فال امروز جمعه ۸ اردیبهشت ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما امروز مجبور هستید که با فردی قدرتمند مخالفت کنید، حتی اگر فکر کردن به آن هم آزارتان بدهد باید اینکار را بکنید. خوشبختانه بار اولی که با او وارد مذاکره بشوید، نسبت به آنچه که فکر می کردید ملایم تر خواهد شد. بزرگترین توانایی شما زرنگی معنوی شماست، بنابراین در برابر این تنش زیاد انعطاف ناپذیر نباشید. اگر شما انعطاف پذیر باقی بمانید و بخواهید از یک مشکل چیزی بیاموزید، درعوض به احتمال زیاد به چیزهایی که نیاز دارید خواهید رسید.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

اگرچه شما امروز کاملاً احساس سلامتی می کنید، ولی باز هم باید زمانی را به بررسی کردن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی تان اختصاص دهید تا به تعادل آرمانی خود برسید. فکر نکنید که حتماً باید کار اشتباهی انجام داده باشید، حتی اگر هم کاری را اشتباه انجام داده باشید باز هم امیدی به بهبود هست. بخشی از زندگی خودتان را انتخاب کرده و کاری را انجام دهد که اثری طولانی مدت بر آن داشته باشد.

 

فال متولدین خرداد:

شما اغلب اوقات در نیمه مبهم و پنهان ضمیر ناخودآگاه خود بسر می برید. بعضی اوقات این سفرهای درونی بسیار پیچیده است وبه طوری شما را در خود فرو می برد که کاملا شما را غرق می کند. به هر حال امروز می توانید در داخل و بیرون این سایه های تاریک گشت و گذار کنید چرا که ماه نشان شما از دوازدهمین خانه تصورات شما حرکت کرده است. آرام باشید؛ الان مجبور نیستید تا از تصورات تان نتیجه خاصی بگیرید.

فال متولدین تیر:

شما به خط افق بی کران و نامحدود نگاه می کنید و مطمئن هستید که این خط تا جاهای خیلی دور امتداد دارد. اما این حقه نور است! شما توانایی مدیریت کردن و کنترل کردن عشق و علاقه وافرتان به سفر را دارید. ولی همیشه راضی بودن و موافق بودن خوب نیست! اگر کمی دیگران را تحت فشار قرار دهید، راحت تر می توانید به اهدافتان برسید.

 

فال متولدین مرداد:

شما اصلاً نمی توانید از دست مشکلات و مسائل عاطفی فرار کنید؛ این مشکلات هرجا که بروید مثل سگی که پای آدم را گاز می گیرد دنبالتان هستند!! اما اگر شما بخواهید مشکلات عاطفی که مربوط به گذشته هستند را حل نشده رها کنید، مطمئناً این گاز!! به شما صدمه می زند. با قبول کردن جایگاه خود در زندگی نقطه ضعفهای خود را بپذیرید، اما سعی نکنید با بازنگری کردن گذشته خود بینش جدیدتان را تغییر دهید. در عوض آینده خود را رقم بزنید.

 

فال متولدین شهریور:

 امروز شما از برنامه های خود جلو افتاده اید و این موضوع می تواند افرادی را که قصد مشکل درست کردن برای شما را داشتند ناراحت کند. شما دلتان می خواهد به جای اینکه درگیر و بند عقربه های ساعت باشید، بتوانید آزادانه زندگی کنید. شاید بعضی وقت ها لازم باشد گذشت کنید، پس سعی کنید به دوستانتان احترم بگذارید. به دیگران اجازه دهید که از قبل بدانند شما به خاطر اینکه کسی را ناراحت نکنید، ممکن است کمی دیرتر به قرار ملاقات خود برسید.

 

فال متولدین مهر:

مرز میان دوستی و یک رمان عاشقانه می تواند کمی حساس باشد. حتی اگر شما در جستجوی چیز دیگری نباشید، می توانید از اینکه احساسات تان را در اولویت قرار می دهید سود ببرید. اما به این معنی نیست که کار خاصی انجام دهید یا سعی کنید تا عشق را بدست آورید.  این درس درباره این است که به خودتان اجازه دهید تمام خواسته های قلبی تان را تجربه کنید بدون اینکه بخواهید دیگران باعث بروز شادی در شما شو

 

فال متولدین آبان:

 

شما قبل از اینکه از ته دل بخواهید به حرف یا پیامی گوش بدهید، لازم است که این پیام چند بار بهتان گفته شود. منظور این نیست که خیلی کند عمل می کنید. شما فقط خیلی اصرار دارید که فعالیت های یکنواخت روزمره تان را تغییر بدهید، حتی اگر بدانید این کار بهترین کار مورد علاقه تان نیست. البته هیچ کس دیگری نمی تواند برایتان تصمیم بگیرد، شما فقط باید نسبت به نصیحت ها و پیشنهادات گوش شنوا داشته باشید. البته فقط به کسانی که قصد کمک کردن بهتان را دارند اعتماد کنید.

 

فال متولدین آذر:

در حالیکه شما پیوسته در برابر اصرار و پافشاری دیگران تسلیم می شوید، نمی توانید به راحتی صلاحیت و شایستگی خود را به آنها نشان دهید. شاید شما فکر می کنید که می دانید به چه روشی کار خود را بهتر انجام دهید، اما شاید تنها چیزی که شما نیاز داشته باشید داشتن یک دیدگاه نهایی باشد. باوجود اینکه وقتی کسی بهتان پیشنهاد کمک می کند، شما حساس پرانرژی بودن می کنید، ولی اعتراف کردن به ضعف های خود می تواند در قبول کردن حمایت دیگران بهتان کمک کند.

فال متولدین دی:

در یک رابطه خیلی صمیممی و دوستانه اگر یکی از طرفین صداقت و درستکاری نداشته باشد، مشکلات خیلی زیادی به وجود می آید. امروز در هشتمین خانه شما کسوف رخ داده است و شما وسوسه شده اید که در مورد احساسات خود با کسی صحبت نکنید. با وجود اینکه در مسائل عاطفیتان مشکلاتی به وجود آمده است، اگر شما بتوانید آنها را مطرح کنید می توانید خیلی سریع از این مرحله گذر کنید.

 

فال متولدین بهمن:

امروز احتمالا یک خرج غیر منتظره برایتان بوجود خواهد آمد و آن وقت است که شما می فهمید که موقعیت مالی تان ناپایدار شده و باید برای آن فکری بکنید. اگر تعادل خرج و دخل تان بهم خورد ناراحت و تسلیم این موقعیت نشوید . این مشکلات و پیشامدهای اخیر موقت و زودگذر است و اگر چه ممکن است یک راه حل بلند مدت برای زمان کوتاهی جواب بدهد، اما باید فردا یک تصمیم فوری برای این مشکل خود بگیرید..

 

فال متولدین اسفند:

امروز شما دید تازه ای نسبت به شغلتان پیدا کرده اید. شاید این تغییرات ذهنی شما در نتیجه سود مالی زیادی باشد که در نتیجه کار سخت و زیاد حاصل شده است. هم اکنون شما ترجیح می دهید که به خرید بروید، و همین موضوع می تواند شما را برای بیشتر کار کردن مشتاق تر کند. انگیزه ها و محرکهای شما هرچه که باشند برایتان مفید و سازنده هستند چون باعث شده اند شما احساس بهتری پیدا کنید.