فال

– فال روزانه در روز ۳ خرداد ۱۳۹۵ برای متولدین فروردین ماه

امروز صبح خیلی سخت از خواب بیدار می شوید و بسیار هم برایتان سخت است که حالت خواب‌آلودگی را از خود دور کنید. یک کاپوچینو یا قهوه غلیظ درست کنید و بنوشید. امروز این فرصت را دارید تا برای بعدازظهر برنامه تفریحی بریزید و در کنار دوستان یا فرد ورد علاقه تان بهترین لحظه ها را تجربه کنید. در ضمن، می توانید با همکاری دوستان برای پیشبرد بهتر اهداف و کارها تلاش کنید. دور خود را با دوستانی که شاد هستند پر کنید.

– فال روزانه در روز ۳ خرداد ۱۳۹۵ برای متولدین اردیبهشت ماه

شما هنوز کارهای ناتمام زیادی دارید و تا موقعی که آنها را تمام نکرده اید نمی‌توانید استراحت کنید. خوشبختانه هم اکنون تمرکز کردن بر روی وظایتان زیاد کار سختی نیست. شما باید تعادلی منطقی بین مسئولیت پذیر بودن بی‌تفاوت بودن برقرار کنید. شما با شناختن هر دو جنبه ذات خود می‌توانید در عین حال که کار می‌کنید از کارتان لذت هم ببرید.

فال روزانه در روز ۳ خرداد ۱۳۹۵ برای متولدین خرداد ماه

هدفگذاری در کار کافی نیست؛ شما باید امروز حرکت را آغاز کنید و تصمیمات خوب تان را به عمل تبدیل کنید. ماه جدید نشان شما در دهمین خانه از “شغل” شما قرار دارد بنابراین واقعا شرم آور است که با وجود این منبع قدرتمند حرکت و مسیر روشنی را آغاز نکنید. نگران نباشید که چقدر کار می‌توانید انجام دهید یا اینکه چگونه و تا کجا باید به این سفر ادامه دهید. همیشه اولین قدم است که بیشترین ارزش را دارد.

فال روزانه در روز ۳ خرداد ۱۳۹۵ برای متولدین تیر ماه

زمانی که شما انگیزه حرکت کردن و به جلو رفتن را دارید، می خاوهید که بر اساس نظریات خودتان دست به عمل بزنید. گاهی وقتها عاقلانه است که کمی صبر کنید و ببینید که بعداً چه احساسی پیدا خواهید کرد. وقتی که شما با چنین موردی مواجه می شوید، با احتیاط شروع کردن بهترین استراتژی است. با وجود این در حال حاضر نشان دادن یک واکنش سریع پاک بودن نیت شمارا نشان می دهد، بنابراین تردید نشان ندهید.

فال روزانه در روز ۳ خرداد ۱۳۹۵ برای متولدین مرداد ماه

دوستانی که فکر می کردید می توانند مورد اعتماد شما قرار بگیرند باعث نا امیدیتان شده اند، اما به این داستان تنها از دید خودتان نگاه نکنید. به سخنان آنها گوش کنید، شاید دلایلی داشته باشند که بتواند شما را قانع کند. حالا که سرعت زندگی افزایش یافته است دلتان نمی خواهد هیچ چیزی شما را متوقف کند و می خواهید با سرعت تمام پیش بروید، اما حواستان باشد یک جاهایی لازم است ترمز کنید و یادتان باشد که آهسته و پیوسته رفتن همیشه بهترین راه پیشروی است. احساس می کنید عشقتان از شما فاصله گرفته است و چیزی هست که نمی خواهد با شما در میان بگذارد. به او فشار نیاورید و صبور باشد، به وقتش او هر چیزی که لازم باشد را به شما خواهد گفت.

فال روزانه در روز ۳ خرداد ۱۳۹۵ برای متولدین شهریور ماه

امروز یک روز طلایی برای شما است. امروز از در و دیوار برای شما موفقیت می بارد و روز خوش شانسی شما است. روی اهدافتان متمرکز شوید و خیلی مصمم پیش رفته و به موانع کوچک اجازه ندهید جلوی شما را بگیرند و به یاد داشته باشید که در دراز مدت پایداری و ثبات در این تلاش برای شما چه نتایجی در بر خواهد داشت. نگرش شما باعث شما باعث جذب افرادی می شود که در این مسیر به شما کمک خواهند کرد. امروز برای شما روز عمل کردن است، از نظر عاطفی نیز می توانید وارد رابطه ای شوید که به جاهای خوبی خواهد رسید. اگر شخص خاصی را مد نظر دارید وقت آن رسیده است که وارد عمل شوید و پا پیش بگذارید. رویاپردازی کافی نیست، باید احساسات خود را به کسی که دوست دارید نشان دهید

– فال روزانه در روز ۳ خرداد ۱۳۹۵ برای متولدین مهر ماه

دیدار با یکی از اعضای خانواده که از شما دور بوده و یا با هم ارتباطی نداشته اید احساساتی قوی را در شما زنده خواهد کرد. خاطرات گذشته به شما هجوم می آورند و شما را غرق در افکار مختلف و یا حتی کمی عصبانی خواهند کرد. اما سعی کنید به عصبانیتتان مسلط باشید و بعد از این همه مدت این دیدار مجدد را خراب نکنید. توصیه می شود امروز سرتان به کار خودتان باشد و کاری به کار دیگران نداشته باشید، در غیر این صورت ممکن است برای خودتان دردسر درست کنید. اگر بین شما و عشقتان دلخوری پیش آمده است توصیه می کنیم برای شکستن یخ به وجود آمده پیشقدم شوید، حتی اگر این تلاش خیلی موفقیت آمیز هم نباشد شما عشق خود را ثابت کرده اید.

– فال روزانه در روز ۳ خرداد ۱۳۹۵ برای متولدین آبان ماه

امروز اگر قبل از فکر کردن دهانتان را باز بکنید ممکن است خیلی زود مجبور به عذرخواهی شوید، پس قبل از این که هر حرفی بزنید خیلی خوب به آن فکر کنید. درست است که در مورد یک نفر خیلی دلتان می خواهد حرصتان را تخلیه کرده و حرفتان را به او بزنید، اما به جای اینکار کاری مثبت برای خودتان انجام داده و از آن لذت ببرید. در رابطه عاطفیتان نیز مواظب حرف هایتان باشید، چرا که ممکن است به سادگی چیزی بگویید که عشقتان را ناراحت کند و دل او را بشکند. اگر هم مجرد هستید و قصد ابراز علاقه به کسی را دارید احتیاط کنید، چرا که ممکن است نیت شما مورد سوء برداشت قرار بگیرد و با شما بد برخورد شود.

– فال روزانه در روز ۳ خرداد ۱۳۹۵ برای متولدین آذر ماه

یک نیروی مثبت تازه ای وارد زندگی شما شده است، به همین دلیل شما سلامتی، شادی سابق خود را باز یافته اید.شما کارها و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهید کاملا درست و بر اساس منطق می‌باشد، اما فرد یا افرادی با شیطنت‌ها و بد جنسی‌هایشان شما را از راه درستی که انتخاب کرده اید منحرف می‌کنند توصیه می‌کنیم که راه خود را تا انتها بدون تغییر ادامه بدهید.

– فال روزانه در روز ۳ خرداد ۱۳۹۵ برای متولدین دی ماه

تفکر شما روشن و منطقی است و این به شما کمک می کند تا از مسائل دشواری که با آنها در تقلا هستید سربلند بیرون بیایید. نباید بگذارید که غرورتان در مسیر درست مانع ایجاد کند. تصمیماتی بگیرید که روح واقعی و درونی شما را حمایت کند نه غرورتان را. برنامه های سفر و مربوط به تحصیلات عالی امروز متوقف می شوند یا تغییر می کنند. اگر شما و عشقتان اخیراً مشکلی داشته اید، و خیلی با هم صحبت نمی کردید، امروز زمان آشتی فرا رسیده است. شاید با چند جر و بحث آشتی شما شروع شود، ولی با این کار تنش و استرس شما خالی می شود. امروز بیش از همیشه احساس می کنید عشقتان عمیق تر شده است.

– فال روزانه در روز ۳ خرداد ۱۳۹۵ برای متولدین بهمن ماه

امروز اگر رابطه ای را آغاز کنید، بسیار گرم خواهد بود و هیجان و شور زیادی به قلب شما جاری خواهد کرد. امروز باید انسان های اشتباهی را از زندگی خود حذف کنید. اطراف خود را با کسانی پر کنید که با هم تفاهم دارید یا دست‌کم از نظر فکری و فرهنگی به هم شبیه هستید. انسان های منفی با استرس های زیاد، شما را از مسیر موفقیت دور خواهند کرد. ممکن است امروز کمی استرس داشته بشاید، اما رفتار خودتان را کنترل کنید و نگذارید هر حرفی از دهانتان خارج شود.

– فال روزانه در روز ۳ خرداد ۱۳۹۵ برای متولدین اسفند ماه

ذهنتان امروز آمادگی بسیار خوبی برای برنامه ریزی کاری دارد و در صورت تفکر جدی، برنامه هایی که امروز بچینید به رسیدن شما به هدف های مورد نظرتان و موفقیت کمک خواهند کرد. اگر می خواهید در کنار کار تفریح هم بکنید می توانید با شریکتان در کافی شاپ یا رستوران مورد علاقه تان قرار گذاشته و صحبت کنید. امروز نسبت به موضوعی که مدتی است بین شما و عشقتان امواج منفی ایجاد کرده است ذهن بازتری خواهید داشت. انسان جایزالخطاست، حالا که به اشتباه خود پی برده اید در مورد آن با طرف مقابلتان حرف بزنید و در صورت لزوم عذرخواهی کنید. مجردها بهتر است منطقی باشند و به انتظار فرد کاملی که در رویاهایشان هست ننشینند، این فقط فرصت های فعلی را از آنها خواهد گرفت.