فال امروز شنبه ۱۵ آبان ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما هنوز سعی می‌کنید که احساسات خود نسبت به دوستان نزدیکتان را دسته بندی کنید. شاید به رویاهایتان اجازه دهید که یک رابطه دوستانه خوب را زنده کنند. یا شاید هم می‌خواهید نیازتان برای ایجاد کردن مرزهایی شخصی را واضح و شفاف کنید.امروز سرتان حسابی شلوغ خواهد بود، اما به نظرتان سرعتی که امروز را کارها را پشت سر هم به پیش می برد قابل تحسین است. به جای این که سعی کنید سمت و سوی این انرژی ها را کنترل کنید، بهتر است بگذارید مسیر طبیعی خودشان را طی کنند. حتما وقتی برای مشکلات تان راه حلی پیدا کردید از سادگی آن ها متعجب خواهید شد. هر چه کمتر مقاومت کنید بیشتر می توانید از روزتان لذت ببرید.

فال متولدین اردیبهشت:

شما شاید ایده‌های خوبی برای انجام دادن کارهایتان در محل کار البته با روشی جدید و متفاوت داشته باشید. اگرچه مدتها در مورد این روش فکر کرده‌اید، ولی اگر حدس می‌زنید این روش کارایی ندارد و یا کسی ازتان حمایت نمی‌کند فعلاً آن را اجرا نکنید. به جای اینکه فکر کنید افراد دیگر بهتان ملحق شده و کمکتان می‌کنند، فعلاً بهتراست از خیر این موضوع بگذرید و انرژی تان را تلف نکنید!امروز ممکن است خاطرات گذشته ی تان را به یاد بیاورید، زمانی که زندگی خیلی ساده تر از این ها بود. شاید خاطرات تان آن قدرها هم واقعی نباشند. دارید به موقعیتی فکر می کنید که ساخته و پرداخته ی ذهن خودتان است، یعنی همه چیز را نه آن طور که هست بلکه آن طور که دل تان می خواهد می بینید. به شما توصیه می شود که به کارهای بزرگ فکر کنید، چون ماه به نشانه شما باز خواهد گشت و کمک تان می کند تا افکارتان را پیش ببرید.

 

فال متولدین خرداد:

شما امروز با کمک منطق‌تان می‌توانید دیدگاه خوبی حاصل کنید. اما این بدین معنی نیست که شما به رویاهایتان اجازه ایجاد کردن یه رابطه دوستانه ایده‌آل‌تر می‌دهید. هم اکنون بهترین استراتژی برای شما این است که در عین حال که روابط عادی خود را حفظ می‌کنید، تسلیم عشق نشوید.افکارتان با سرعت رو به جلو می رود و به همین خاطر به سختی می توانید سلامت فکری و رفتاری تان را حفظ کنید. از طرفی هم دوست ندارید از سرعت تان کم کنید و ببینید که در بدن چه اتفاقاتی دارد می افتد. به جای این که سعی کنید همه ی چیزهای اشتباه زندگی تان را یک باره عوض کنید، به شما توصیه می شود که قدم به قدم روش زندگی تان را اصلاح کنید.

 

فال متولدین تیر:

شما آماده جشن گرفتن هستید!! یا آماده انجام دادن کاری لذت بخش هستیدٰ، حتی اگر هنوز وظایفتان را انجام نداده باشید. اما شما دوست ندارید تنهایی تفریح کنید، بنابراین دنبال کسی می‌گردید که با هم تفریح کنید و در جستجوی این وقت‌تان را تلف می‌کنید. اگر طرف مقابل‌تان دلش نمی‌خواهد شما را همراهی کند، بی خودی به او اصرار نکنید. شاید اگر تنها تفریح کنید بیشتر لذت ببرید!!شاید تا اوایل غروب فرصت استراحت پیدا نکنید، اما احساسات تان چنان قدرتمند است که امروز را به یک روز خاص تبدیل خواهد کرد. تردید نکنید و احساسات قلبی تان را آشکار کنید. اگر حرف دل تان را نزنید شاید یک مدت کوتاهی به شما احساس امنیت دست دهد، اما اگر احساسات تان را بروز دهید به شما کمک می کند تا پیشرفت بهتری داشته باشید.

فال متولدین مرداد:

شما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و نکات مبهم زیادی نیز به صورت سربسته باقی مانده‌اند. حتی اگر بی‌صبرانه منتظر شروع کردن کارهایتان هستید، الان بهتر است که اصلاً کاری انجام ندهید و یک برنامه تفریحی تدارک ببینید. در عین حال به موقع خودش به فکر اهدافتان هم باشید. به جای اینکه برخلاف جریان آب شنا کنید، خودتان را به دست آن بسپارید.تصمیم دارید همه ی انتخاب هایی را که پیش رو دارید بررسی کنید. احساساتی در درون تان ریشه گرفته که نمی دانید از کجا می آید، اما بد نیست به این ناشناخته ها هم توجه کنید. به جای این که مدام به فکر چیزها و کارهای ملموس باشید، کمی ذهن تان را آرام کنید و بعد به اعماق ناشناخته های ذهن تان بروید. لزومی ندارد حتما در مسیری که می روید چیزی عرضه کنید، همین که با رفتارتان به دیگران انگیزه دهید در حال حاضر کافی است.

 

فال متولدین شهریور:

شما امروز در فکر تغییر دادن روش خود هستید و هرقدر بیشتر فکر می‌کنید این موضوع بغرنج تر می‌شود. خوشبختانه مشکل خیلی حادی برایتان پیش نخواهد آمد، اما باید از تجزیه و تحلیل کردن منطقی کردن دست بردارید. اگر به جای دنبال کردن حقیقت از غریزه و حس ششم خود پیروی کنید راه حل خوبی خواهید یافت.انگار امروز راهکارهای عقلانی راه درست را به شما نشان نمی دهند، به همین خاطر فشار زیادی را احساس می کنید. مثل این می ماند که وقتی سیگنال به شما می رسد، آن قدر ضعیف است که دیگر مفهوم نیست. هر چه قدر که سعی کنید باز هم چیزی تغییر نخواهد کرد و همین است که عصبانی تان می کند. بهتر است انعطاف پذیرتر باشید و پیام های دریافتی را هر چه هست با آغوش باز بپذیرید.

فال متولدین مهر:

شما امروز درگیر آرزوهای مربوط به شغل و حرفه‌تان شده‌اید. به جای اینکه آن را جدی گرفته و خودتان را درگیر کنید، برای مدتی در رویاهای شخصی و خصوصی تان گشت و گذار کنید! یک بار که دوباره رویاهایتان زنده شوند از نتایج آن شگفت زده خواهید شد. نگران نباشید؛ واقعیت صبر می‌کند تا شما بازگردید.امروز ممکن است سر یک تصمیم مالی ساده با شریک کاری تان دعوا کنید. هر قدر که سعی می کنید اوضاع را سر و سامان دهید، بدتر همه چیز خراب تر می شود. شاید مجبور شوید تبعات تصمیمی را که مال خودتان نبوده بپذیرید. به شما توصیه می شود بر پایه ی همکاری و مشارکت پیش بروید، نه این که سعی کنید به تنهایی آرامش از دست رفته را برقرار کنید.

 

فال متولدین آبان:

شاید امروز باز هم کارهای زیادی برای انجام دادن در داخل خانه داشته باشید که ظاهرا ربطی به وظایف شغلی ندارد. باوجود این فایده‌ای ندارد با حوادث خارجی بجنگید. مقاومت و عدم انعطاف پذیری در شما ناراحتی‌های بیشتری برایتان به همراه می‌آورد. تنها چیزی که در این روند از دست می‌دهید غرور نابجا است.امروز ممکن است کسی به سراغ تان بیاید که می داند چه طور می شود شاد زندگی کرد. اگر چه حرف هایی که می زند جالب به نظر می رسند، اما انگار در واقعیت به درد مورد شما نمی خورند. بهتر است تمام سعی تان را به کار بگیرید تا با سایر دوستان تان همراه شوید، یعنی این که تک روی جایز نیست. اقدامات صحیح دیگران را تحسین کنید و از آن ها ایده بگیرید.

فال متولدین آذر:

اگر شما نتوانید به دوست نزدیکتان بگویید دقیقا چه حسی دارید اعصابتان خرد خواهد شد. شاید دلایل خیلی خوبی برای حرف نزدن و ساکت بودن داشته باشید، اما نمی‌توانید در برابر وسوسه دردل کردن مقاومت کنید! لزومی ‌ندارد تمام آرزوهای خود را بیان کنید، اما نباید از اطرافیانتان سلب اعتماد کنید.امروز کارهای زیادی دارید که باید به آن ها توجه کنید. البته، یادتان باشد که عجله نکنید، چون آن وقت ممکن است مسیر اشتباه را انتخاب کنید و همه ی انرژی های تان تلف شود. وقت بگذارید و همه ی کارهای پیش رو را اولویت بندی کنید تا ببینید که یک برنامه ریزی صحیح چه قدر می تواند موثر واقع شود.

 

فال متولدین دی:

امروز فکر شما حول و حوش پول و سکه دور می‌زند! اما دنبال راه‌هایی هستید که بتوانید در مورد یک مساله مهم مالی تصمیم گیری کنید. افکار بزرگ داشته باشید؛ برای اینکه رویاهای شما فوق العاده بزرگ هستند. در مورد تصمیماتی که آنی و لحظه‌ای هستند احتیاط کنید، اگر در مورد اقدام بعدی خود کاملاً مطمئن نیستید، بهترین کار این است که در مورد تمام گزینه‌ها تحقیق کنید.امروز ممکن است یک جای کار را شتباه کنید و به بیراهه بیفتید. اگر برنامه ریزی های تان جواب نداد دیگران را سرزنش نکنید. سعی کنید همین طور که در جهت دستیابی به اهداف تان تلاش می کنید از روزتان هم لذت ببرید. از بحث و جدل فاصله بگیرید، چون فقط امواج منفی به سوی شما روانه خواهند کرد.

 

فال متولدین بهمن:

امروز روزی است که باید در بین همکارانتان بدرخشید! اما شاید نتوانید از محبوبیت خود به نفع خود استفاده کنید. مادامی ‌که به خودتان مغرور نشوید، مورد تشویق و توجه واقع شدن تجربه خیلی خوب و زیبایی خواهد بود.امروز ممکن است با کسی درباره ی زندگی شخصی تان بحث کنید. اگر چه اهداف روشنی در ذهن دارید، اما نمی توانید آن ها را به راحتی بیان کنید. به جای این که روی جزییات بیهوده مانور دهید، به شما توصیه می شود که تمام سعی تان را به کار بگیرید تا به نقطه نظرات مشترک برسید. سعی کنید با کسانی همراه شوید که مثل شما فکر می کنند، چون تنهایی رفتن این مسیر اصلا به نفع شما نخواهد بود.

 

فال متولدین اسفند:

امروز یکی از نزدیکان‌تان می‌خواهد حرف خیلی مهمی‌ بهتان بزند، اما به دلایل نامعلومی ‌منصرف می‌شود. متاسافنه شما نمی‌توانید کاری بکنید و اگر بیشتر سعی کنید سدی که بینتان ایجاد شده است عمیق‌تر می‌شود. بعضی از این مشکلات شاید نتیجه رویاپردازی‌های شما باشد. بهترین کار صبر کردن است؛ پس زمانی را اختصاص دهید که رویاهای خود را منطقی تر کنید.زمان با سرعت پیش می رود، اما به شما توصیه می شود که یک نفس عمیق بکشید و از سرعت تان کم کنید. شاید مجبور شوید برنامه ریزی های تان را تغییر دهید، اما بهتر است هر طور شده به رویاهایی که در سر دارید بچسبید و به طریقی راهکاری برای عملی کردن آن ها پیدا کنید. مصمم و با پشتکار حرکت کنید تا هم حال و احوال تان بهتر شود و هم روز خوبی داشته باشید.