فال امروز سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما امروز احساس می کنید مثل یک جنگجوی نینجا شده اید!! اما هر فکری که در ذهنتان شکل می گیرد یک نفر می آید و آن را با خودش می شورد و می برد! شما احساس بیهودگی و پوچی می کنید، انگار که ایده های تان به اندازه کافی تاثیر گذار نیستند. وقتی که نمی توانید سلسله افکارتان را با هم ترکیب کرده و آنها را به یک ایده و فکر منسجم و قوی تبدیل کنید، اصلا حس جالبی نیست. به جای اینکه ناامید شده و دوباره در رفتارتان بازنگری کنید، از احساسات خود آگاه بوده و بدانید که این سکون و رکود موقتی بوده و تا چند تا روز آینده افکار و نگرش های مثبت بازمی گردند.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز شما خیلی مایل نیستید که بی طرف و منصف باشید، خصوصا اگر یک نفر در محل کارتان باعث شود احساس ناامنی و خطر کنید. شما آماده اید که با شور و هیجان مبارزه کنید، اما همین که انرژی تان را برای دفاع کردن از خود تقویت می کنید، مانعی جلوی راه تان سبز می شود. الان هیچ کار خاصی وجود ندارد که بتوانید انجامش دهید. تحولات قلبی شما می تواند زمینه رشد شغلی شما را که در شرف وقوع است را فراهم آورد.

 

فال متولدین خرداد:

احتمالا امروز می خواهید تا فرصت از دست نرفته به هدف بزنید، اما ممکن است قبل از اینکه به مقصودتان برسید از پا بیفتید. چند ساعت اول صبح را زیاد کار نکنید، برای اینکه ممکن است همین چند ساعت انرژی تان تحلیل رود. بهترین کار این است که آهسته و پیوسته حرکت کنید، حتی اگر باز هم خسته شدید، تا بعد از ظهر احتمالاً موج تازه ای از انرژی وارد زندگی تان می شود.

فال متولدین تیر:

 شما ممکن است امروز مانند دیگران تابع امیال تان نباشید. این به خاطر این است که شما به روش آزمون و خطا که واقع بینانه باشد، اعتقاد دارید. اما از خود انگیختگی نترسید که این می تواند منجر به شادی بیشتر در زندگی شما شود. به خودتان اجازه آرامش بیشتر بدهید.

 

فال متولدین مرداد:

امروز دیگران زیاد شما را درک نمی کنند، اما شما نیاز دارید با ساختن یک محافظ برای خود وکسی که دوستش دارید نقش خود را ایفا کنید. به جای اینکه سعی کنید با انجام دادن کارهای سخاوتمندانه گذشته را جبران کنید، با ملایم تر کردن نگرش هایتان و نشان دادن احساسات قلبی خود این کار را بکنید. پنهان کردن احساسات واقعی خود، حتی اگر با استانداردهای متعالی تان مغایرت داشته باشند، شما را به هیچ جا نمی رساند.

 

فال متولدین شهریور:

امروز چیزهای خیلی زیادی پا درهوا مانده است و شما عصبانی شده اید. اهمیتی ندارد که چقدر برنامه های خود را سازمان دهی کرده اید، برای اینکه آنها را با شرایط متغیر حاضر هماهنگ و سازگار کنید چاره ای ندارید جز اینکه در آنها بازنگری کنید. البته کنار گذاشتن ایده های قدیمی و تنظیم کردن برنامه های جدید هم اکنون به مراتب راحت تر از اصلاح کردن برنامه های قبلی تان است. امروز عملکردهای منطقی را بهتان پیشنهاد می کنیم تا راحت تر بتوانید به اهدافی که در نظر دارید برسید.

 

فال متولدین مهر:

شما اکنون زیاد در قید و بند این نیستید که احساسات تان را برای خودتان نگاه دارید و اصلا هم نگران این نیستید که مورد قضاوت دیگران قرار بگیرید. ممکن است حتی خوشحال باشید چرا که با نیت قبلی در اوج شایستگی گرفته اید. خوشبختانه امروز نیاز به انتقاد و نظر هیچ کس ندارید. شما قادرید که بسرعت تشخیص دهید کجا باید تمرکز داشته باشید و چگونه رفتار خود را برای رسیدن به هدف خاصی اصلاح کنید.

 

فال متولدین آبان:

 

امروز همه چیز باید عالی باشد، اما شما نسبت به اتفاقاتی که می افتد احساس خوبی ندارید. ممکن است شما احساس کنید به خاطر برنامه های فرد دیگری تحت فشار قرار گرفته اید و حتی اگر نخواهید دنباله رو آن باشید، فکر می کنید که هیچ راه دیگری ندارید و مجبورید این کار را بکنید. البته همیشه راهی وجود دارد که بتوانید عملکرد متفاوتی داشته باشید، اما خیلی سخت است که نسبت به نتیجه کارتان هم اطمینان حاصل کنید. امروز عاقلانه ترین کار این است موقتاً تصمیمی بگیرید. راه حل نهایی را برای روز دیگری نگهدارید.

 

فال متولدین آذر:

باوجود اینکه امروز وقت خالی زیادی دارید ولی نمی توانید خوب استراحت کنید. شما نمی توانید به خوبی بین کارهایی که قول داده اید انجامشان دهید و اینکه اصلا هیچ کاری انجام ندهید تعادل ایجاد کنید. شما احساس می کنید شایستگی داشتن اوقات بیکاری بیشتری را دارید و از افرادی که وظایف و مسئولیت هایتان را بهتان یادآوری می کنند رنجیده خاطر می شوید. فراموش نکنید دلیل عصبانیت شما واقعا هیچ ربطی به دیگران ندارد؛ بلکه شما می توانید با تغییر دادن نگرش های خود زندگی تان را نیز بهتر کنید.

فال متولدین دی:

شما امروز با یک نفر آشنا شده اید که کاملاً حواستان را پرت کرده، تمام قواعد معمول و عرفی را در هم شکسته و شما را کاملاً از انزوا خارج کرده است. توانایی خاص به وجود آوردن و خلق کردن چیزهای جدید و متفاوت، حتی اگر موضوعاتی غیرطبیعی به نظر برسند، موضوعاتی هستند که شما دوست دارید در مورد آنها با دوست جدید خود صحبت کنید. هر قدر که شما بیشتر در مورد افکارتان صحبت می کنید، راه حل های خیلی خوبی برای مشکلاتتان کشف می کنید.

 

فال متولدین بهمن:

نشانه هایی که شما در رویاهایتان با آنها روبرو می شوید شاید در زندگی واقعی شکل واقعی به خود بگیرند. اگرچه این اتفاق اتفاق شگفت انگیزی است، ولی وقتی تخیلات شما تبدیل به واقعیت می شوند زندگی شما نیز پیچیده تر می شود. آنچه که اتفاق می افتد مهم نیست، فقط در دام ترسها و تردیدهایتان نیفتید، برای اینکه اینها می توانند عالی ترین موقعیت ها را خراب کنند. لازم نیست که هر چیزی را برای دیگران ثابت کنید. فقط باید دلتان پاک باشد.

 

فال متولدین اسفند:

امروز شما در حالیکه شما با آرامش در حال کار کردن هستید، اتفاق غیر منتظره ای رخ می دهد و مثل یه مانع و سد جلوی راهتان را می گیرد. اما دلیل این که شما به مقصد و هدف خود نمی رسید فقط این نیست که خیلی آهسته کار می کنید. خیلی وقتها اگر وقت گذاشته و کاری را درست انجام دهید خیلی موثرتر از این است که بعدا بخواهید همان کار را دوباره انجام دهید.