فال امروز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

با وجود اینکه اغلب شما آدم حساس و عاطفی هستید اما امروز احساسات شخص دیگری است که یک موقعیت حساس را بوجود می‌آورد. ممکن است آرزو کنید که کاش دیگران بیشتر مراقب سخن گفتن خود باشند چرا که بعضی از حرف‌های آنان ممکن است برای تان مضر باشد. در ذهن شما راه‌های خوب و مناسبی وجود دارد  تا روابط تان را به تعادل همیشگی خود برگرداند. با این حال زمانیکه ظاهر هر چیزی مشخص باشد شما راحت تر می‌توانید برای مشکلات تان راه حل مناسبی پیدا کنید.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

تعطیلات شما به نظر می‌رسد تا فردا به پایان نرسد،‌ و ممکن است بخواهید هر لحظه آن را در ذهن خود ثبت کنید و از آن به بهترین نحو استفاده کنید؛ حتی اگر بدانید که باید خود را برای یک هفته کار مداوم آماده کنید. درباره اینکه تفریح کمتری انتظار شما را می‌کشد نگران نباشید،‌ بلکه به این فکر کنید که شما می‌توانید با  در راه و مسیری نو قرار گرفته و روی دیگران تاثیر مثبتی داشته باشید. شما می‌توانید این رفتار و افکار خود را به دیگران نیز تعمیم دهید.

 

فال متولدین خرداد:

ماه جدید در یازدهیمن خانه روابط اجتماعی شما می‌تواند وارد دوره جدیدی از فعالیت با دوستان و خانواده شود. حتی اگر شما در درون خود نامطمئن و نگران باشید، اکنون دیگران توانائیهای شما را می‌بینند نه ضعفهایتان را. به هر حال حواستان جمع باشد، شما نمی‌توانید نقطه ضعف‌هایتان را انکار کنید و نمی‌توانید خودتان را از کسانی که بیشتر از همه دوستشان دارید جدا کنید.

فال متولدین تیر:

شما امروز در خیال و رویا به سر می‌برید و نسبتاً خوش بین هستید. شما حتی اگر تلاش کنید نمی‌توانید رویاهایتان را خاموش کنید. با دقت کردن به عکس العمل‌های خود هنگام بروز مشکلات چیزهای جدیدی راجع به خودتان می‌آموزید که تا بحال نمی‌دانستید. اگر به خودتان اجازه دهید همه احساسات خود را ابراز کنید، این کار در نهایت نتایج خوبی برایتان به دنبال دارد.

 

فال متولدین مرداد:

حالا که ماه در نشانه شما حضور دارد، احساسات شما شدیدتر شده‌اند و یاد روزهایی افتاده‌اید که در عشق شکست خورده بودید. ایجاد یک رابطه تصادفی می‌تواند دوباره آن احساسات قدیمی را در شما زنده کند و ناراحتی‌های قدیمی را به یاد شما بیاورد. امروز شما باید خیلی حواستان جمع باشد وگرنه ممکن است در حینی که در مورد رنجش‌های قلبی خود صحبت می‌کنید به طور ناخودآگاه و سهواً طرف مقابلتان را نارحت کنید.

 

فال متولدین شهریور:

شما امروز خیلی ناراحت هستید، چرا که دوستان صمیمی و خانواده‌تان احساسات و علایق شما را درک نمی‌کنند. اما سرزنش کردن آنها به خاطر عدم توجه‌شان کاری اشتباه است. خواه شما به خاطر ترس از واکنش دیگران به اندازه کافی آنها را در جریان احساسات خود قرار ندهید و خواه بیش از حد در مورد احساسات خود صحبت کنید تا جایی که این بی پرده گویی‌ها جنجال به پا کند، هیچ فرقی نمی‌کند، شما الان فقط باید نقش خود را در شرایط اخیر به خوبی نشان داده و وظایف خود را انجام دهید.

 

فال متولدین مهر:

امروز قبول کردن تمجیدها و تعریف‌های دیگران برایتان سخت است، چراکه فکر می‌کنید لیاقت این تعریف‌ها را ندارید. متاسفانه با وجود تمام این توجهات و تحسین‌های افراد دیگر شما هنوز اعتماد به نفس پایین گذشته خود را دارید. جنگیدن با چیزهای بدیهی را تمام کنید؛ فقط احساسات قلبی خود را بیرون بریزید و بدون نگرانی و ناراحتی خبرها و سخنان خوب را دریافت کنید.

 

فال متولدین آبان:

 

موقعیت شما در خانه به نظر می‌رسد هر روز بهتر می‌شود یا، شاید، فرصتی برای شما بوجود می‌آید که زخمی از خانواده را التیام ببخشید، مخصوصا اگر شما اخیرا درگیر یک درگیری عاطفی شده باشید. شما واقعا نیازی به آوردن توجیه برای کاری که باید انجام می‌داده‌اید و نداده‌اید، ندارید. درواقع زمانی ندارید که بتوانید در لحظه حال، کارها را انجام دهید.

 

فال متولدین آذر:

 شما وقتی با دوست صمیمی‌تان در مورد مشکلات خود در منزل صحبت می‌کنید باید کاملاً واقع بین باشید. اعتماد شما به دوست خود باعث می‌شود به هر حرفی که به شما می‌زند و شما بهش نیاز دارید گوش دهید، اما ممکن است او نتواند توصیه‌ای به شما بکند که بهش نیاز داشته باشید. به جای اینکه از دیگران توقع زیادی داشته باشید، خودتان تلاش کنید چیزهایی که نیاز دارید را بیابید.

فال متولدین دی:

ماه کامل در دهمین خانه تان یعنی خانه کاری قرار دارد و سبب شده احساسات شما در محل کار زیر ذره بین قرار بگیرد. متاسفانه این موضوع می‌تواند زندگی حرفه ای شما را پیچیده تر کند، چراکه شما وقتی جلوی چشم عموم ظاهر می‌شوید نمی‌توانید به راحتی احساسات خود را ابراز کنید و اگر این کار را بکنید به جز اینکه به عصبانیتتان اضافه شود اتفاق دیگری نمی‌افتد. سعی کنید بدون اینکه همکارانتان را ناراحت کنید این دوران را سپری کنید.

 

فال متولدین بهمن:

شما پاهایتان را امروز روی زمین دارید، و خوشبختانه، ماه اکنون به نهمین خانه از ماجراجویی‌های شما نیرو می‌دهد. شما آماده یک سفر بزرگ هستید، اولین چیزی که نیاز دارید این است که جزییات را یکی بعد از دیگری در نظر گرفته و انجامشان دهید. حتی اگر چیز واقعا غلطی پیدا نکردید، شما باید همه امور جزیی را با  دقتی عالی انجام دهید. تدارکات سفت و سخت و قوی راه شما را برای یک سفر موفق همراه می‌کند.

 

فال متولدین اسفند:

شما امروز احساس می‌کنید که پیش آمدهایی که رخ داده است کمی‌از حیطه کنترلتان خارج است. این سخن بدین منظور نیست که اتفاق بدی افتاده است؛ بلکه شما وقتی کنترل اوضاع از دستتان خارج می‌شود ناراحت می‌شوید. ولی امروز اتفاقات زیادی رخ داده که به نفع شما است، بنابراین بهتر است خودتان را به دست سرنوشت سپرده و لذت ببرید.