فال امروز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شخصی با صحبت هایی که در مورد شما بر زبان رانده است موجبات ناراحتی‌هایی را برای شما فراهم کرده است. شما به دلایلی ترجیح می‌دهید با او بحثی نداشته باشید پس بهتر است این فکر را نیز از ذهن تان دور سازید زیرا در  این روزها بیش از حد به این موضوع فکر می‌کنید و ذهن شما را مشغول کرده‌اند. شما فردی آسیب پذیر هستید بخصوص در این اواخر خیلی سریع کنترل خود را با کوچکترین کلامی از دست می‌دهید توصیه می‌کنیم انعطاف بیشتری در برابر مسائل از خود بروز دهید.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

اگرچه شما آماده شده اید که از کارهایی که الان پیش رو دارید کناره گیری کرده و کار جدیدی را شروع کنید، اما باید بدانید که فعلا بهتر است دست نگه دارید. و عجیب است که الان از درگیر شدن با پروسه اجتماعی حساس بیشتر از درگیر شدن با کارهای خودتان دلزده نمی‌شوید. برای رسیدن به اهداف بلند مدتان عزمتان را جزم کنید؛ چراکه این کار بهتان کمک می‌کند دیدگاه‌های مناسب‌تان را حفظ کنید. تمرکز کردن روی آینده شما را قادر می‌سازد انرژی تان را برای وقتهایی که بیشترین نیاز را بهش دارید ذخیره کنید.

 

فال متولدین خرداد:

معمولاً شما وقتی با یک فرد خیلی خوش صحبت روبرو می‌شوید که می‌تواند شما را بخنداند، در وضعیت دشواری قرار می‌گیرید. از یک طرف شما از اوقاتی که با چنین فردی دارید لذت می‌برید، و از طرف دیگر این گفتگوها باعث می‌شود احساس پوچ بودن بکنید. شما نمی‌خواهید یک فرد سطحی باشید و شور و هیجان و عشق بیشتری نیز نیاز دارید. پس باید از دیگران درخواست کنید و برای پیدا کردن جواب لازم نیست زیاد دور شوید.

فال متولدین تیر:

عذر و بهانه دیگر قابل قبول نیست؛ شما باید به مجموعه پیچیده‌ای از حقایق، روابط و آرزوهایتان که تا الان دست و پای شما را بسته بودند توجه کنید. در مورد وجود آنها اصلاً نباید شک کنید؛ مطئناً تعداد آنها خیلی زیاد است. خوشبختانه امروز شما در عین حال که حتی بیشتر از توان یک انسان معمولی تلاش می‌کنید، قادر هستید که مثل اشعه های لیزر فکرتان را متمرکز کنید!!

 

فال متولدین مرداد:

تمایل شما به لذت بردن از رویا پردازی تجربیات جادویی و به یاد ماندنی‌ای را برایتان به یادگار گذاشته است، اما وقتی که روی اهداف خود تمرکز می‌کنید اصرار و پافشاری تان برای رویا پردازی بیشتر می‌شود. اما امروز این اصرار به خاطر خوشی و شادی‌های مهار ناشدنی است. شما احساس می‌کنید افراد زیادی کنترل‌تان می‌کنند و شما باید کارهایی انجام دهید که موافق میل آنها باشد. بنابراین خودتان را از سخت گیری‌های خود آزاد کنید.

 

فال متولدین شهریور:

شما امروز برنامه کاری خاصی دارید ولی احتمالا این برنامه شما را از رسیدن به اهداف تان باز نمی‌دارد. ممکن است کارهای سخت گیرانه شما به نظر دیگران وسواسی برسد، اما شما قادر خواهید بود که حتی اگر آسان گیر هم نباشید این گونه جلوه کنید. اگرچه احتمالا تصمیمات استوار شما اکنون به نفع تان عمل خواهى کرد، عاقل باشید و بدانید که کی باید در روزتان از آن بهره بگیرید. زمان به آن سرعتی که شما فکر می‌کنید بسرعت نمی‌گذرد.

 

فال متولدین مهر:

ادراک‌های حسی شما با منطق تحلیل‌گرتان تعارض دارد و شما در عین حال که فکر می‌کنید که چه کاری باید انجام دهید در موقعیتی قرار می‌گیرید که کاملاً عصبانی خواهید شد. دوستان و همکارانتان به شما توصیه می‌کنند که منطقی باشید و کارهایی را که برایتان مهم ترند را انجام دهید. اگر قلب شما خیلی راسخ به شما حرف دیگری می‌زند به جای گوش دادن به حرف دوستانتان به ندای دلتان گوش دهید.

 

فال متولدین آبان:

 

بازگشت ماه به نشان شما می‌تواند به روشنی نشان دهنده آب‌های کدر و گل آلود در تمایلات شما باشد. درک شما از اینکه ماه گذشته چه می‌خواستید امروز هوشیار تر شده است. بسیار حساس بودن می‌تواند شما را از واکنش عاطفی تان نسبت به یک موقعیت استرس زا آگاه کرده و از نشان دادن یک برخورد شدید جلوگیری کند. مشاهده کنید که چگونه تغییرات خلقی شما باعث می‌شود تا دیدگاه دیگری نسبت به موقعیت اخیر پیدا کنید پس بیش از توان تان به دیگری قول کاری ندهید.

 

فال متولدین آذر:

ممکن است که امروز رقابت کردن نسبت به قبل برایتان اهمیت بیشتری داشته باشد، اما نه آنقدر مهم که فقط به خاطر شرکت کردن در یک مسابقه استراحت بعداز ظهرتان در خانه را از دست بدهید. اما هنوز هم کامل کردن خوشی‌هایتان با خندیدن و تفریح کردن با برنامه‌های قبلیتان ایده جالبی است. شاید برنده شدن در همه کارهایی که انجام می‌دهید، مهم باشد، اما نباید به خاطر جلو افتادن در یک مسابقه شانس لذت بردن را از دست بدهید.

فال متولدین دی:

ورود ماه به ششمین خانه جزئیات باعث می شود که احساس کنید سر شما از شدت کار دارد می ترکد. اگرچه شما از اینکه همیشه مشغول باشید لذت می برید، اما از اینکه کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و هیچ کدام از آنها به خوبی انجام نشده اند خوشتان نمی آید. عطارد آهنین وارد نشان شما می شود، بنشینید و لیستی از کارهایی که باید به پایان برسانید تهیه کنید.وظایف تان را در اولویت قرار دهید و بعد به سر کارتان بازگردید.

 

فال متولدین بهمن:

شما به مسیر جدید خود اطمینان ندارید، اما بعید به نظر می‌رسد که حرکت خود را متوقف کرده یا فکر خود را تغییر دهید. شما یک بار که کاری را شروع کنید، با تمام وجود تلاش می‌کنید ان کار را به انتها برسانید. اما استراتژی شما به آن اندازه که پیش بینی کرده‌اید درست عمل نمی‌کند. از چی می‌ترسید؟! بخش مهمی‌ از برنامه‌هایتان را اصلاح کرده و و دوباره تلاش کنید.

 

فال متولدین اسفند:

شما امروز کاملاً رویاهای خود را جدی گرفته‌اید و از افراد دیگر هم انتظار دارید همین کار را بکنند. اما شاید با عکس العمل‌های خیلی به موقع و سریع عمل نکنید، چراکه اعتقاد دارید فرصتی برای جبران کردن چیزهای که از دست داده‌اید دارید. به جای اینکه از گفتگوهای احساسی و پرمعنی چشم پوشی کنید، با ایجاد کردن یک تصویر ذهنی جذاب به سویشان جذب شوید. فقط یادتان باشد این گفتگوها واقعی است!