فال امروز دوشنبه ۲۳ اسفند ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما امروز نسبت به خود حس خوبی دارید و همین اعتماد به نفس بالا دلیل خوبی است که شما بخشی از پولتان را برای خرید اشیاء خاص اختصاص بدهید. شما نسبت به آینده خود فوق‌العاده خوش‌بین هستید، این موضوع باعث می‌شود که به فکر تهیه کردن یک زندگی لوکس برای خود بیفتید. ولی بهتان توصیه می‌کنیم قبل از اینکه برای خودتان هزینه‌های اضافی بتراشید چند روزی صبر کرده تا ببینید که آن موقع چه نظری خواهید داشت.فال روزانه

 

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز شما واقعاً می‌خواهید ایده‌هایتان را برای خود نگه دارید، برای اینکه خورشید نورانی در حالی که در هفتمین خانه‌تان در ارتباط با دوستانتان قرار دارد از اورانوس اشعه‌هایی را می‌گیرد. اینک در زندگی شما مانعی برای فعالیتهایتان وجود ندارد، بنابراین فعالیت کردن بر اساس ایده‌های خوبتان کار سختی نیست. حتی اگر برنامه‌هایتان را روی کاغذ نیاورده‌اید و خوب بررسی شان نکرده‌اید ولی به جلو رفته و آنها را مطرح کنید. به احتمال زیاد دیگران هوش و بصیرت شما را خواهند دید و به خاطر تلاشهایتان ازتان حمایت خواهند کرد.

 

فال متولدین خرداد:

امروز شما قادرید که نیمه خوب هر اتفاقی را ببینید، حتی در موقعیتی که دیگران فکر می‌کنند موقعیتی بسیار پیچیده است. این به معنی این نیست که شما آنها را انکار می‌کنید؛ بلکه تنها این است که شما می‌توانید در یک زمان واقع بین و خوش بین باشید. این قابلیت به شما امتیاز خاصی می‌دهد که شما را از همکاران تان متمایز می‌کند،‌ به خاطر اینکه آنها بیشتر مشتاقند که از روش شما پیروی کنند. چرا که می‌بینند شما طرحی واقعا عملی دارید  که همه چیز را امکان پذیر می‌سازد.

فال متولدین تیر:

شما امروز از احتیاط خود ناامید می‌شوید، به خاطر اینکه مجبور می‌شوید بیش از آنچه که می‌خواهید خود را در یک موقعیت از اختیارات و تصمیم گیری‌ها قرار دهید. اگر سیاست شما مفید بود،‌ قادر خواهید بود که استراحت کنید و اجازه دهید که امور در محل کار تان راه خود را بروند. اما اگر کنترل کردن نتایج مثبتی در پی نداشت، هنوز ایده خوبی است که به عقب بازگردید و اجازه دهید دیگری این تغییرا را ایجاد کند.

 

فال متولدین مرداد:

امروز شما قادر هستید نقس موثر خود را حفظ کرده و کارهای سازنده‌ای که دیروز آغاز کرده بودید را ادامه دهید، اما اگر بخواهید بیش از اندازه مسئولیت قبول کنید و یا اگر بخواهید به امیال خود میدان دهید، لزوما باید به استعدادها و توانایی‌های خود توجه کنید. امروز فکر کردن در مورد یک موضوع قبل از اینکه آن را با صدای بلند به زبان بیاورید امری حیاتی است. خویشتن داری کار راحتی نیست، اما اگر کمی‌‌آرام تر نباشید، واقعه‌ای غیرمنتظره شما را در نیمه راه متوقف خواهد کرد.

 

فال متولدین شهریور:

امروز یکی از نزدیکان‌تان می‌خواهد حرف خیلی مهمی‌ بهتان بزند، اما به دلایل نامعلومی منصرف می‌شود. متاسافنه شما نمی‌توانید کاری بکنید و اگر بیشتر سعی کنید سدی که بینتان ایجاد شده است عمیق‌تر می‌شود. بعضی از این مشکلات شاید نتیجه رویاپردازی‌های شما باشد. بهترین کار صبر کردن است؛ پس زمانی را اختصاص دهید که رویاهای خود را منطقی تر کنید.

 

فال متولدین مهر:

امروز یک نفر وارد زندگی تان می‌شود و شما را تشویق می‌کند که کار خیلی بزرگی انجام دهید، اما کاملا واضح است که شما خودتان هم قبلا به این موضوع فکر می‌کردید. متاسفانه برنامه‌های افراد دیگر با برنامه‌های شما خیلی منطبق نیست، بنابریان خارج شدن از مسیر آنها راحت تر از قبول کردن حمایتشان است. البته راه بهتر این است که ابتدا از کمک و همیاری آنها تشکر کرده و بعد کاری که فکر می‌کنید بهتر است را انجام دهید.

 

فال متولدین آبان:

 

شما قصد دارید کار تازه ای را آغاز نمایید. در ابتدا لازم است برنامه ریزی و طرح کلی از کارتان را تجسم کنید و بعد اقدام نمایید تا با مشکلی مواجه نشوید. افق فکری خود را متمرکز کنید زیرا موفقیت‌های خیلی بزرگی در انتظار شما خواهد بود. پس ساکن و بی حرکت نمانید. نیرویی شما را در طی راه همراهی می‌کند پس همین امروز اقدام نمایید.

 

فال متولدین آذر:

ماه نشان شما بر دل و قلب شما برای تمایلات‌تان ظاهر می‌شود، اما این باعث نمی‌شود که بخواهید امروز احساسات‌تان را با کسی تقسیم کنید. شما معمولا عادت دارید که احساسات خود را از دیگران پنهان کنید زیرا فکر می‌کنید که اگر احساسات خود را بیان کنید باعث می‌شود دیگران احساس خوبی نداشته باشند. اما می‌توانید سیاست متفاوتی اتخاذ کنید. درباره اینکه چه می‌خواهید صحبت کنید، اما همیشه از نتایج جدا بمانید. بجای اینکه باعث شوید دیگری احساس مسئولیت کند،‌ فقط او را از نیازهایتان آگاه کنید. اگر بتوانید این کار را بدون هیچ گونه چشم داشتی انجام دهید، ممکن است از اینکه چه اتفاقاتی می‌افتد متعجب شوید.

فال متولدین دی:

با وجود اینکه پرندگان و شکوفه ها می دانند معنی بهار این است که سر برآورند و نظاره گر طبیعت باشند شما قدری محتاط و مردد هستید. به جای رجز خواندن ترجیح می دهید که کمی بیشتر خود را پنهان کنید مانند یک موش خرما که از سایه اش نیز می ترسد . اجازه ندهید شخص دیگری به شما بگوید که باید اکنون چکار کنید؛ فقط لازم است که زمان بیشتری اختصاص دهیدتا مطمئن شوید آنقدر اطراف تان امن است که سر از لاک خود بیرون بیاورید.

 

فال متولدین بهمن:

شما تصورات خود را به زیبایی رنگ می‌کنید و می‌آرایید اما باید بدانید تصورات در زندگی واقعی فایده ای ندارند. تصورات می‌توانند به شما انرژی مثبت بدهند اما هیچ گاه مطلق عمل نمی‌کنند. شما از قدرت تفکر بالایی برخوردار هستید بیشتر مسائلی را که تجزیه می‌کنید به درستی ثابت می‌شوند، اگر می‌خواهید در آینده موفق باشید بهتر است از انرژی و قدرت تفکرتان استفاده بهینه بکنید.

 

فال متولدین اسفند:

امروز که شما تغییر موضع داده اید، گویی که روابط شما نیز تغییر کرده اند و نظر شما راجع به دوست و یا همکارتان نیز عوض شده است. دیدگاه شما هنوز در حال توسعه یافتن است، بنابراین هنوز به فکر نتیجه کار نباشید. انجام دادن کارهای کوچک و ساده مثل صحبت کردن با کسانی که دوستشان دارید امروز تبدیل به یک معضل شده است. پس هم اکنون قبل از اینکه دست به هر اقدامی بزنید چند روزی صبر کرده تا ببینید بعد چه احساسی خواهید داشت.