فال امروز سه شنبه ۵ اردیبهشت ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز سر و کله زدن با موسسه های مالی استرس زیادی به شما وارد خواهد کرد، اما هنوز هم نمی شود برای فرار از این حالت راه آسانی پیدا کرد. پشت گوش نیندازید؛ اگر کارهای زیادی دارید که باید انجام شوند، همین الان شروع کنید؛ نگذارید دیر شود! به یاد داشته باشدی که الان زمان تفریح نیست. با این وجود، مدیریت پول و درست انجام دادن وظیفه تان می تواند امنیت شغلی را برایتان به ارمغان بیاورد و شما را در سرازیری زندگی بیندازد.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

اگر شما کارهایتان را به تعویق انداخته اید، امروز زمان خیلی خوبی برای انجام دادن کارهای نیمه تمامتان است. ماه در سومین خانه ارتباطات شما قرار دارد و اکنون برای نوشتن نامه، فرستادن یک پیغام و یا تلفن زدن در خصوص موضوع مهمی که مدتها آن را به عقب انداخته بوده اید زمان فوق العاده ای است. از بین بردن ابهامات و نکات مبهم نیازمند توجه و تمرکز زیادی است، اما باعث می شود که شما بعداً احساس بهتری نسبت به خودتان پیدا کنید.

 

فال متولدین خرداد:

ماه کامل امروز در چهارمین خانه از “خانه و خانواده” شما مسائل آشنایی که مربوط به پیچیدگی های سال های گذشته بود را بهمراه دارد. ممکن است تلاش کنید تا با شروع کردن کار و پروژه جدید فکرتان را از مسائل عاطفی و ناراحت کننده پرت کنید. احتمالا این راه خوبی است که بتوانید برای لحظاتی مسائل و تنش های عاطفی را از خود دور کنید. اما قادر نخواهید بود که کاملا آنها را از ذهن تان پاک کنید. هرچه زودتر بتوانید با این موقعیت ناخوشایند مواجه شوید زودتر می توانید به احساس بهتری دست پیدا کنید.

فال متولدین تیر:

خبرهای شگفت انگیز و غیر قابل باوری را در روزهای اخیر خواهید شنید که باعث تعجب هر چه بیشتر شما می شود. با شنیدن این خبرها به هیچ وجه نباید مسیر زندگی تان را تغییر بدهید زیرا هر مسیری با روحیات و اخلاقیات شما سازگار نمی باشد. هدیه بزرگی را نیز از طرف خداوند بزرگ دریافت خواهید کرد.

 

فال متولدین مرداد:

صحبت کردن در مورد بسیاری از موضوعات مورد علاقه تان از نظر احساسی دست یافتنی نیست. آشکار کردن احساساتتان می تواند برایتان مشکل ایجاد کند، اما اصرار ورزیدن در دست یابی به آنها می تواند تأثیر داشته باشد. متأسفانه فقط نیات خوب شما کافی نیست؛ آنچه که شما به دیگران می بخشید می تواند برای آنها مشکل ساز باشد. تا جایی که می توانید خیلی واضح در مورد خودتان حرف بزنید و از حقیقت فاصله نگیرید.

 

فال متولدین شهریور:

اگرچه شما فرد آینده نگری هستید، اما ظاهراً نمی توانید از وقت های آزاد خود استفاده کرده و به مسافرت یا پیک نیک بروید. شاید الان وقت این فرا رسیده که بفهمید دیگران می توانند برای مدتی بدون شما و به تنهایی خودشان از پس کارها بربیایند. حتی اگر برای این کار مجبور شوید با یکی از همکارانتان بحثی جدی داشته باشید، بدانید که اگر فقط یک بار بهشان بگویید که نیاز به استراحت دارید می توانید نظر موافق آنها را جلب کنید.

 

فال متولدین مهر:

هم اکنون شما نمی توانید به راحتی روی دیگران حساب کنید، چرا که به نظر می رسد همه آنها دمدمی مزاج شده اند و نمی شود بهشان اطمینان کرد. از طرف دیگر شما احساس می کنید که می توانید زندگی خود را متعادل نگه دارید. اما شما مشکلاتی هم دارید، اینکه نمی خواهید با بعضی از مسائل روبرو بشوید. ولی اگر همین الان به سرعت مشکلا ت خود را حل کنید خیلی راحت تر است تا اینکه صبر کنید ببینید روزهای آینده چه اتفاقی می افتد.

 

فال متولدین آبان:

 

شما می دانید که چیزی در حال تغییر کردن است، اما هنوز نمی توانید بگویید که آن چیز چیست. در این میان احساسات شما خیلی خشن شده اند؛ امروز شما در موقعیت حساسی هستید، برای اینکه نمی دانید که چگونه باید احساسات خود را ابراز کنید. به جای اینکه متکی به کلمات باشید، ضرب المثل « دو صد گفته چون نیم کردار نیست» را همیشه در خاطر داشته باشید. بعد از این هر وقت که لازم شد می توانید مقصود خود را بیان کنید.

 

فال متولدین آذر:

امروز ماه جدید جوزا وارد هشتمین خانه شما شده است، و هنگامی که شما درباره موضوعاتی صحبت می کنید که دوستانتان ترجیح می دهند با شما وارد بحث نشوند، به آنها سخت خواهد گذشت. پس وقتی آرزوی شما برای داشتن روابط متقابل عمیق و پرمعنی باعث نمی شود که دیگران احساس امنیت احساسی داشته باشند، سعی کنید که شیوه تان را متعادل تر کنید.

فال متولدین دی:

ایده های بزرگ و نقشه های پر زرق و برق به سوی شما می آیند، اما بازگشت ماه به نشان شما نشان دهنده این است که شما باید کمی خودتان را کنترل کنید. هیچ کس دیگری این کار را برای شما نمی کند. به جای اینکه به افق های دوردست خیره شوید و آرزو کنید که کاش آنجا بودید، به این توجه کنید که چه چیزی درست سر راه شما قرار گرفته است.

 

فال متولدین بهمن:

امروز نگه داشتن یک تقویم درون جیبتان شاید زیاد لازم نباشد، زیرا همین که روز شروع می شود خیلی به سرعت می گذرد و شما نمی توانید برای خود برنامه ریزی کنید. احتمالاً امروز نمی توانید چیزهای مهم را به خاطر بسپارید و اگر یک قرار ملاقات مهم را فراموش کنید خیلی ناراحت خواهید شد. پس شما باید قانونمند بشوید و همه چیز را بنویسید. اما یادتان باشد دفتر یادداشت خود را جایی جا نگذارید!!

 

فال متولدین اسفند:

قبول کردن مسئولیت های خیلی زیاد ابتدا ممکن است دیگران را تحت تاثیر قرار دهد، اما اگر شما نتوانید کارهایی که شروع کرده اید را تمام کنید همه چیز تغییر خواهد کرد. خوشبختانه شما هم اکنون می توانید وظایف خود را به کارهای کوچکتر تبدیل کرده و به صورت جداگانه روی هر کدام از آنها تمرکز کنید. اگر چه یکسره کار کردن شما را خسته می کند، اما اگر همین الان مرحله به مرحله کارتان را انجام دهید بعداً راحت خواهید بود.