فال امروز شنبه ۱۴ اسفند ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

بودن در کنار یک فرد فریب کار و دغلکار اصلا چیز جالبی نیست، اما شما امروز مجبور می شوید که تمام روز را با چنین فردی باشید!! شما از بودن با افراد کله شق که به زور شما را وادار می کنند کارهایی که دوست ندارید را انجام دهید اصلا خوشتان نمی آید. ولی شاید مجبور شوید که فردی که زیاد هم آدم درستکاری نیست را تحمل کنید! خوشبختانه اگر از نقشه های خاص خود جدا نیفتید، با مهارت های دیپلماتیک خود می توانید اوضاع را بهتر کنید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز یک نفر وارد زندگی تان می شود و شما را تشویق می کند که کار خیلی بزرگی انجام دهید، اما کاملا واضح است که شما خودتان هم قبلا به این موضوع فکر می کردید. متاسفانه برنامه های افراد دیگر با برنامه های شما خیلی منطبق نیست، بنابریان خارج شدن از مسیر آنها راحت تر از قبول کردن حمایتشان است. البته راه بهتر این است که ابتدا از کمک و همیاری آنها تشکر کرده و بعد کاری که فکر می کنید بهتر است را انجام دهید.

 

فال متولدین خرداد:

ممکن است احساس کنید اگر سرنوشت امروز مقدر می شد حتی اگر شما قبلا برنامه های دیگری داشتید اکنون می خواهید تغییرات عمده ای در زندگی تان ایجاد کنید؛ اما می توانید فشاری را که بر روی شماست احساس کنید و بدانید که باید سرانجام از قلب تان پیروی کنید.  نیازی نیست که اکنون همه چیز را معکوس کنید. به دنبال ساختار هایی باشید تا زمانیکه راه جدید و مهمی یافتید شما را حمایت کنند.

فال متولدین تیر:

امروز شما خیلی سریع ایده های جدید را می گیرید، شاید دلیلش این است که شما دوست دارید افق فکری خود را گسترش دهید. گاهی اوقات شما همین که بتوانید موقعیت راحت و مطمئن خود را حفظ کنید راضی خواهید شد، اما حالا شما بیشتر از این را می خواهید. چیزهایی که امروز شما یاد می گیرید با زیربنای زندگی معنوی شما ایجاد تناقض نمی کند و می تواند در کنار چیزهایی که قبلاً می دانستید استفاده شان کنید.

فال متولدین مرداد:

شما امروز نمی توانید طبق برنامه ریزی قبلی تان پول خرج کنید، چراکه ماه جدید برج سنبله در خانه سومتان قرار گرفته و شما باید از برخی خریدهای غیر لازم صرف نظر کنید. اگرچه شما کمتر از آن چیزی که فکر می کردید در حساب بانکیتان پول دارید، ولی این دلیل اصلی برای موکول کردن خریدهایتان به روز دیگر محسوب نمی شود. بلکه دلیل واقعی این است که شما می خواهید چیزهایی بخرید که اصلاً بهشان احتیاج ندارید. الان زمان این رسیده که با برنامه ریزی کردن برای اوضاع مالی خود به زندگی تان معنای بیشتری ببخشید.

 

فال متولدین شهریور:

شما احساس می کنید که آرزوهای خیلی جاه طلبانه جزو بهترین اهداف شما به حساب می آیند. لازم نیست که توقعات خود را پایین بیاورید؛ آنچه که اهمیت دارد این است که باید خلاقیت خود را بیشتر کرده و کارهایی را انجام دهید که از نظر روانی احساس خوبی در شما ایجاد کنند. چیزهایی که برایتان مهم هستند فرار نمی کنند؛ آنها همین جا هستند تا شما با انرژی و قدرت جدیدی که کسب می کنید دوباره بهشان رسیدگی کنید.

 

فال متولدین مهر:

احتمال دارد اولین بخش از روزتان را صرف کوشش کردن برای کنار آمدن با شرایط اخیر کنید، مخصوصا زمانیکه پیچیدگی و بحران شدیدتر می شود. اما شما آرزوش سادگی را ندارید؛ شما به آن توجه نمی کنید تا زمانیکه اتفاقات زیادی بیفتد، سعی کنید آن کارهایی را که باید انجام دهید مشخص کنید. خوشبختانه، همچنانکه روز پیش می رود راه شما آشکار خواهد شد و ناگهان شما می فهمید که کجا باید بروید، پس زمان را هدر ندهید.

 

فال متولدین آبان:

 

خوش بینی های اخیر شما ممکن است آنقدرکه آرزویش را می کنید دوام نیاورد، اما شما می توانید از آن برای اینکه حوادث مهمی را به وجود آورید استفاده کنید. رویکرد شما برای یک موقعیت متداول ممکن است کاملا گزیده باشد. هیچ کسی نمی داند که شما می خواهید چکار کنید؛ و آخر از همه، خودتان. با این وجود، اگر به غریزه خود اعتماد کنید به جای اینکه تابع کتاب قانون باشید، می توانید بوسیله نتیجه ای از عملی که آغاز کرده بودید، با خوشحالی متعجب شوید.

 

فال متولدین آذر:

شما امروز ایده های جدیدی برای اینکه کارهایتان را سریعتر انجام دهید دارید، اما چیزی فکر شما را عذاب می دهد و شما نمی دانید که بین نوآوری و ابتکار و کارهای روزمره همیشگی کدام را برگزینید. باوجود اینکه شما دوست دارید با چند تن از دوستان خاص خود به استراحت و تفریح بپردازید، ولی اکنون وظایف کاریتان در اولویت قرار دارند. اهمیت دادن به این اولویت ها به شما کمک می کند فرد موفق تری باشید.

فال متولدین دی:

شما آماده یک روز سخت کاری هستید به خاطر اینکه می دانید تلاش هایتان به کجا منجر خواهد شد. حتی اگر دیگران به شما پیشنهاد کنند که اوضاع را کمی ساده تر بگیرید، اما شما نمی توانید بگذارید برنامه های بلندپروازنه شما خراب شوند. خوشبختانه، حتی اگر کاری را که در دست انجام دارید را دست کم بگیرید،  صاعقه ای می تواند به افکار شما برخورد کند، شاید راهی باز کند تا شما بتوانید با استعداد خود بتوانید کاری را شروع کرده بودید را انجام دهید.

 

فال متولدین بهمن:

نقش هدایت کننده شما در منزل و یا در اجتماع امروز برای خودتان خیلی اهمیت دارد، اما می تواند شرایط سختی را نیز برایتان به وجود آورد. شما می دانید که چه چیزی برای اطرافیانتان بهتر است، اما ممکن است آنها با نظرت شما مخالفت کنند. در حالیکه سعی می کنید هرکسی را متقاعد کنید که شما درست می گویید، استفاده کردن از منطق اصلاً کارساز نخواهد بود. لازم است به دوستان و همکارانتان اجازه بدهید راه خود را بروند تا خودشان حقیقت را کشف کنند.

 

فال متولدین اسفند:

شما شاید خیلی دوست نداشته باشید که سرعت خود را کم کنید، ولی همچنان در حال ذخیره کردن انرژی تان هستید. اگر بتوانید تمام کارهایی که الان شروع کرده اید را به اتمام برسانید دردسری واقعی برای خود درست کرده اید، پس روش عاقلانه تر این است که اول استراحت کنید و بعد کار درست را انجام دهید، چراکه اگر غیر از این کار را بکنید به هدفتان نمی رسید و مجبور می شوید تمام روز برای غلبه بر ناامیدی تان مبارزه کنید. فراموش نکنید که شما برای  چیزهایی که به دنبالشان هستید پایه ریزی می کنید.