری بهتر داشته باشید. اما به خود اجازه ندهید که تحت تأثیر هیجانات رایج قرار بگیرید و یا زودتر از آن که فکر می کردید ناامید شوید.

 

فال متولدین شهریور:

گفته شده که علامت میزان به وجود آورنده تعادل در دنیای شماست. اگر این گفته حقیقت داشته باشد پس امروز می توان پیشنهاد جدیدی به شما داد، برای اینکه این عدم توازنی که اخیراً برایتان ایجاد شده به شما اجازه استراحت کردن نمی دهد. در یک لحظه شما به سمت موضوعی جدید کشیده می شوید. لحظه بعد شما کنار کشیده و از خلوت خود بیرون نمی آیید. اگرچه هماهنگی ای که در نهایت به وجود می آید زودگذر است، با این حال اگر شما عملکردهای افراطی تان را متعادل کنید احساس خیلی بهتری پیدا خواهید کرد.

 

فال متولدین مهر:

ممکن است بخواهید کمی تملق و چاپلوسی را چاشنی رابطه عشقی تان کنید اما ادامه دادن این روش برای ایجاد یک رابطه با دوام و پایدار به صلاح تان نیست. شما دوست دارید در نظر همسرتان خوب جلوه کنید و امروز به طرز شگفت انگیزی می توانید اینگونه باشید. اما این شانس را از دست ندهید. کوتاهترین و بهترین راه برای داشتن یک رابطه صمیمی و نزدیک صادق بودن است.

 

فال متولدین آبان:

 

امروز شما قادر نخواهید بود که برای خودتان کاری انجام دهید، برای آنکه شما از اینکه به هرکسی که از شما درخواستی دارد جواب “مثبت” می دهید احساس خوشنودی می کنید. شما به راحتی می توانید دوست پیدا کنید، برای اینکه این سخاوت طبیعی روح شما به شدت مسری است. فقط چشمتان را به روی واقعیت باز کنید، برای اینکه اطمینان بیش از حد بعدها در طول روز می تواند شما را ناامید کند.

 

فال متولدین آذر:

ز این روزها استفاده کنید تا به خودشناسی برسید و تصمیم بگیرید به کجا می خواهید بروید. حس کنجکاوی تشدید یافته تان به منزله سرمایه ای برای شماست، پس در سئوال کردن در مورد عقیده و نظر دوستانتان تردید نداشته باشید. فراموش نکن که با سئوال کردن فقط نصف راه را طی کرده اید. شما باید شنونده ای با ذهن باز باشید تا بتوانید تجربه های ارزشمندی کسب کنید.

فال متولدین دی:

شما امروز می توانید دقیقا همان حمایت و توجهی را که لازم داشتید از یکی از دوستان نزدیک خود و یا یکی از آشنایانتان دریافت کنید. چرا که ماه نو وارد سومین خانه از “ارتباطات” شما می شود و شما را تحریک می کند تا راهی برگزینید که از دیگران چیزهایی یاد بگیرید. همان مردمی که قبلا سر راه شما مانع ایجاد می کردند امروز تبدیل به یک معلم دلسوز می شوند. اما شما باید از آنها یکسان یاد بگیرید بدون اینکه آنها را برای خود یک مرشد و یا یک تکیه گاه کنید.

 

فال متولدین بهمن:

ممکن است در ذهن تان شما یک پرنده آزاد باشید، اما کارهای روتین و روزمره فرصت کمی در اختیار شما قرار میدهد تا مجالی برای خیال بافی داشته باشید. شما راحت می توانید راه حل رهایی از این موقعیت دشوار و پیچیده را بیابید. ممکن است کمی پیچیده باشد؛ به هر حال، اولین قدم همیشه دشوار است. شما همیشه کارهایتان را استادانه و ماهرانه آغاز می کردید، و آشفتگی موقعیت کنونی که در آن قرار دارید، شما را کمی ناامید کرده است. خود را بابت اینکه نتوانستید امروز از احساسات تان پیروی کنید، سرزنش نکنید. اما حالا کافی است بهترین کاری که در توان تان است را انجام دهید.

 

فال متولدین اسفند:

امروز شما در بین خانواده و دوستانتان جنجالی به پا کرده اید برای اینکه می خواهید که آنها بدانند که شما در مورد یک مسأله خاص چه احساسی دارید. اگرچه ممکن است شما امروز نسبت به همیشه خودرأی تر باشید، ولی عاقلانه تر است که تفکراتتان را با دیگران در میان نگذارید. اگر شما می خواهید ایده هایتان را به مرحله اجرا بگذارید، اگر آنها را خیلی زود و سریع برای دیگران افشا کنید به نتیجه نخواهید رسید.