فال امروز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

با وجود اینکه شما همیشه دوست دارید که با حقایق روبرو شوید امروز ممکن است از آن روزهایی باشد که شما را به سرزمین عاطفی جدید رهنمون کند. شما فهمیده اید که محدودیت های زمانی به نوعی شما را به جلو هدایت می کند و شما را مجبور می کند تا حد امکان چیزهای جدیدی تجربه کنید. ممکن است این رفتاری که در پیش گرفته اید دوستان و همسرتان را متعجب کند چرا که به نظر می رسد شما بیش از همیشه محافظه کار شده اید. از ترس اینکه مورد قضاوت بگیرید یا نه به عقب باز نگردید. الان زمان تغییر و تحول است!فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما در این روزها دارای توانایی و قدرت درونی بسیاری هستید، این امر موجب شده است تا  اعتماد به نفس شما پیش از پیش تقویت شود تا  افکار و نطرات دیگران راجع به شما تغییر کند، هم چنین سمت و سوی جدیدی را به خود بگیرد. این مطلب که شما خود را باور دارید مانند یک سکو عمل می کند و شما را به بالاترین نقطه پرتاب خواهد کرد. فقط باید در رفتار خود دقت داشته باشید تا بتوانید از این سکوی پرتاب به نحو عالی استفاده کنید.

 

فال متولدین خرداد:

شما امروز برای رفع کردن یک سوءتفاهم تلاش کرده و احساس مسئولیت می کنید، اما به طریقی قصد و نیت شما می تواند اشتباه تعبیر شود. حتی اگر شما فکر کنید که خیلی واضح صحبت می کنید، دیگران ممکن است که گفته های شما را اشتباه تفسیر کنند. هرچقدر هم که بیشتر توضیح بدهید، بیشتر گرفتار خواهید شد. سعی نکنید که به سختی فعالیتهایتان را توجیه کنید. اکنون ساکت بودن و کمتر حرف زدن مؤثر است.

فال متولدین تیر:

امروز یک نفر در محل کارتان از شما بدش می آید، اما شما اصلاً نمی دانیدکه چه کار بدی انجام داده اید! در حقیقت امکان دارد شما خوب رفتار کرده باشید، ولی دیگران علاقه ای به کارهای شما نداشته اند. باوجود اینکه شما همیشه از شرایط و موقعیتها برای پیشرفت کردن بهره گرفته اید، الان بهتر است فقط جلوی زبان خود را بگیرید و بگذارید این مشکلات تمام شود!

 

فال متولدین مرداد:

امروز شما می توانید در یک لحظه خیلی به خودتان مطمئن باشید و در لحظه دیگر از اعتماد به نفس بالای خود رنج می برید. سیر کردن در این روند اصلاً جالب نیست، اما شما می توانید طی این مراحل چیزهای خیلی مهمی درباره خودتان بفهمید و خودتان را بهتر بشناسید. سرزنش کردن و مقصر دانستن دیگران باعث نمی شود احساس بهتری پیدا کنید و مطمئناً به آنها هم کمکی نخواهد کرد.

 

فال متولدین شهریور:

شما ممکن است ایده کاملا خاصی درباره آن کاری که باید بکنید داشته باشید، اما نبود اعتماد به نفس درشما ممکن است امروز به کارتان آید چرا که می تواند باعث شود که ایده هایتان را با کسی دیگر تقسیم نکنید. قسمتی از مشکل شما این است که می ترسید نتوانید افکارتان را تماما بعمل درآورید. زمانی را صرف این کنید که بیندیشید چه می خواهید بگویید،  قبل از اینکه نیات خود را بروز دهید. در وهله اول به نقشه اصلی خود بچسبید، و بعد قادر خواهید بود که مکالمه را به هر جایی که مایل بودید هدایت کنید.

 

فال متولدین مهر:

شما در این تردید به سر می برید که بهترین و عالی ترین ایده های خود را تا زمانیکه مطمئن شوید آنها حتما محقق می شوند، پنهان کرده و به تاخیر بیندازید. شما نمی خواهید که با دیگری مذاکره داشته باشید، به خاطر اینکه دیگران ممکن است ندانند که شما چکار دارید می کنید. بلکه می خواهید درک و حس عادی خود را قبل از اینکه برنامه های خود را عملی کنید بدست آورده تا مجبور نباشید بعدا دوباره به عقب بازگردید و اشتباهات خود را بازبینی کنید.

 

فال متولدین آبان:

 

اگر شما قبلاً در مورد کمک گرفتن از دیگران در پروژه تان فکر کرده بودید، هم اکنون فرصت خوبی نصیبتان شده است، برای اینکه این اعتماد و اطمینان شما به دیگران هم منتقل شده است. فقط حواستان باشد که زیاد صحبت نکنید، چون هرقدر بیشتر حرف بزنید، کمتر می توانید دیگران را قانع کنید.
 

فال متولدین آذر:

شما می دانید که چیزی در زندگی تان تغییر کرده است و شما مجبورید بر خلاف قانون و منطق برنامه ریزی کرده و نقشه بکشید. شما مجبورید از توانایی های جسمانی خود استفاده کنید، اما نباید آن را صرف کارهای پوچ و بی فایده بکنید. داشتن انضباط فردی و شخصی اکنون برای شما لازم و واجب است و فعالیت های منظم روزانه شما را برای آینده ای خوب آماده می کند.

فال متولدین دی:

درحالیکه در چهارمین خانه شما کسوف رخ داده است، شما نیز در موقعیت بی ثباتی قرار دارید. با وجود اینکه شما می توانید خاطر جمعی خود را نشان دهید، اما به اندازه ای که دیگران فکر می کنند تأمین نیستید. حتی اگر احساس می کنید که دوستان نزدیک و خانواده تان از تلاشهای شما پشتیبانی می کنند، ولی اکنون اتفاقاتی افتاده که شما واقعاً نمی دانید می توانید روی آنها حساب کنید یا نه. درنهایت شما نمی توانید جواب این سئوال خود را از کس دیگری بپرسید، بلکه فقط باید از خود آنها سئوال کنید.

 

فال متولدین بهمن:

امروز اصلا وقت مناسبی برای برنامه ریزی کردن نیست، بنابراین شما می کوشید که تا جایی که می توانید خودجوش باشید. این تاکتیک باید خوب کار کند، مگر اینکه افراد دیگر در مورد توانایی و مهارتهایتان ازتان بپرسند و شما تصمیم به عقب نشینی کردن بگیرید. با همه این احوال مجادله کردن هیچ چیز را حل نمی کند. شما می توانید با تمرکز کردن بر اهدافتان و بی توجه بودن به حرف های مردم از مجادله های بی خودی دوری کنید.

 

فال متولدین اسفند:

خیلی خوب است که قبل از اینکه پروژه جدیدی را شروع کرده و قدم جدیدی بردارید، زمان کافی برای فکر کردن بر روی گزینه هایی که می توانید انتخاب کنید اختصاص دهید. شما باید به دقت تصمیمات خود را سبک و سنگین کنید، عمل کردن از روی غریزه و بدون تعمق شما را به جایی نمی رساند. اگر لازم شد تصمیم فوری و عجله ای بگیرید، حتماً قبل از آن تمام نظرات مخالف و موافق را بررسی کرده و خوب مورد ارزیابی قرار دهید.