فال امروز سه شنبه ۹ خرداد ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

حالاکه اوضاع مالی شما خیلی خوب شده است، حسابی شگفت زده شده اید، چرا که شما اصلاً برای پولهای خود برنامه ریزی نکرده اید. خوشبختانه شما خیلی باهوش و تیز هستید، اما به جای اینکه از فرصتهای خود استفاده کرده و به دیگران کمک کنید، حتی ممکن است با رفتارهای توهین آمیز خود آنها را برنجانید. با دخالت کردن در امور زندگی افراد دیگر از هدف اصلی خود منحرف نشوید. درعوض به فکر پیشرفت کردن در حرفه خود باشد. فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز ماه کامل در نشانه حساس شما قرار گرفته است و شما مبهوت قدرت احساسات خود شده اید. احساسات شما مدام در حال تغییرند و افکارتان نیز از این سو به آن سو می روند و تلاش شما برای فکر نکردن فایده ای ندارد. شما نمی توانید نیازهای خود را نادیده بگیرید؛ فقط بهترین کای که در حال حاضر می توانید انجام دهید این است که بین خواسته هایی که از دیگران دارید و آروزهایتان تعادل و سازگاری ایجاد کنید.

 

فال متولدین خرداد:

امروز روز عشق ورزیدن است و کسوفی که رخ داده است برایتان چندین اتفاق شگفت انگیز همراه خواهد داشت. باوجود اینکه شما دیگران را به طور واقع بینانه ای ارزیابی نمی کنید، ولی می توانید بهترین خصوصیات هر فرد را ببینید. فقط فراموش نکنید که در پس ظاهر جذاب هر آدم، چیزهای پیچیده دیگری نیز نهفته است، و گاهی وقت ها هم شاید این حقیقت زیاد زیبا نباشد.

فال متولدین تیر:

معمولا برای شما سخت است که بخواهید احساسات خود را مهار کنید و آنها را تحت کنترل داشته باشید. حتی با وجود اینکه شما در ارائه بهترین کاری که می توانید توانا هستید و بسیار خوب عمل می کنید، امروز احتمالا زیاد در وانمود کردن موفق نخواهید شد. قلب تان را با کارایی  و بازده در کار نپوشانید. شما می توانید همانطور که با احساسات خود روراست هستید کارتان را نیز به نحو احسنت انجام دهید.

 

فال متولدین مرداد:

امروز احساس اعتماد به نفس بیشتری که شما دارید باعث می شود که انعطاف پذیریتان نیز بیشتر شود، به این دلیل که شما نیاز ندارید که مسأله ای را برای دیگران ثابت کنید. جوهر باطنی شما اکنون بسیار قوی است و لازم نیست که در مورد آن تردید داشته و وقتتان را تلف کنید. شما بیشترین منفعت را زمانی کسب خواهید کرد که به مشکلات مردم دیگر توجه کرده و به آنها ملحق شوید.

 

فال متولدین شهریور:

اگر شما درگیر مسئله مالی با دیگران هستید امروز درصدد دفاع از موقعیت خود برمی آیید. خوشبختانه به نظر می رسد این درگیری تبدیل به مشکل بزرگی نمی شود اما شما باید به عمق ماجرا پی ببرید و از سطوح ظاهری آن بگذرید تا به عمیق ترین معنی آن دست یابید. اگر این کار را نکنید، آتش زیر خاکستر باقی مانده و بعدها دوباره شعله ور خواهد شد. به یاد داشته باشید بهتر است که مشکلات الان خود را نشان دهند تا بعدا؛ زیرا اکنون زمان کافی برای حل آنها دارید!

 

فال متولدین مهر:

شما به دوستی احتیاج دارید که با او صحبت کنید و کمی آرام بگیرید، زیرا دچار تشویش های بسیاری هستید. در زندگی تان حساسیت های زیادی را به خرج می دهید و این حساسیت های باعث می شوند که شما گاهی صورت اخمویی را داشته باشید. اگر حساسیت تان را کنار بگذارید زندگی چهره جدید و بهتری را به شما نشان خواهد داد.

 

فال متولدین آبان:

 

شما معمولاً تنها کسی هستید که به خاطر اینکه افراد دیگر نسبت به اتفاقاتی که روی می دهد حس خوبی داشته باشند، با رضایت احساسات خود را پنهان می کنید. اما امروز صبرتان دیگر به انتها رسیده و بدون اینکه به اندازه کافی برای بررسی کردن تاثیرات واکنش خود زمان بگذارید، به طور حسی واکنش نشان می دهید. اگر یک نفر را ناراحت نکردید زیاد به خودتان سخت نگیرید. توجه کردن به نیازهای شخصی خود به مراتب مهم تر از برقرار کردن یک محیط دوستانه است.

 

فال متولدین آذر:

شما می توانید تشخیص دهید که هفته ای بسیار پر تنش به پایان رسیده است، اما شما توانایی این را ندارید که تمام انرژی تان را یکباره تغییر جهت بدهید. اگر شما احساس دلواپسی می کنید، فقط این حقیقت که یک رابطه دوستانه بیشتر از آنچه که شما فکر کنید می تواند در معرض خطر باشد را قبول کنید. هرچقدر که شما تلاش کنید این پی آمد را کنترل کنید، بیشتر از هدفهایتان فاصله می گیرید. خودتان را کاملاً با مسائل عاطفی درگیر کنید، اما نسبت به امکاناتی که پیش رویتان قرار دارد هوشیار باشید.

فال متولدین دی:

همان شخصی که دیروز سر راه شما ایستاده و مانع شما بود، ممکن است امروز مانند بهترین حامی شما عمل کند. انرژی تان را در سعی برای فهمیدن اینکه ماجرا چیست تلف نکنید. فقط حمایتی را که در گام های پیش رویتان لازم خواهید داشت، از کسی که به شما می رساند قبول کنید. این عمر شماست، سعی کنید جنبه های درک و شناخت خود را تقویت کنید.

 

فال متولدین بهمن:

حالا که ژوپیتر در دومین خانه شما که مربوط به مسائل مالی می شود قرار می گیرد، بهتر است که کمتر پول خرج کنید. اما وقتی چیزهای لوکس زیادی شما را وسوسه می کنند خیلی سخت است در برابر این خواسته تان مقاومت کنید. الان بهترین کار این است که توجه خود را بر روی جزئیات مسائل کاری خود معطوف کنید تا فکر خرید کردن از ذهنتان خارج شود.

 

فال متولدین اسفند:

شما امروز به اتفاقاتی که پیرامونتان رخ می دهد بی توجه تر شده اید. هر اتفاقی که امروز رخ می دهد یا به شما برای رسیدن به آرزوهایتان کمک می کند یا اینکه موفقیت شما را به تعویق می اندازد. با وجود اینکه اهداف بلند مدتتان برای شما خیلی مهم اند، به جای اینکه به نتیجه کار خود فکر کنید فقط به کارهای جدیدی که هم اکنون پیش رویتان قرار دارد توجه کنید.