فال امروز سه شنبه ۲۳ خرداد ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز روبرو شدن با یک آینه نقادانه چیزی است که کاملا بهش احتیاج دارید تا تکانی به خود داده و از خودشیفتگی بیرون بیایید! حتی اگر فکر می کنید که می دانید چگونه باید در برابر مشکلات اخیر واکنش نشان دهید، حالا شما کم کم در حال دیدن دنیا با دیدی جدیدتر هستید. برنامه های گذشته تان برای هماهنگ کردن شما با موقعیت جدیدتان کافی نیستند. اگر در لحظه حال تمرکز داشته باشید، قادر خواهید شد که به آسانی خودتان را با هرچیزی که سرنوشت برایتان تدارک دیده هماهنگ کنید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

هیجانات زیادی که در وجود شما بوده است و باعث شاد شدن روحتان میشد مدتی است فروکش کرده اند. شما در این روزها علاقه ای به شرکت در فعالیت های جمعی یا گروهی ندارید. به جای آن مدام به دنبال کاری هستید که شما را راضی کند و از آ ن لذت ببرید. بهتر است مدتی در منزل بمانید و استراحت کنید تا نیروی و اعتماد به نفس سابق تان را بیابید و دوباره فعالیت هایتان را آغاز کنید و  البته رابطه های دوستانه تان را نباید فراموش کنید.

فال متولدین خرداد:

امروز نمی تواند روزی باشد که شما بخواهید از آن لذت ببرید و حتی اگر امروز برای یک مدت طولانی زیاد به یاد ماندنی نباشد، شما می توانید در مراحلی که جلوی روی شماست به پیشرفتی محکم و استوار دست پیدا کنید. برای سلامت ماندن بدن تان می توانید از رژیم غذایی مناسب استفاده کنید یا تمرینات ورزشی انجام دهید که تاثیرات بلند مدت بر بدن و سلامتی شما داشته باشد. سر و سامان دادن به زندگی، ارسال نامه ها یا انجام کارهای روتین و خسته کننده می تواند راه مفیدی برای این است که امروز را به روزی مفید وخود را به فردی عملگرا تبدیل کنید. قاطع  و استوار کار کردن امروز خوش آیندتر از این است که بهره وری داشته باشید اما به صورت کوتاه و پی در پی!

فال متولدین تیر:

اگر امروز شما صبور باشید شانس رسیدن به اهدافتان نیز بیشتر می شود. ولی این سخن بدین معنی نیست که اگر گوشه ای بنشینید و هیچ کاری انجام ندهید باز هم به اهدافتان می رسید. کار کردن با آرامش و اختصاص دادن زمان بیشتری برای تمام کردن کارهایی که قبلاً برایشان برنامه ریزی کرده بودید به معنای تنبلی کردن نیست. فراموش نکنید که هیچ نوع مانعی نمی تواند جلوی موفقیت شما را بگیرد. موانع فقط می توانند سرعت شما را کندتر کرده و بهتان یادآوری کنند که باید سخت تر کار کنید.

فال متولدین مرداد:

امروز ماه در دوازدهمین خانه شما یعنی خانه اسرار و رازها قرار دارد و به شما یادآوری می کند که شما توانایی پنهان کردن عمیق ترین و اساسی ترین نیازهای خود را دارا هستید. اما درعین حال ماه در سومین خانه تان یعنی خانه ارتباطات با بهرام روبرو می شود و ترس از واکنش دیگران شاید باعث شود که خودتان را از دیگران جدا نکنید. ابتدا به تمام دلایلی که برای پنهان کردن برنامه هایتان در سر دارید خوب فکر کنید، بعد راحتی و آسایش خود را در نظر بگیرید و آنچه را که صلاح می دانید با اطرافیانتان در میان بگذارید.

فال متولدین شهریور:

امروز شما سرتان خیلی شلوغ است، ولی بیشتر ترجیح می دهید استراحت کنید. اولین حرکت و کشش شما به سوی تفریح و خوشی متمایل است، اما شما به صرافت می دانید که چیزهای وسوسه کننده به روش های گوناگون شما را در بوته آزمایش قرار می دهند! پس در برابر کودک درون شاد و خوشحال خود تسلیم نشوید؛ در عوض به سراغ کارهایتان که روی هم تلنبار شده بروید.

فال متولدین مهر:

اتصال جسورانه مریخ – خورشید در نشان شما دیده می شود که بیانگر این است که امروز سیستم بدن شما به وسیله انرژی زیادی که دارید ممکن است بهم بریزد، اما این فرصتی است که بتوانید آن را سازمان دهید. شما به راحتی می توانید با افکار بزرگ و عالی خود هر کسی را تحت تاثیر قرار دهید، اما ممکن است به خاطر اینکه نمی توانید یک رابطه عمیق عاطفی ایجاد کنید کمی گیج و پریشان شوید. آرام باشید و از اهداف تان کمی فاصله بگیرید تا اینکه مطمئن شوید دیگران از ماجراجویی های اخیر شما حمایت می کنند.

فال متولدین آبان:

 

امروز بازگشت ماه به نشان شما یادآور این است که شما باید از نظر احساسی با منابعی که باعث الهام و وحی در شما می شوند در تماس باشید. حتی اگر شما درباره عشق و عاشقی بسیار آرمانی فکر می کنید و در گذشته ناامیدی ها و شکست هایی را هم تجربه کرده اید؛ اما رعایت کردن راستی و درستی هنوز هم باید برای تان مهم باشد. تلاشی که در جهت راستی و صداقت باشد بسیار باارزش است.

 

فال متولدین آذر:

 امروز احساس اعتماد به نفس بیشتری که شما دارید باعث می شود که انعطاف پذیریتان نیز بیشتر شود، به این دلیل که شما نیاز ندارید که مسأله ای را برای دیگران ثابت کنید. جوهر باطنی شما اکنون بسیار قوی است و لازم نیست که در مورد آن تردید داشته و وقتتان را تلف کنید. شما بیشترین منفعت را زمانی کسب خواهید کرد که به مشکلات مردم دیگر توجه کرده و به آنها ملحق شوید.

فال متولدین دی:

حتی اگر امروز یک قرار ملاقات بسیار مهم داشته باشید، ممکن است اتفاقاتی برایتان بیفتد که مجبور شوید آن را به وقت دیگری موکول کنید. شاید شما مسئول باشید که کارهای بیشماری را در اندک زمان یانجام دهید، اما ممکن است انتخاب دیگری نداشته باشید. اگر روال عادی زندگی تان امروز دچار تغییراتی شد و مجبور شدید برنامه ریزی دوباره ای داشته باشید نگران و مضطرب نشوید. فقط با جریان تغییرات پیش بروید و بهترین کاری که می توانید را انجام دهید و مطمئن باشید دیگران نیز شما را حمایت می کنند.

فال متولدین بهمن:

شما امروز وقتی کارهایتان را تمام کردید نمی توانید به راحتی وقتتان را برای تفریح کردن با دوستانتان تنظیم کنید. شما هنوز ظایفی دارید که حتی شاید وقتی لیست کارهای روزانه تان را چک کنید آنها را حس نکنید. همانطور که احساس گناه گردن به جز تلف کردن وقتتان هیچ کار دیگری نمی کند، دفاع کردن از خودتان در برابر دیگران نیز اینگونه است. فقط تا جایی که در توانتان هست کارهایتان را انجام دهید و بعد هر نگرانی که مانع لذت بردن از زمان حال می شود را از فکرتان بیرون کنید.

فال متولدین اسفند:

شاید شما رویاها و خیالات غیر قابل کنترلی داشته باشید که روح تان را سیراب می کنند، اما باید موقتا آنها کنار بگذارید تا بتوانید به موضوعات مهم تر رسیدگی کنید. برنامه ریزی کردن صرف کافی نیست؛ شما باید برنامه خود را به مراحل بعدی هدایت کنید. اما سعی نکنید همان دفعه اول خیلی کار کنید. برداشتن قدم های کوچک و برنامه ریزی شده خیلی بهتر از جهش و پرش ناگهانی و یکاره به سمت جلو است!