فال امروز فال دوشنبه ۱۷ خرداد ۹۵ از سایت بانوان ایرانی :

فال

فال متولدین فروردین:

تمام کارها و مشکلات مالی تان حل خواهد شد، کافی است اراده کنید. از همین امروز دست به کار شوید. شما برای رسیدن به استقلال با شجاعت تمام به سوی هدف تان پیش می روید و تنها چیزی که به آن احتیاج دارید، شجاعت همراه با احتیاط است. امروز روز شانس شما است، آن را از دست ندهید. درست است که کار زیاد مانع از رسیدگی به ظاهرتان می شود اما نگران نباشید به زودی مسافرتی در پیش خواهید داشت و تمام خستگی هایتان را به در خواهید کرد، سپس با انرژی و زیبایی بیشتری به زندگی روزمره خود باز می گردید. اگر مجرد هستید، بهتر است امروز را به کار کردن بگذرانید و قرار ملاقات با دوستانه تان را به روز دیگری موکول کنید

 

 

فال متولدین اردیبهشت:

برای اینکه بتوانید برای آینده خود برنامه درستی ترتیب دهید، باید خواسته های خود را کشف کنید. باید بدانید چه می خواهید! و اینکه تا اکنون تا چه اندازه برای دل خود تلاش کرده اید؟ امروز بهتر است بیشتر فکر کنید. نه حرف بزنید. نه کاری را اجرایی کنید. البته ساکت هم باشید. حرف زدن برایتان می تواند دردسر درست کند. امروز مستعد شایعه درست کردن هستید. در جمع هایی که حاضر هستید، فقط شنونده باشید. البته همکار خوبی هم خواهید بود و نشان خواهید داد اصول کار گروهی را به خوبی می دانید

 

 

فال متولدین خرداد:

تمایل شما برای امتحان یک ماجراجویی جدید امروز بسیار شدید تر ازهمیشه خواهدشد. این فکر در یک لحظه آنقدر شدید خواهدشد که باعث می‌شود شما فکرکنید هر چیزی ناممکنی، ممکن خواهد شد و شما می‌توانید هر جا که دوست دارید بروید. اما بعدا اتفاقی در محیط اطراف تان رخ می‌دهد که به شما یادآوری می‌کند که شما آنطور که دوست دارید آزاد نیستید. به جای اینکه در ناامیدی و دلسردی غوطه بخورید،‌ نظرات خود را تعدیل کنید تا عملی شوند، و سپس برای اینکه رویاهای خود را به واقعیت درآورید شروع به برنامه ریزی کنید.

 

 

فال متولدین تیر:

امروز ناگهان در یک لحظه شما از آینده‌ای که همیشه از شما دوری می‌کرد باخبر می‌شوید و به شما می‌گوید که آن کلید راهنمایی که شما همیشه بدنبالش می‌گشتید و پیدایش نمی‌کردید، ناگهان پیدا می‌شود و به نظر می‌رسد که همیشه همان جا بوده است. دیدگاه جدید شما احتمالا با تغییرات همگام می‌شوند، پس آماده باشید برای ترقی یک موقعیت دلسرد کننده را مدیریت کنید و آن را به جلو پیش بروید. وقتی که ببینید در راهی که قدم برداشته بودید در حال پیشرفت هستید احساس بهتری خواهید داشت.

 

 

فال متولدین مرداد:

امروز سرشار از انرژی های جسمانی و احساسی هستید. هارمونی و هماهنگی های بسیار خوبی با اطرافیان دارید و این به بهبود روابطتان نیز کمک بسیاری می کند. بهترین فرصت برای حرف زدن و مشورت گرفتن از دیگران، امروز است. نوعی جاذبه درونی در شما هست که امروز به شدت مورد توجه اطرافیان قرار می گیرد. شما خیلی خوب می توانید مسایل موجود در زندگی را با نگاهی متفاوت ببینید و راهکار مناسب برای آنها بیابید. از همه انرژی خود استفاده کنید شاید دیگر چنین فرصتی وجود نداشته باشد.

 

 

فال متولدین شهریور:

به نظر می‌رسد که انسانهای دور و برتان روش کاریشان را تغییر داده تا بیشتر به شما نزدیک شوند، اما شما نمی‌توانید به انگیزه‌های آنها اطمینان کنید. کسی از روی عمد گفته‌ها را سوءتعبیر نمی‌کند و یا سعی نمی‌کند شما را به اشتباه بیندازد، اما شما می‌توانید بگویید که آنها کاملاً به فکر شما نیستند. بیهوده تلاش نکنید؛ شما نمی‌توانید اجبار کنید که چیزی زودتر از موعدش اتفاق بیفتد. اجازه بدهید که هرکسی حرفهایش را بزند و سپس شما توانای فهمیدن اینکه چه کسی راست می‌گوید را پیدا خواهید کرد.

 

 

فال متولدین مهر:

امروز ذهنتان شدیدا درگیر فرد و یا اتفاقی غیر قابل درک خواهد بود. هر چقدر هم که به این موضوع فکر کنید، پیدا نکردن جواب سوالاتی که ذهنتان را مشغول کرده اند تنها شما را گیجتر خواهد کرد. بهتر است در مورد این مسئله از دوستانی که به آنها اطمینان کامل دارید نظرسنجی کنید، بلکه آنها بتوانند به شما کمک کنند ماجرا را از زاویه دیگری بنگرید. نگران نباشید، بالاخره حقیقت ماجرا را خواهید یافت. امروز وقت آن رسیده که به جزئیات توجه کنید و کارهای نیمه کاره خود را تکمیل کنید. آنهایی که دوست دارید را اصلا نادیده نگیرید و به آنها توجه کنید. در مکالمه سعی کنید حرف هایتان را رک و واضح بگوئید تا هر دو طرف راحت باشند.

 

 

فال متولدین آبان:

شما امروز وسوسه شده‌اید که از مشغولیتهای اجتماعی کناره گیری کنید، اما به این معنا نیست که شما می‌خواهید تنها باشید. همچنانکه آرزوهای مادی شما بسیار قوی می‌شوند، شما احساسات زیادی را که ظاهر شده‌اند تجربه می‌کنید. اما احتمالاً شما حس و حال بیرون رفتن و یا مهمانی رفتن را ندارید. آزمایش کردن توانائیهایتان کلیدی است برای اینکه بتوانید قدرت بیانی آفریننده و پر اهمیت داشته باشید.

 

 

فال متولدین آذر:

امروز حس خوش‌بینی دارید و باعث می شود تا در ارتباط های خود موفق تر باشید و از این فرصت برای توسعه دایره دوستان استفاده کنید. برای عشقتان برنامه های هیجان انگیز ترتیب دهید تا موجب خوشحالی او شود. یا به روشی تازه و متفاوت در مورد علاقه خود با او حرف بزنید. امروز در جمع های دوستانه می توانید همانند ستاره بدرخشید. حس دست و دل بازی مالی که دارید نیز در این امر بی تاثیر نیست. دوستان خود را دعوت می کنید و آنها نیز توجه بیشتری به شما خواهند داشت.

 

 

فال متولدین دی:

امروز ذهنتان درگیر سفر و رفتن خواهد بود. شاید یک مسافرت گروهی، یک تعطیلات طولانی مدت و یا رفتن به یک سمینار را برنامه ریزی کنید. امروز زمان زیادی را در ماشین به اینجا و آنجا خواهید رفت و این شما را کمی خسته خواهد کرد، به ویژه این که ممکن است در ترافیک هم گیر کنید. انرژی بدنی شما در سطح بالایی خواهد بود اما خودتان را زیادی خسته نکنید و بعد از ظهر را در خانه استراحت کنید. مواظب باشید این همه انرژی که امروز دارید به جای یک شب عاشقانه همراه با عشقتان به دعوا ختم نشود. اگر می بینید اوضاع آنطور که می خواهید نیست کمی کوتاه بیایید و دست در دست هم به قدم زدن رفته و در کنار هم به آرامش برسید.

 

 

فال متولدین بهمن:

قدرت تشخیص و تلاشهای بیش از حد شما احتمالاً می‌تواند دوران خوشی را برایتان به همراه داشته باشد یا باعث پیشرفت شما در آینده نزدیک شود. اما فکر نکنید که دیگران رهین منت شما هستند، برای آنکه شما سعی نمی‌کنید آنچه را که یاد گرفته‌اید به دیگران هم بیاموزید. ذهن خودتان را از این لذت موقتی- چه در زمینه کاری و چه در زمینه تفریحی- آزاد کنید، در این صورت می‌توانید به هدفهای بلند مدت خود دست پیدا کنید.

 

 

فال متولدین اسفند:

 امروز مسایل مالی برایتان خوب پیش خواهند رفت. اما در مسایل عاطفی با عشقتان مشکل دارید. زبان همدیگر را نمی فهمید. اما خوشبختانه در انتهای روز بالاخره می توانید بیشتر به هم نزدیک شوید و درک درستی از نیازهای همدیگر داشته باشید. با حرف همه مکشلات را برطرف کنید. بدون شک یک سبه نمی توان کدورت ها را دور ریخت، اما از همین امروز سعی کنید مسایل بیهوده و منفی که واقعا ارزشی ندارند را دور بریزید و همه تمرکز خود را روی شادی و منطق بگذارید.