فال جمعه ۴ تیر ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

فال متولدین فروردین:

امروز به لطف وضعیت کیهانی سرشار از احساسات خوب هستید و روزی بسیار مناسب برای وقت گذراندن با کسی است که دوستش دارید. غیبت کردن های مسخره در حال حاضر جایی در دنیای شما ندارند و بیشتر ترجیح می دهید در مورد اهدافتان و آینده صحبت کنید. امروز سعی کنید وقتتان را تنها با نزدیک ترین افراد زندگیتان بگذرانید، چرا که از آن روزهایی است که ممکن است راز بزرگی از دهانتان در برود. امروز با احساسات عمیق درونیتان ارتباط برقرار کنید تا خلاقیتتان اوج بگیرد. امروز در مورد ارزش ها و اعتقاداتتان با عشقتان حرف بزنید و حقایق را با او در میان بگذارید. اما ممکن است با انجام این کار چیز غیرمنتظره ای کشف کنید. متاهل ها بهتر است کمی بیشتر برای زندگی جنسیشان وقت بگذارند.

 

 

فال متولدین اردیبهشت:

دنبال کارهای مرموز نباشید. عادی و معمولی رفتار کنید. وظایف خود را به انجام برسانید و بدانید امروز کائنات یک روز معمولی اما خوب برای شما مهیا کرده است. می توانید وقت خود در وب و مطالعه مقاله های موردعلاقه سپری کنید. یا دنبال راهی باشید که وضعیت کنونی شغل شما را بهبود ببخشد. از همه دقایق امروز لذت ببرید. به دنبال ثابت کردن خود به دیگران نباشید. این بدترین کاری است که با روح خود انجام می دهید.

 

 

فال متولدین خرداد:

گفتگوی دوستانه خیلی خوب است، اما بحث بیهوده هر مهمانی و جمعی را به هم می زند. امروز دلتان می خواهد سر چیزهای بیهوده بحث کنید، اما کمی به این فکر کنید که خودتان هم چقدر از این جور آدم ها بدتان می آید. اگر دلتان می خواهد حرف بزنید و بحث کنید، حفظ احترام دیگران را فراموش نکنید. این حالت شما تا فردا برطرف خواهد شد، با این کارها فقط اطرافیانتان را آزرده می کنید. اگر می خواهید به سوی آینده پیش بروید اولین قدمی که باید بردارید فراموش کردن گذشته است. هرچقدر سخت بگیرید کنترل اوضاع برای شما سخت تر خواهد شد. متاهل ها شبی رمانتیک را با همسرشان در پیش دارند، اما به مجردها توصیه می شود در خانه نمانند و از شب خود لذت ببرند

 

 

فال متولدین تیر:

رشته ی کار از دستتان رها شده، برای رسیدن به هدف خواب و رویا را کنار بگذار و تقوی پیشه کن. عجله و شتاب نداشته باش، صبور باش، روزگار وصل نزدیک است. دوست را از دشمن تشخیص بده، گذشته ها را فراموش کن و به روشنایی ها بیندیش.

 

 

فال متولدین مرداد:

همه رویدادهای هیجان انگیز با حس کنجکاوی زیادی آغاز می شوند، اما امروز برای شما این گونه نیست. بدون اینکه خودتان بخواهید، انرژی های بسیار خوبی دارید و می توانید چیزهای جدیدی در زندگی کشف کنید. از اشتیاقات درونی که امروز دارید برای ساختن رویاهای بزرگ استفاده کنید. البته این را هم بدانید که لقمه بزرگ تر از دهان خود برندارید. پیش از آغاز هر کاری حتما به نتایج آن فکر کنید و با شتاب و عجله وارد عمل نشوید.

 

 

فال متولدین شهریور:

شما به تازگی برای به دست ﺁوردن تمایلات‌تان راه تان را خیلی دور می‌کنید شما به سادگی می‌توانید به تمایلات‌تان برسید این همه تلاش زیادی لازم نیست.برای اینکه صحبت‌ها و رفتارهای خودتان را به دیگران بقبولانید، معمولا سریع با ﺁنها وارد جنگ می‌شوید اما بهتر است به جای این کار با ﺁنها به صحبت بنشینید زیرا همه افراد از این کارها راضی نمی‌باشند و ممکن است در مقابل شما واکنشی نشان دهند که منجر به نزاع بین شما و ﺁنها شود.

 

 

فال متولدین مهر:

اگر امروز شما بتوانید به جهانی آرمانی راه پیدا کنید، در حالی که موسیقی مطلوب شما به نرمی در پس زمینه نواخته می‌شود، همه رنگها نیز کاملاً با هم هماهنگ خواهند بود. خوشبختانه لزومی ندارد برای اینکه دنیای کاملی را ببینید به جاهای دیگر مسافرت کنید، برای اینکه عطارد با نپتون در سازگاری کامل به سر می‌برد. از همان جایی که هستید به رویاهایتان فکر کنید و سعی کنید حداقل یکی از آنها را به واقعیت تبدیل کنید.

 

 

فال متولدین آبان:

جهان بیرونی انسانها، مکان‌ها و اشیاء موضوعاتی نیستند که در حال حاضر برای شما اهمیت داشته باشند. حادثه‌های زیادی برای مرزهای نامحسوس ذهن شما اتفاق افتاده است. این موضوع می‌تواند محرکی برایتان باشد، برای اینکه شما از تسلیم شدن در برابر خواسته‌هایتان هراس دارید. اجازه ندهید که ترسهای قدیمی جای خوشی‌های کنونی‌تان را بگیرند.

 

 

فال متولدین آذر:

تمام کارها و مشکلات مالی تان حل خواهد شد، کافی است اراده کنید. از همین امروز دست به کار شوید. شما برای رسیدن به استقلال با شجاعت تمام به سوی هدف تان پیش می روید و تنها چیزی که به آن احتیاج دارید، شجاعت همراه با احتیاط است. امروز روز شانس شما است، آن را از دست ندهید. درست است که کار زیاد مانع از رسیدگی به ظاهرتان می شود اما نگران نباشید به زودی مسافرتی در پیش خواهید داشت و تمام خستگی هایتان را به در خواهید کرد، سپس با انرژی و زیبایی بیشتری به زندگی روزمره خود باز می گردید. اگر مجرد هستید، بهتر است امروز را به کار کردن بگذرانید و قرار ملاقات با دوستانه تان را به روز دیگری موکول کنید

 

 

فال متولدین دی:

آفرین! شما طوفان را پشت سر گذاشته اید و از این به بعد فصل جدیدی در کتاب زندگی شما آغاز خواهد شد. از لاک دفاعی خود بیرون بیایید و از امروزتان لذت ببرید. ذهنتان برای برای پذیرش ایده های جدید و شروع کارهای جدید بسیار آماده است؛ نترسید و جنبه خلاق وجود خود را به دنیا نشان دهید. اگر کینه ای در دل دارید و یا شخصی هست که از شما تقاضای بخشش دارد امروز بهترین روز برای بخشیدن آنها و فراموش کردن کینه ها و دشمنی ها می تواند باشد، وقت آشتی فرا رسیده است. متأهل ها میتوانند به فکر تعطیلاتی کوتاه مدت همراه با عشقشان باشند و مجردها هم اگر در جستجوی عشق هستند باید به جاهای تازه بروند، جاهایی که تا به حال نرفته اند.

 

 

فال متولدین بهمن:

آدمی هستید که معمولاً باعث شادی دیگران می شود، اما مشکل این جاست که گاهی زیاده روی می کنید، یعنی حاضرید که خودتان را نادیده بگیرید تا هر طور شده دیگران را خوشحال کنید. امروز ممکن است ناگهان حرفی بزنید که اصلاً به عواقب آن توجه نکرده اید. قصدتان این نیست که کسی را ناراحت کنید، اما باید برای خودتان هم وقت بگذارید. پس سعی کنید مرزهایی را برای روابط تان درنظر بگیرید که در آینده چنین مشکلی پیش نیاید.

 

 

فال متولدین اسفند:

 ممکن است امروز بتوانید مشکلی را در محل کارتان حل کنید و یا موقعیتی مناسب برای برتری و موفقیت بوجود بیاورید. همچنین شما می‌دانید که این بخشی از یک نتیجه بزرگتر است که برای زمانی با شما خواهد بود و برای این مشکل راه حل آسانی وجود ندارد. نتیجه گیری‌های شما درباره کارتان نگرانی‌هایی را ایجاد می‌کنند و دری به روی درگیری شدید عاطفی برای شما باز می‌کند. زیرکانه ترین سیاست شما الان این است که مشغولیت‌های خود را کمتر کنید؛ به خاطر اینکه یکباره می‌بینید که در یک تعارض قرار می‌گیرید و حتی اگر برنده باشید باعث می‌شود بازنده شوید.