فال امروز شنبه ۱۷ تیر ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما اکنون تصویری واقع بینانه نسبت به آینده در ذهن دارید، اما هنوز هم فکر کردن بیش از اندازه در مورد موفقیتهای مربوط به گذشته که از دستشان داده اید باعث می شود که نتوانید به خوبی از آنچه پیش رویتان قرار دارد بهره بگیرید. پیگیری کردن مهم ترین هدفهایتان بسیار مهم است، اما توسعه دادن امکانات دیگر نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به یاد داشته باشید که رویاهای شما میتوانند پتانسیل های ناشناخته ای که در موقعیتهای اخیر پنهان بوده اند را به شما نشان بدهند.

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما ممکن است اخیرا از یکسری آدم ها عقب نشینی کرده باشید، اما مدیریت کردن موقعیت با ظرافت به شما درک دوباره ای از اعتماد به نفس می دهد. اکنون، بیشتر از همیشه، شما می توانید کاملا از خودتان خشنود باشید. اما خودتان را بالای یک ستون نگذارید، شما یک بار از آنجا شروع کرده اید، ممکن است خیلی سخت باشد که دوباره به عقب برگردید.

فال متولدین خرداد:

شما امروز کاملاً به خودتان اعتماد دارید، اما نمی توانید به راحتی دلیل این اعتماد را برای دیگران توضیح بدهید. شاید دلیلش این باشد که شما نمی خواهید آنها را ناراحت کنید و یا شاید هم از عکس العمل آنها می ترسید. حالا دلیلتان هرچه که باشد لازم نیست کاملاً سکوت اختیار کنید. درعوض برای امتحان بخشی از احساسات خود را ابراز کنید تا ببینید چه اتفاقی می افتد.

فال متولدین تیر:

امروز شما آرزو می کنید که ای کاش دیروز اختیار خود را از دست نداده بودید. حتی اگر کارتان اشتباه هم نبوده باشد، اشکالی ندارد که کمی خودتان را تغییر دهید. لزومی ندارد به خاطر اعتماد به نفس متکبرانه خود دیگران را برنجانید. در حال حاضر بیشتر لازم است که با ملایمت و نرمی رفتار کنید. البته این ملایمت به حرفهایی که می زنید مربوط نمی شود بلکه بیشتر به نوع حرف زدنتان ارتباط دارد.

فال متولدین مرداد:

اگرچه ممکن است دیگران شما را امروز بی قرار ببینند، اما شما بیشتر از آنچه آنها بفهمند تحمل و شکیبایی دارید. این به خاطر این است که مانع هنر دوستی شما امروز کمی بالاتر رفته و دیگران به سختی می توانند شما را با هنرهای خود تحت تاثیر قرار دهند. با این وجود، یک بار که عقاید خود را بیان کنید ، بیشتر ملزم به این می شوید که نظرات هنرمندانه خود را در رابطه با اطرافیانتان بیان کنید.

فال متولدین شهریور:

رویاهای شما درباره زندگی حرفه ای تان ممکن است امروز از کنترل شما خارج شود. به نظر می رسد اهداف شما در همین نزدیکی ها قرار دارند و شما بزودی به آنها خواهید رسید. اما بعد اتفاقی پیش می آید که خودتان را متفاوت از همیشه می بینید. مثل این است که روی الاکلنگ قرار دارید اما مطمئن باشید که اوضاع همیشه اینگونه نمی ماند. و بعد از این شما رویکرد دیگری نسبت به آن چیزهایی که می خواهید به آنها دست پیدا کنید خواهید داشت.

فال متولدین مهر:

شما امروز فکرهای زیادی در سرتان دارید، اما وقتی یک دوست صمیمی و یا یکی از اعضای خانواده تان به شما نیاز دارد نمی توانید در محل کارتان توجه کافی روی کار خود داشته باشید. به نظر می رسد وقتی که شما در محل کارتان گرفتار می شوید، می توانید از زیر بار مسئولیت هایتان در خانه فرار کنید، اما این موضوع اصلاً حقیقت ندارد. پس امروز به مشکلات خانوادگی و شخصی خود رسیدگی کرده و کارهای خود را به روز دیگری موکول کنید.

فال متولدین آبان:

گاهی اوقات شما زیاد دوست ندارید در جمع حاضر شوید، برای اینکه به جای جلب توجه کردن بیشتر به نتیجه کارتان اهمیت می دهید. با وجود این حالا کمی تغییر کرده اید. شما می خواهید کارهای زیادی انجام دهید — و برای انجام دادن این کارها توانایی کافی نیز دارید- اما شما به کیفیت کارتان زیاد اهمیت نمی دهید و می توانید در جلوی دیگران هم این کارها را انجام دهید. قبل از اینکه تصمیمی بگیرید در موردش خوب فکر کنید، برای اینکه جلب توجه کردن و مورد توجه دیگران قرار گرفتن کاملاً شما را راضی نخواهد کرد.

فال متولدین آذر:

شاید افراد دیگر فکر کنند که شما را می شناسند، اما امروز حتی دوستان صمیمی و یا خانواده تان نیز شاید نتوانند کاملاً احساسات تان را درک کنند. این حرف به این معنی نیست که شما از قصد احساسات خود را مخفی می کنید و یا اینکه حال و حوصله ندارید! بلکه فقط به این معنی است که احساسات شما امروز عمیق تر از قدرت فهم و درک اطرافیان تان است و شما هم نمی خواهید موضوعی را فاش کنید که باعث شود بیشتر احساس ضعف و آسیب پذیر بودن بکنید. لازم نیست در مورد فعالیت های خود قضاوت کنید، دنیای درون تان مال خودتان است و حق دارید هر موقع دلتان خواست آن را با دیگران سهیم شوید!

فال متولدین دی:

شما متن های پیچیده ای را از ذهن خودتان می نویسید، اما وفتی که این حوادث رمانتیک حقیقت پیدا می کنند، نگران خواهید شد. زمانی این اتفاق می افتد که علایق شما احساسات شخص دیگری را تغذیه می کنند و نشان دهنده ترسهای شما هستند. به جای اینکه سعی کنی این نوشته هایتان را برای خودتان نگه دارید، آنها را با یک دوست سهیم شوید. این کار باعث می شود که نگرشهای منفی قبل از اینکه به سطحی بحرانی برسند از شما دور شوند.

فال متولدین بهمن:

عصبانیت غیر منتظره شما کمی تحلیل رفته و تبدیل به رنجشی شده است که دیگر بیشتر از این ادامه نخواهد داشت. امروز بهرام و پلوتو می توانند احساسات شما را تحریک کنند. خوشبختانه فعالیت کردن طبق اهدافتان نسبت به قبل برایتان راحت تر شده است. دنبال کردن غرایز خود اکنون بهترین سلاح در مقابل نگرش های منفی می باشد. انتخاب راه طولانی مطمئناً بهترین گزینه شماست.

فال متولدین اسفند:

امروز زمانی که مسائل خانوادگی باعث می شود در موقعیتی استرس زا قرار بگیرید قوه تشخیص شما می تواند مفید واقع شود. خوشبختانه شما حالا می توانید برای این مشکلی که مدتها باعث ناراحتی شما شده است راه حلی بیابید. اما زمانی که شما تشخیص دادید زمان با سرعت در حال گذر است و نباید برنامه های خود را به تعویق بیندازید، این بحرانها کمتر و کمتر می شوند.