فال امروز شنبه ۲۱ اسفند ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

اینجوری نیست که همیشه همه چیز نادرست و اشتباه است:بلکه فقط ممکن است امروز نتوانید باکلاس و تشریفاتی صحبت کنید. تقسیم کردن نگرانی هایتان با دیگری می تواند او را هم در این موقعیت بحرانی درگیر کند، تا جائیکه همه کسانی را که در این ماجرا درگیر هستند را زیر سئوال ببرد. با گفتن اینکه دقیقا چه اتفاقی افتاده می توانید دیگران را آسوده خاطر کنید به جای اینکه به آنها بگویید شما چه فکر می کنید و نظر شما چیست.فال روزانه

 

 

فال متولدین اردیبهشت:

اینجوری نیست که همیشه همه چیز نادرست و اشتباه است:بلکه فقط ممکن است امروز نتوانید باکلاس و تشریفاتی صحبت کنید. تقسیم کردن نگرانی هایتان با دیگری می تواند او را هم در این موقعیت بحرانی درگیر کند، تا جائیکه همه کسانی را که در این ماجرا درگیر هستند را زیر سئوال ببرد. با گفتن اینکه دقیقا چه اتفاقی افتاده می توانید دیگران را آسوده خاطر کنید به جای اینکه به آنها بگویید شما چه فکر می کنید و نظر شما چیست.فال روزانه

 

فال متولدین خرداد:

خیلی جالب است که شما برای خودتان محدودیت هایی تعیین کرده اید، ولی اطرافیانتان اصرار دارند که شما به اهدافتان برسید!! آنها اگر بدانند که دقیقاً چه چیزی می خواهید احساس بهتری خواهند داشت، چرا که راه کمک کردن به شما را خواهند فهمید. اما وقتی یک بار نیازهای خود را توضیح دادید صحبت تان را ادامه ندهید، وگرنه موضوع را پیچیده تر می کنید. منطقی بودن بهتر از این است که با یک مسئله احساس راحتی بکنید.

فال متولدین تیر:

زمانی که به نظر می رسد شما روز خیلی خوبی را آغاز کرده اید، موردی پیدا می شود که از شما را از درون عذاب می دهد و جلوی خوشحالپ شما را می گیرد. وقتی که یک موضوع احساسی لاینحل ظاهر می شود شما نمپ دانید چگونه با آن برخورد کرده و چگونه آن را حل کنید. به جای تغییر دادن شرایط اخیر، اکنون سخت تر کار کردن مفید واقع خواهد شد. لازم نیست که به افراد دیگر وابسته باشید تا شما را خوشحال کنند. فقط باید دید خود را تغییر بدهید.

 

فال متولدین مرداد:

امروز ماه در دوازدهیمن خانه شما یعنی خانه رازها قرار دارد و بعضی چیزها را از دید شما مخفی نگه می دارد، بنابراین شما نمی توانید منشأ ناراحتی های خود را پیدا کنید. برای شما خیلی مهم است که بفهمید چه چیزهایی را از دست داده اید، اما اطلاعات حیاتی جلوی چشم های هوشیار شما ظاهر نمی شوند. به جای اینکه برای یافتن حقیقت خوتان را عذاب دهید، در حالیکه شکیبایی را پیشه خود می سازید، سعی کنید به اطلاعاتی که دارید قناعت کنید.

 

فال متولدین شهریور:

امروز برای اینکه بتوانید وقت کافی برای استراحت کردن داشته باشید، باید حتماً در اول صبح مشکلات شخصی خود را حل کنید. امروز یک نفر کاری را بهتان پیشنهاد می کند که به نظرتان خیلی عالی می آید، اما درست نیست قبل از تحقیق و بررسی کردن جواب مثبت دهید. این اتفاق می تواند زندگیتان را از این رو به آن رو کند، اما تا وقتی که در مورد این کار به طور کامل تحقیق نکرده اید هیچ اقدامی نکنید.

 

فال متولدین مهر:

شما امروز از کلمه ها و ایده هایی استفاده می کنید که به وضوح معرف شخصیت خودتان هستند. اما مشکلی هم وجود دارد؛ شما دریافت ها و برداشت های خود را قبول دارید و بنابراین هنگام صحبت کردن وقت خود را با ابراز کردن چیزهایی که شاید هم واقعی نباشند تلف می کنید. ولی ناامید نشوید؛ هر آنچه که الان شما می گویید نقطه شروعی برای صحبت های بعدیتان خواهد بود.

 

فال متولدین آبان:

 

شما امروز زیاد تمایل ندارید انرژی تان را با صحبت کردن در مورد احساساتتان هدر بدهید، چرا که امروز نسبت به همیشه منطقی تر شده اید. شما در مقابل قطع کردن خوشی های پوچ و بی ارزش خیلی منطقی عمل می کنید. وقتی که شما به منبع محدودیتهایتان رسیدگی می کنید، آن موقع گفتگوها هم برایتان اهمیت پیدا می کنند، اما فراموش نکنید که هیچ محدودیتی در عشق وجود ندارد. پس وقتی برایتان پیش آمد ازش دوری نکنید.

 

فال متولدین آذر:

با وجود اینکه امروز اوقات خوشی را در پیش رو دارید اما سعی کنید در آن افراط نکنید. نگذارید آن خوشی را که مدت ها در پی آن بودید شما را به دردسر بیندازد؛ شما کارهای بسیار مهمتری دارید که باید انجام دهید؛ بهترین استعدادهایتان را به کار بگیرید و مشغول شوید. هر چقدر مشتاقتر باشید احتمالا بیشتر از آنچه انتظار دارید پاداش دریافت خواهید کرد.

فال متولدین دی:

ممکن است ترجیح بدهید که الان حس حسادت خود را بروز ندهید و از آشکار شدن آن جلوگیری کنید، اما نمی توانید احساسات خود را به خوبی کنترل کنید. با این وجود، رفتارهای غیرارادی امروز ایده خوبی نیست چرا که شما از این می ترسید که چیزی را که بدست آورده اید از دست بدهید یا فرصتی را که شما را در جستجوی عشق موفق می ساخت را از دست بدهید. هرچقدر احساستی واکنش نشان دهید، موقعیت تان بیشتر به خطر می افتد. پنهان کردن تمایلات تان موثر نخواهدبود، همچنین وضع شما را نشان نخواهد داد. سعی کنید تا میانه رو باشید تا استرس خود را به حداقل برسانید.

 

فال متولدین بهمن:

با وجود اینکه شما حرفهای خیلی مهمی برای گفتن دارید، اما بهترین کار این است که آنها را خیلی بزرگ جلوه ندهید. بهتر است که در مورد بعضی از مسائل با احترام و توجه خاصی صحبت بشود، و وقتی رازهای وجود شما و مکنونات قلبی تان آشکار می شود، نیازی نیست که از بالای یک کوه فریاد بزنید. فراموش نکید که اکنون اگر شما به نرمی و آرام صحبت کنید حرفهایتان تأثیر بیشتری خواهد گذاشت.

 

فال متولدین اسفند:

برای هر کاری که امروز انجام می دهید باید یک توجیه داشته باشید ولی شاید ذهنتان یاری نکرده و نتوانید خیلی منطقی برخورد کنید. گرچه انگیزه ی پسندیده ای دارید اما در عمل آن را نشان نمی دهید. شما به راحتی می توانید با دلگرمی کامل کاری را انجام بدهید که بعداً ممکن است به خاطر آن پشیمان بشوید.به هرحال، عاقلانه ترین کار این است که به توصیه هایی که می شنوید گوش کنید و حتی اگر  کاملاً هم با آنها موافق نیستید، اعتنایی نکنید.