فال امروز دوشنبه ۱۴ فروردین ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز ممکن است اتفاق غیرمنتظره ای در محل کار برایتان رخ دهد، که باعث شود برنامه ریزی های قبلی خود را کنار بگذارید. معمولا این جریان اتفاقات شعور کسی را بالا نمی برد پس تلاش نکنید که به برنامه های قدیمی خود بچسبید. با وجود اینکه شما دوست دارید که اجازه دهید همه این نگرانی ها از شما جدا شوند، یک سری جدید اتفاقات ممکن است به سرعت رخ دهند، و به شما اجازه می دهند که زود تر آن که انتظارش را داشتید به نتیجه برسید.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما یک بار دیگر با تناقض و تضادهای بین ایده های خوب خود و آنچه پیرامونتان می گذرد روبه رو شده اید. شما وقتی که می بینید قادر نیستید با کار سخت و زیاد و روشهای تکنیکی به سادگی هر مشکلی را حل کنید به خودتان شک می کنید. اما زیاد خوب نیست که با تجزیه و تحلیل کردن عملکرد خود وقت را تلف کنید. فقط از جایتان بلند شوید و هرچه در توانتان است انجام دهید. شما واقعا از نتیجه کار شگفت زده خواهید شد!!

 

فال متولدین خرداد:

حتی اگر شما رویکردی کاملا رویایی و فریبنده به روابط تان داشته باشید باید جنبه های بدبینانه آن را هم مد نظر قرار دهید. اگر از جدیدترین اطلاعات و آگاهی خود برای ایجاد تغییرات اساسی در زندگی تان استفاده کنید برایتان بسیار مفید و موثر خواهد بود. با وجود اینکه شما همیشه دو طرف هر نتیجه و اتفاقی را می بینید، این آگاهی و هوشیاری شماست که باعث می شود تا بتوانید تصمیم بگیرید و به جلو پیش بروید، یعنی به سمت برآورده کردن آرزوها و محقق ساختن رویاها به واقعیت!

فال متولدین تیر:

ممکن است امروز کمی احساس ناامیدی کنید. شاید از همه کارهایی که دیروز مجبور به انجامشان بودید خسته شده باشید و بدنبال روزی می گردید که استراحت کنید. اما دنیای شما چیز دیگری برایتان دارد و حتی اگر شما زمانی را برای تفریح اختصاص دهید باید وقتی را نیز برای انجام کارهایتان در نظر بگیرید. خوشبختانه لازم است که قبل از شروع تعطیلات پایان هفته کارهای ناتمام تان را به پایا ن برسانید. مهم نیست که چه احساسی دارید مهم این است که موثر و کارآمد باشید.

 

فال متولدین مرداد:

امروز همه چیز برای شما شور و هیجان بیشتری پیدا کرده و شما دوست ندارید قدرت ادراک خود را از دست بدهید. شما حس می کنید که مجبورید در مورد نیازهایتان حرف بزنید، بخصوص اگر آنها به چیزهایی که شما از شغلتان می خواهید مربوط باشند. اما وقتی احساسات شما انقدر قدرت دارند، منطقی بودن برای شما چالش برانگیز می شود. پس زیاد به خودتان سختگیری نکنید. و قبل از اینکه برای دیدن نتیجه کار تغییرات اساسی ایجاد کنید چند روزی را صبر کنید.

 

فال متولدین شهریور:

شما ممکن است امروز نگران این باشید که دوستان تان درباره شما چه فکری می کنند، با عبور ماه از یازدهمین خانه شما، احتمال دارد اگر دیگران بخواهند به شما سری بزنند، شما از آنها کناره گیری کنید. اما این حساسیت بیش از حد  شماست، و هیچ کس دعوایی با شما ندارد که این طور بخواهید گارد دفاعی بگیرید. سعی کنید با دیگران راحت باشید. این مهم نیست که احساس می کنید چقدر آسیب پذیر هستید!

 

فال متولدین مهر:

کار کردن سخت و بیش از اندازه را متوقف کنید و زمانی را با فعالیتهای لذت بخش که در خانه می توانید انجام دهید سپری کنید. گذراندن وقت در یک باغ یا در یک محیط زیبا می تواند برای مدتی ذهنتان را از مسائل پیچیده دور نگه دارد. شما نمی توانید سیل افکاری که به ذهن شما می آیند را متوقف کنید، اما می توانید توجهتان را به سمت موضوعات لذت بخش تر هدایت کنید.

 

فال متولدین آبان:

 

اگر شما اخیرا در فکر ایجاد تغییراتی در کار تکراری و روتین خود بوده اید امروز دیگر روز عمل است. صحبت درباره یک نمایش نیست؛ ماه جدید در ششمین خانه از “جزییات” پیشنهاد می کند که برداشتن قدم های کوچک ایده کوچکی است. هر چیزی که تولید و کارایی شما را افزایش بدهد مفید است حتی ایجاد یک برنامه برای خودتان که بتوانید شروع خوبی داشته باشید. اما تا فردا صبر نکنید؛ شما نیاز دارید که امروز کاری برای لذت بردن از لحظه حال انجام دهید.

 

فال متولدین آذر:

به همان مقدار تفریحی که امروز دارید قناعت کنید، به این خاطر که می دانید  زندگی طی روزها و هفته های آینده چقدر جدی می شود. زمانیکه می دانید باید کاری انجام دهید که به بهبود وضعیت فعلی تان کمک کند، برایتان سخت است که کاملاً بازنده باشید. با وجود این، زمانیکه فرصتی برای کار کردن به وجود می آید، هنوز ایده خوبی است که خوش گذرانی کنید؛ اگر زمانی برای آرامش به خودتان بدهید، راحت تر می توانید به سر کار برگردید.

فال متولدین دی:

در حالی که یک نفر سعی می کند جلوی رسیدن به اهدافتان را بگیرد، ناامیدی شما نیز بیشتر می شود. اما دلیلش فقط این است که امروز پایداری و استقامت شما بیشتر شده است و این سخن به معنی این نیست که شما به راحتی تن به شکست خوردن می دهید. آماده مبارزه کردن برای چیزهایی باشید که می خواهید بهشان برسید؛ اگر الان پافشاری کنید بعدها از نتایح آن شگفت زده خواهید شد.

 

فال متولدین بهمن:

مثل اینکه درهای خوشبختی به روی شما بسته شده اند، بنابراین اکنون قبل از اینکه زمان را از دست بدهید کاری مثبت انجام بدهید. این کار نیز دردسرهایی دارد، برای اینکه خیلی سریع واکنش نشان دادن نیز مشکلات خودش را دارد. اگر شما کاملاً به خودتان مطمئنید دوباره فکر کنید و ببینید که در چند ساعت آینده چه احساسی خواهید داشت. اگر کم کم در حالیکه روز به جلو می رود شما این اطمینانتان را از دست دادید، فقط باید به مسائل مهم فکر کنید. به موضوعاتی که شما نسبت به آنها آگاهی ندارید باید بیشتر از کارهایی که می خواهید انجام دهید توجه کنید.

 

فال متولدین اسفند:

اگر شما به خاطر اینکه وارد مرحله جدیدی شده اید و توانایی هایتان دگرگون شده است کمی احساس یأس می کنید، زیاد نگرانی به دلتان راه ندهید. به جای اینکه دوران گذشته را بازسازی کنید و یا اینکه با عجله به سوی آینده حرکت کنید، به لحظه حال توجه کنید. اما تا وقتی که خودتان کاملاً آمادگی ندارید لزومی ندارد که احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید.