فال امروز شنبه ۲۸ مرداد ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

اگرچه عقل و احساس شما امروز هر کدام شما را به مسیرهای متفاوتی می کشانند، شما باید بتوانید تصمیمی کلی بگیرید و به هر دو جنبه توجه داشته باشید. الان نیازی نیست که تواناهایتان را نشان دهید یا تفکرات و احساسهایتان را انکار کنید. مادامیکه شما با طبیعت دوگانه خود احساس راحتی می کنید، بنابراین دیگران فقط مجبور خواهند بود که با آن سازگاری پیدا کنند.

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز حتی اگر به فکر توجیه کردن رفتارتان باشید، باز هم امکان دارد افراد دیگر پریشانی شما را ببینند. شاید دلیل پریشانیتان این باشد که قصد دارید کارهای زیادی را با هم انجام دهید و کسی هم به غیر از خودتان نمی تواند ارتباط آنها را با هم درک کند. با وجود این شما با انجام دادن کارهای بی اهمیت و زیاد خودتان را به دردسر می اندازید، مگر اینکه بتوانید علایقتان را مشخص کرده و فعالیتهای غیر مربوطه را حذف نمایید.

فال متولدین خرداد:

امروز برای شما روز پرکار و پر مشغله ای است، به خصوص اگر دوستان و همکارانتان به شما کمک نکنند. خوشبختانه شما فرصتی دارید که اوضاع را به نفع خود تغییر دهید. به جای اینکه با نارضایتی در مورد شرایط جدیدتان صحبت کنید، به آنچه که در جهان شگفت انگیز مادی و معنوی تان اتفاق افتاده است شکل تازه ای دهید؛ این سخن به معنی این نیست که شما نیاز دارید که به دنبال ثروت بیشتری باشید، بلکه به معنی این است که شما باید به خاطر نعمت هایی که دارید شکرگزار باشید.

فال متولدین تیر:

شما دلتان نمی خواهد که در خانه بمانید، ولی امکان اینکه تمام روز بیرون از خانه بمانید وجود ندارد، چرا که اکنون کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید. شما اکنون در دوره ای از زندگی خود هستید که حرف های شما می توانند تعیین کننده شکست و یا موفقیت تان باشند، پس به خاطرکارهایی که باید انجام بدهید شکایت نکنید و غر نزنید! در عوض تا جایی که می توانید با نگرش و دید مثبت کارهای خود را در داخل خانه انجام دهید و بعد به سر کار بروید.

فال متولدین مرداد:

اگرچه عقل و احساس شما امروز هر کدام شما را به مسیرهای متفاوتی می کشانند، شما باید بتوانید تصمیمی کلی بگیرید و به هر دو جنبه توجه داشته باشید. الان نیازی نیست که تواناهایتان را نشان دهید یا تفکرات و احساسهایتان را انکار کنید. مادامیکه شما با طبیعت دوگانه خود احساس راحتی می کنید، بنابراین دیگران فقط مجبور خواهند بود که با آن سازگاری پیدا کنند.

فال متولدین شهریور:

شما در این روزها احساس می کنید مسئولیت هایتان بسیار زیاد شده است و شما توانایی انجام تمام کارهایتان را ندارید. شما با یک دست چند هندوانه بلند کرده اید برای همین دچار سر در گمی شده اید، و یا شاید به یک احساس پوچی رسیده باشید. شما در بین عمل کردن به صحبت های دل و ذهن تان متحیر شده اید، نمی دانید آیا باید احساساتی باشید یا منظق گرا ؟؟ سریع تصمیم نگیرید اجازه دهید استرس هایی که در حال حاضر بر قلب شما حاکی است کمی فرو کش کنند و بعد تصمیم هایی را اتخاذ کنید.

فال متولدین مهر:

بازگشت ماه به نشان شما امروز می تواند امروز شما را پریشان کند همچنانکه شما را با پیغام های عاطفی مختلفی در برمی گیرد که می تواند کاملا با هم در تضاد باشد. در مقابل وسوسه هایی که شما را غرق خود کرده اند ایستادگی کنید؛ در عوض تنها از تغییرات خلقی خود و تجربیاتی که از آنها بدست می آورید لذت ببرید. اگرتاکنون با شیطنت و بدجنسی در مقابل تمایلات خود ایستاده بودید، اکنون زمان آن است که بدنبال آنها بروید. شما هنوز قادرید که زمانیکه دیگران به شما تکیه می کنند مسئولیت شان را بر عهده بگیرید.

فال متولدین آبان:

اینکه امروز مراقب جیب خود باشید برای راحت بودن از بابت مسائل مالی کافی نیست. اما راه درستی را در پیش گرفته اید. شاید نیاز داشته باشید که روش آسانتری برای اینکه زندگی بهتری داشته باشید به کار ببرید و این مستلزم این است که ازخرج های اضافی و خریدهای لوکس خود صرف نظر کنید. نه اینکه اصلاً خرج نکنید. چیزهای اصلی را در نظر بگیرید و بیشتر از درآمد خود خرج نکنید.

فال متولدین آذر:

یک دوست، شریک و یا همکار می تواند امروز حال و روز شما را از این رو به آن رو کند، وقتی که او چنین کاری انجام می دهد، در چشمان شما فقط حماقت دیده می شود. اما نباید در مورد دیگران زود قضاوت کنید. امروز اطرافیان شما می خواهند که آزاد باشند- و همین موضوع می تواند منجر به چنین رفتارهای نابخردانه ای بشود. اما نباید سعی کنید که رفتار مقتدرانه ای داشته باشید، برای اینکه احتمالاً فقط حامی و پشتیبانتان را از خود دور می کنید.

فال متولدین دی:

شما این روزها اعتماد به نفس زیادی یپد کرده اید و این موضوع همان قدر که می تواند خوب باشد می تواند شما به دردسر نیز بیندازد. طبیعتاً یکی از بزرگترین تواناییهای شما این است که می توانید قبل از دست به عمل زدن تا رسیدن به موقعیت درست صبر کنید. باوجود اینکه صبرکردن و تأمل می تواند جلوی بعضی از کارهای اشتباه را بگیرد، همچنین می تواند باعث شود شما بعضی از فرصتهای خیلی خوب را از دست بدهید. ولی امروز اینگونه نیست. شما وسوسه شده اید که کاری جدید را شروع کنید وخیلی سریع آن را تمام کنید. فرامش نکنید که کمی احتیاط هم شرط عقل خواهد بود.

فال متولدین بهمن:

درحالیکه شخصیت شما در طور روز تغییر می کند، همزادتان نیز از راه می رسد! ملاقات جدید ماه با نشانه تان کاری می کند که تمام تغییرات احساسی و عاطفی تان فاش شده و شما برای پنهان کردن آنها باید انرژی فوق العاده زیادی را صرف کنید. اگرچه شاید خودتان با این نوسانات رفتاری راحت کنار بیایید، اما افراد دیگر سعی دارند بفهمند که چرا شما یک لحظه پر از شور و هیجان هستید و یک لحظه بعد خونسرد و بی تفاوت می شوید و برای فهمیدن دلیل این کار سخت تلاش می کنند. بهشان بگویید که فردا این حس و حالتان کاهش یافته و آنها نیز باید به دلواپسی هایشان اهمیتی ندهند.

فال متولدین اسفند:

امروز که ماه در پنجمین خانه شما یعنی خانه بازی و شادی قرار دارد شما دلتان می خواهد فقط دنبال تفریح و گردش باشید. ولی باید جانب احتیاط را هم نگه دارید، چرا که ممکن است دوستانتان شما را به کاری دعوت کنند که ظاهراً به نفعتان نیست. ولی ممکن است شما از آن پیروی کنید. منتظر نمانید تا رئیستان به خاطر پروژه ای که به شما سپرده ازتان بازخواست کند، بلکه قبل از اینکه برای تفرح کردن از زیر کار فرار کنید خودتان کارهایتان را تمام کنید.