فال امروز جمعه ۶ اسفند ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

به نظر می رسد که شما امروز بیش از اندازه از فردی که دوستش دارید حمایت می کنید و این موضوع باعث می شود که زیاد به خودتان توجه نکنید. به جای اینکه برای حل کردن مشکلات دیگران تلاش کنید، ابتدا مشکلات خودتان را حل کنید. حتی اگر شما می دانید که چه راهی برای آنها بهترین است، بهتر است به جای اینکه به فکر نجات دادن آنها باشید بهشان یاد بدهید که چگونه می توانند از خودشان محافظت کنند.

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز بهتر است که بین عقل و احساستان تعادلی به وجود بیاید، اما برای شما راحت تر است که با عقل تصمیم گیری کنید تا با احساس. اگر شما احساسات واقعی تان را با حاضر جوابی کنایه دار مخفی کنید، پایه ریزی کردن برای روابط دوستی های مهم سخت تر خواهد شد. از طرف دیگر اگر اکنون آنچه را که می خواهید با دیگران تقسیم کنید ، شاید سرعت رسیدن به آروزهای تان بییشتر شود.

 

فال متولدین خرداد:

حالا که ماه نشانه شما راترک کرده و وارد دومین خانه از “ارزشهای خود” می شود، شما باید نفسی از روی آرامش بکشید! باوجود اینکه شما الان که روزهای سخت تان را پشت سر گذاشته اید و دیگر احساس آسیب پذیری نمی کنید، اما هنوز برای تان سخت است که کارتان را شروع کرده و به مرحله بعد بروید. به عنوان مثال دادن یک ساختار جدید برای یک ایده خیلی مفیدتر از از این است که کاملا دیدگاه خود را عوض کنید. شما قبلا اولین قدمتان را برداشته اید، حالا فقط باید مسیر بعدی خود را پیدا کنید.

فال متولدین تیر:

امروز روابط دوستانه شما صمیمی تر می شود، برای اینکه خورشید هشتمین خانه تان که خانه دوستی و صمیمیت است را ملاقات می کند. شما دوست دارید از نظر جسمانی و حسی، در موقعیتی قرار بگیرید که بتوانید احساسات عمیق خود را ابراز کنید. اجتناب کردن از ابراز احساسات اگرچه راحتی و آسایش تان را به همراه دارد، اما در طولانی مدت استراتژی خوبی نخواهد بود.

فال متولدین مرداد:

امروز برای انتخاب کردن یک تفریح و یا سرگرمی جدید روز مناسبی است، ولی باید تفریحی را انتخاب کنید که قبلاً در موررش فکر کرده باشید. اگر سرگرمی شما برایتان مفید هم باشد که چه بهتر!! اگر چه الان شاید وقت مناسبی برای باغبانی نباشد، اما شما می توانید در گوشه ای از حیاطتان باغچه ای کوچک و زیبا ترتیب دهید.

 

فال متولدین شهریور:

اگر امروز کمی نقطه ضعف های خود را نشان دهید، روز مبارک وخوش یمنی برایتان خواهد بود!! اغلب شما با مخفی کردن احساسات خود توانسته اید از شرایط سخت با موفقیت بگذرید. اما در حال حاضر این کار بیشتر باعث ناامیدی تان می شود. البته رویاپردازی کردن بیش از حد هم کمکی بهتان نمی کند. پس قدم پیش گذاشته و درمورد آرزوها و ترس های خود البته آنهایی که به گرفتاری های اخیرتان مربوط می شوند، صحبت کنید.

 

فال متولدین مهر:

یک عصبانیت غیر عادی که فراتر از نگرانی های رایج است، امروز به سختی می تواند  آرامش را بر هم بزد. امروز شما احساس رهایی می کنید و برای بر انگیختن کوچکترین محرکها آمادگی دارید. اما اگر از کوره در بروید، احساس بدتری یپدا خواهید کرد. اکنون عاقلانه صحبت کردن در مورد احساسهایتان نسبت به اینکه آنها را نادیده گرفته و آرزو کنید که روزی تحقق پیدا کنند، در شما احساس بهتری ایجاد می کند.

 

فال متولدین آبان:

 

دوستان شما افراد بسیار خوبی هستند، اما گاهی اوقات وقتی که آنها با شما مخالفت می کنند، شما عصبانی می شوید. متأسفانه وقتی که عقاید آنها با شما متفاوت است، معمولاً از ادامه دادن بحث با آنها خودداری می کنید. اما امروز اینگونه نیستید. حتی اگر وسوسه شوید که این کار را انجام دهید، به یاد داشته باشید اگر هیچ کس خودش را عوض نکند، هیچ مشکلی حل نخواهد شد.

 

فال متولدین آذر:

اخبار خوبی درباره شما شنیده می شود که همان بازگشتن شما به زندگی عادی است. اگر چه هنوز هم لازم است که به سختی کار کنید، اما مطمئن باشید که از سخت ترین قسمت آن گذشته اید. از کارهایی که مجبور به انجام دادن آن هستید غرولند و شکایت نکنید که این کار وضع شما را بدتر خواهد کرد. شما زمانی می توانید از زندگی تان حداکثر لذت را ببرید که تمام تعهدات تان را انجام داده باشید.موفقیت بیشتر را تلاش بیشتر برای شما به ارمغان خواهد

فال متولدین دی:

شما دیروز به دلیل عکس العمل های بدی که دیده اید کمی ذهن خود را از نظر عاطفی پاکسازی کرده اید و شاید هم به خاطر عدم پیشرفت ناامید شده باشید. اما سازندگی و پیشرفت همیشه با اتفاقاتی که در ظاهر به وقوع می پیوندد اندازه گیری نمی شود! شما بدون اینکه خودتان آگاه باشید در طی مراحل کاری خود و در خلال تغییرات به وجود آمده پیشرفت می کنید. پس به خاطر رکود و سکون موقتی کارتان نگرانی به خود راه ندهید!

 

فال متولدین بهمن:

اگرچه ممکن است در اوایل روز احساس پریشانی و آشفتگی داشته باشید اما متمرکز شدن روی کارهای روزمره می تواند برای فراموش کردن استرس و نگرانی مفید باشد و به شما کمک کند تا درطول روز فکرتان مشغول باشد. اما این کار اکنون برای شما آسان نیست چرا که می توانید فرصت هایی را که در اختیار دارید ببینید و مجبور به پذیرش بعضی از تغییرات غیر قابل اجتناب باشید. افکارتان را به لحظه حال برگردانید چرا که اینجاست که اتفاقات واقعی رخ می دهد. آینده به وقت خودش خواهد آمد.

 

فال متولدین اسفند:

شما امروز حتی اگر شغلتان هم ایجاب کند، نمی توانید یک جا بنشینید!! حتی اگر راهی برای همکاری کردن با دوستانتان در طول روز پیدا نکردید، باید خستگی و بی حوصلگی را از ذهن خود بیرون کنید؛ چرا که دوستان شما خودشان در فکر آماده کردن شرایط لازم هستند. آنها همچنین می توانند شما را به داشتن ایده های مثبت تشویق کنند، بنابراین به دقت به حرف هایشان توجه کنید.