فال امروز سه شنبه ۱۳ تیر ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز شما میل دارید کاری کنید که دیگران را سرکار بگذارید و توجه آنها را به سوی خود جلب کنید. اما در عین حال که سعی می کنید توجه دیگرن را جلب کنید، اگر این تمام کاری باشد که از عهده اش بر می آیید ناامید خواهید شد. با تغییر دادن فکرتان در مورد ستاره بودن و درخشیدن در وسط جمع می توانید روز بهتری داشته باشید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

ممکن است احساس کنید که این روزها ازحد و حدود خود تجاوز کرده اید و الان باید معذرت خواهی کنید وعقب نشینی کنید. اما حتی اگر بگویید متاسف هستید باز هم لازم است که روی رفتار و کردار خود تجدید نظر کنید و این سستی را تلافی کنید. شما احتمالا آنطور که فکر می کنید خارج ازحدود خود رفتار نکرده اید و به هیچ وجه نیازی نیست که درباره آن چیزی بگویید. امابرای آسیب پذیری خود چاره ای بیندیشید وسعی کنید آن را اصلاح کرده و خود را تقویت کنید تا برای کسی که دوستش دارید تعلقات عاطفی ایجاد کنید.

فال متولدین خرداد:

شما اکنون تصویری واقع بینانه نسبت به آینده در ذهن دارید، اما هنوز هم فکر کردن بیش از اندازه در مورد موفقیتهای مربوط به گذشته که از دستشان داده اید باعث می شود که نتوانید به خوبی از آنچه پیش رویتان قرار دارد بهره بگیرید. پیگیری کردن مهم ترین هدفهایتان بسیار مهم است، اما توسعه دادن امکانات دیگر نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به یاد داشته باشید که رویاهای شما می توانند پتانسیل ناشناخته ای که در موقعیت اخیر پنهان بودند را احیا کنند.

فال متولدین تیر:

شما امروز احساس شکست ناپذیر بودن می کنید، اما خوش بین بودن بی حساب زیاد به کارتان نخواهد آمد. از سوی دیگر، داشتن اعتقادی سالم کافی است تا شک و تردید شما از بین رفته و دوباره به سمت آرزوهای تان حرکت کنید. به خاطر داشته باشید، اکنون که عطارد به عقب برگشته است انتظار می رود که تأخیر در رسیدن به آرزوهایتان به وجود آید بنابراین شما نباید با شرایط موجود بجنگید.

فال متولدین مرداد:

در حالی که دوران ابهام و سردرگمی به پایان می رسد می توانید با وضوح بیشتر همه چیز را ببینید، اما ممکن است به مسائلی که امروز می آموزید علاقه نداشته باشید. با این حال دستیابی به حقیقت بهتر از در تیرگی و ظلمات باقی ماندن است. شما باید اول یک تصویر ذهنی کامل داشته باشید، سپس می توانید به موضوعاتی بپردازید که هنوز نیاز به این دارند که رویشان کار شود. زمانی که به دوستانتان احتیاج دارید از تکیه کردن بر کمکهای آنها تردید به خودتان راه ندهید.

فال متولدین شهریور:

شما امروز فکر می کنید که می توانید به سرعت تمام کارهایتان را انجام داده و بعد هم می توانید استراحت کنید. ولی متأسفانه شما نمی توانید دقیقاً حدس بزنید که انجام دادن تمام کارهایتان چقدر زمان می برد. باید مطمئن شوید که به اندازه کافی وقت دارید؛ چرا که اگر کارهایتان را ناتمام رها کنید و بعد بفهمید که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید اصلاً نمی توانید از روزتان لذت ببرید.

فال متولدین مهر:

امروز شاید به اندازه کافی پول نداشته باشید که کارهایی که دوست دارید را انجام دهید. یا شاید هم فکر می کنید که شایستگی داشتن چیزهای خوب و زیبا را ندارید. اما احتمالا شما بیشتر از آن چه که واقعا لازم است به خودتان سخت می گیرید. از منفی بافی های خودتان آگاه بوده و تا فردا که نگرش شما تا حدودی متعادل تر شد در مورد خرید کردن و مسائل مالی تصمیم گیری نکنید.

فال متولدین آبان:

یک روش عملی برای ارتباط برقرار کردن اکنون باعث شده است که شما کمی آرام تر حرکت کنید، اما واقعیت زندگی جدای از تفریح کردن و سرگرمی است. شما امروز باید رفتاری جدی داشته باشید و بسیار مهم است که با هر کسی که به شما نزدیک می شود صادق باشید. فرضیه پردازی نکنید؛ اگر شما از اینکه بتوانید روی شخص دیگری حساب کنید اطمینان کافی ندارید، فقط نظریات خود را با او در میان گذاشته و ببینید که بحث به کدام سمت هدایت می شود.

 

فال متولدین آذر:

شما امروز اشتیاق دارید که بهترین قدم را در طول زندگی تان بردارید، اما مشکلاتی که افراد دیگر به وجود می آورند سد راهتان می شود. اما وقتی که شما قصد دارید به عقب برگردید، آنها چون نگران موفقیت تان هستند، دوباره به این آتش شور و اشتیاق که در شما فروکش کرده دامن می زنند. شما باید فراتر از سر و صداهای شرایط جدید حرکت کنید تا در روزهای آینده استقامت و توانایی تان بیشتر شود.

فال متولدین دی:

شما مدتی است که سست شده اید و توان ادامه زندگی برایتان سخت شده است. اما باید به خاطر اطرافیان تان هم که شده است به فعالیت هایتان ادامه دهید زیرا آنها با دیدن شما نیرو و انرژی کار کردن دوباره را می یابند. سعی کنید مسئولیت هایتان را به خوبی انجام دهید نه این که در گوشه ای نشسته باشید و تنها نظاره گر باشید. زیرا با پشت سر گذاشتن این مرحله، زندگی روی خوبیش را به شما نشان خواهد داد.

فال متولدین بهمن:

مشکلی که شما با آن دست به گریبان هستید این است که زمانی که باید به یک درخواست جواب منفی بدهید، نمی توانید این کار را بکنید و هر درخواستی را قبول می کنید. این مشکل باعث شده است که نسبت به کارهایی که لازم است به اتمام برسانید بی توجه باشید، الان وقت این رسیده که روش خود را تغییر دهید. بهترین کاری که می توانید از آن شروع کنید این است که با حقیقت روبرو بشوید.

فال متولدین اسفند:

شما امروز می توانید یک هنرمند و یا شاعر باشید!! بنابراین کارهای دستی و یا ژورنال خود را بیرون آورده و خودتان را مشغول سازید. اما این کار فقط جزو اولویت های شما نیست، بلکه باعث ارتباط پیدا کردن با آرزوهایتان نیز می شود. هر چیزی که امروز به شما حال و هوای معنوی بدهد، در نهایت می تواند بهتان کمک کند که به اهداف و آرزوهای خود نزدیک تر شوید.