فال امروز شنبه ۲۷ شهریور ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین ماه

قلب شما مثل یک کشتی شناور در دریای وسیع طوفانی است. شما عاشق خطر کردن هستید، اما آرامش داشتن را نیز دوست دارید، بنابراین می توانید در طول سفر استراحت کرده و از زیبایی های آن لذت ببرید. زمانیکه شدت احساسات به اوج خود می رسند شما مجبورید در زمان حال زندگی کنید. نگران نباشید به تدریج همه چیز آرام تر می شود.
فال متولدین اردیبهشت ماه

وقتی که شما می خواهید در مورد اهدافتان صحبت کنید مشکلی برایتان به وجود می آید، برای اینکه شما فهمیده اید که جلوی احساسات خود را گرفتن لزوماً شما را به چیزهایی که می خواهید نمی رساند. شما هنوز نمی دانید که با موضوعی که باعث ناراحتی شما شده است چگونه برخورد کیند. فکر کردن به این موضوع واقعاً به شما کمکی نخواهد کرد، برای اینکه فقط بیشتر شما را عصبی می کند. اصلاً مقدمه چینی لازم نیست، فقط باید در موردش صحبت کنید.
فال متولدین خرداد ماه

شما امروزر در حالی که برای بیان کردن نظریات خود از شیوه هایی استفاده می کنید که افراد دیگر فقط می توانند این شیوه ها را در ذهنشان تصور کنند، در همه جا مطرح خواهید بود. خوشبختانه شما اکنون از پیروی کردن از قوانین معاف شده اید، درحالیکه شما پیشرفت می کنید دست به کار شده اید که خودتان قوانینی را وضع کنید. سریع واکنش نشان دادن به خصوص وقتی که همه چیز طبق برنامه شما پیش می رود، می تواند نشاط آور باشد. تا جایی که می توانید از این موضوع لذت ببرید.
فال متولدین تیر ماه

شما تاحدی نسبت به راهی که در حرفه خود می خواهید برگزینید نامطمئن هستید، برای اینکه رویاهای شما که در ظاهر حقیقی به نظر می رسند، درواقع غیر قابل دسترس هستند. هنگامی که شما چیزهایی را که می خواهید در زندگی داشته باشید اما در زمان حال آنها را ندارید می شمارید، تا حدودی احساس افسردگی پیدا خواهید کرد. زیاد به خودتان و دیگران سخت نگیرید؛ واقع بینی مهم است، اما بدبینی ابداً شما را به هیچ هدفی نمی رساند.
فال متولدین مرداد ماه

شاید بخش زیادی از کارهایی که الان انجام می دهید به نظر نیاید، اما به این معنی نیست که کارهایتان بی اهمیت و بی ارزش هستند. در حقیقت چیزی که در گوشه تاریک خیالات شما مدفون شده می تواند قدرتی فراتر از اعمال ناخودآگاه شما داشته باشد. دیگران می توانند بهتان کمک کنند تا بخش های پنهان زندگی تان را ببینید، اما شما باید با حقایقی که از چشم آنها پنهان مانده است نیز با اشتیاق روبرو شوید.
فال متولدین شهریور ماه

وقتی که شما ایده بزرگی دارید و می خواهید در آینده به آن برسید به جهان پیرامونتان هم نگاهی بیندازید! اکنون شما هدفهای ساده را جذب نمی کنید؛ در عوض به دنبال سرنوشتی عالی و باشکوه هستید که شما به خاطر تلاشهایتان واقعاً سزاوار این سرنوشت هستید. حتی اگر نقشه های شما غیر واقعی به نظر می رسند، هنوز هم پیروی کردن از حستان و رویاپردازی کردن برایتان خوب است.
فال متولدین مهر ماه

ممکن است که شما از حرفهای دیگران و خواسته هایی که ازتان دارند خسته شده باشید، در عین حال که آروزی واقعی شما این است که زمان کمی را به خودتان اختصاص دهید. متأسفانه شما نمی توانید از زیر بار فعالیتهای اجتماعی که دیگران شما را در آن شرایط قرار داده اند فرار کنید. انرژی تان را بیهوده هدر ندهید، برای اینکه یک گفتگوی معنوی امروز می تواند چیز بسیار مهمی در مورد ارزش کارهایتان بهتان بیاموزد.
فال متولدین آبان ماه

امروز شما نسبت به برقرار کردن یک رابطه دوستانه و یا نزدیک تر و صمیمی تر شدن با دوستانتان با احتیاط تر عمل می کنید؛ چراکه ماه جدید در خانه ششم شما یعنی خانه جزئیات حضور دارد و به شما پیشنهاد می شود که قبل از اینکه هر تصمیمی بگیرید تمام دلایل مخالف و موافق را بررسی کنید. دوستی و صمیمیت به راحتی حاصل نمی شود اما اکنون شما قادر هستید بدون تلاش به آن برسید.
فال متولدین آذر ماه

شما امروز در محل کارتان اختیاراتی دارید و فرصتی برای شما است که برای به سود رسیدن بیشتر از یک مسیر در دسترس داشته باشید. اگر جدیداً شما تصمیمی گرفته اید، اطلاعات جدید شما را تشویق می کند که آرام حرکت کرده و دوباره انتخابتان را بررسی کنید. برای رسیدن به یک هدف خاص زیاد عجله نکنید؛ شما بیشتر از آنچه که فکر می کنید زمان دارید.
فال متولدین دی ماه

اگر چه غیر ممکن به نظر می رسد، اما سرعت زندگی شما افزایش در حال افزایش است. شما می توانید از یک چیز به سمت چیز دیگری بدوید و به دنبال خود یک سری از کارهای ناتمام را بر جای بگذارید. به جای اینکه تلاش کنید تا انبوهی از کارها را در وقت کم و با هم دیگر انجام دهید، سعی کنید روش کار خود را عوض کنید و کارهای کمتری را انجام دهید و درنهات از اینکه می بینید چگونه می توان کارهای بی شماری را با کمی آرامش داشتن انجام داد شگفت زده خواهید شد.
فال متولدین بهمن ماه

رویاهای شما امروز نسبت به همیشه خوش آب و رنگ تر شده اند، اما آنقدر دور از واقعیت به نظر می رسند که بعید می دانید بهشان برسید. این اتفاق موجب ناامیدی تان شده است، البته این ناامیدی زمانی به سراغتان می آید که نسبت به اولویت هایتان انتظارات غیرمعقولی داشته باشید. اگر امروز نتوانستید به اندازه ای که دوست داشتید سازنده باشید، خودتان را ناراحت نکنید. حتی اگر روند پیشرفتتان خیلی آرام است، باز هم در جهت رسیدن به اهدافتان کار کنید.
فال متولدین اسفند ماه

شما دلتان می خواهد که برای مدت کوتاهی همه چیز را رها کنید، اما متوجه می شوید نمی توانید به راحتی کاری کنید که این اتفاق بیفتد. بنابراین ممکن است از خودتان ناامید شوید. اما این واقعا مشکل شما نیست، صبر داشته باشید و ببینید که چگونه مسئولیتهایتان در طول این روزها کم تر می شود و بعد برگردید به اینکه وقت فراقتی برای خود در برنامه زندگیتان بگنجانید.