فال امروز جمعه ۲۹ بهمن ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز در مورد مسائل مالی تصمیم گرفتن برایتان کار راحتی نیست، چراکه برای پول خرج کردن محدودیت دارید. زیادی پول خرج کردن به نفعتان نیست، ولی اطرافیان تان به اندازه شما حواسشان را جمع نمی کنند. اضافه کردن بر مادیات و زرق و برق های زندگی یکی از چیزهایی است که باعث شادی انسان می شود، ولی اکنون عاقلانه ترین راه این است که به وسیله ابراز وجود کردن با  راه های غیر مادی از سخاوتتان دفاع کنید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز در مورد مسائل مالی تصمیم گرفتن برایتان کار راحتی نیست، چراکه برای پول خرج کردن محدودیت دارید. زیادی پول خرج کردن به نفعتان نیست، ولی اطرافیان تان به اندازه شما حواسشان را جمع نمی کنند. اضافه کردن بر مادیات و زرق و برق های زندگی یکی از چیزهایی است که باعث شادی انسان می شود، ولی اکنون عاقلانه ترین راه این است که به وسیله ابراز وجود کردن با  راه های غیر مادی از سخاوتتان دفاع کنید.

 

فال متولدین خرداد:

شما طوری در مورد خود حرف می زنید که انگار همه چیز خیلی عالی است، اما مثل اینکه مشکلاتی هم وجود دارد. شما خیلی با مسائل حاشیه ای و جزئی درگیرید که از حل کردن آنها هم اجتناب می کنید، بنابراین سعی کنید که چیزهایی که برایتان ارزشمندند را از دست ندهید. حتی اگر وسوسه می شوید که استراحت کرده و بقیه روزتان را با فکر کردن سپری کنید، ولی الان باید بر روی فهرستی که از وظایفتان تهیه کرده اید تمرکز کنید.

فال متولدین تیر:

شما حتی اگر کارهای ناتمام زیادی هم داشته باشید، ولی دوست دارید امروز کاملاً خوش بگذرانید. اما کار و مسئولیت وقت زیادی برای تفریح و خوشی باقی نمی گذارد. وقتی که شما به جای انجام دادن مسئولیت های خود به دنبال سعات و خوشبختی تان می روید خیلی هیجان زده می شوید. اگر شما کارهایتان را نیمه کاره رها کردید، حداقل راستگو باشید و برای آنهایی که با این کار شما به زحمت افتاده اند دلیل خود را توضیح دهید.

فال متولدین مرداد:

شما ممکن است امروز مانند یک کوه آتشفشان باشید، با تمایلی شدید، برای ساختن چیزی که در حال وقوع است و فشارآن روی شما بسیار زیاد است. اما نتیجه نیازی نیست که ناگهان بروز کند. شما باید به دور و بر خود  توجه داشته باشید و بر احساسات خود درتمام روز کنترل داشته باشید. آگاهی و هوشیاری راهگشای تغییر مثبتی است اگر شما مایل باشید که از مرحله و قلمرو آشنایی پایین بیایید و به قلمرو نا شناخته ای وارد شوید.

 

فال متولدین شهریور:

امروز شما با اطمینان و اعتماد به نفس بیشتری با مردم برخورد می کنید. باوجود اینکه شما به خاطر ظاهر سرسختانه خود برجسته و مورد توجه شده اید، وقتی که حقایق واقعی بهتان گفته می شود، آماده اید که فکر خود را تغییر دهید. اما خوش بینی شما می تواند مانع و عامل باز دارنده ای برای افراد دیگر باشد و آنها از سهیم کردن شما در افکارشان پشیمان شوند. پس آگاهانه راه خود را هموار کنید تا بتوانید جایی برای ایجاد گفتگوهای واقعی و آگاهانه ایجاد کنید.

 

فال متولدین مهر:

خود را با شرایط وفق دهید زیرا همیشه زندگی بر حول محور خوشبختی دائم یا بدبختی دائم نمی چرخد پس بهتر است خود را آماده کنید، زیرا شرایط بد یا خوبی  را در پیش دارید، اما صبر و استقامت بسیاری که در درون شما وجود دارد، شما را به سوی خوشبختی رهنمون خواهد کرد. تنها به موفقیت فکر کنید تا بتوانید آن را بیابید. شما می توانید خوشبخت باشید  به شرط این که باور داشته باشید.

 

فال متولدین آبان:

شما امروز بیشتر از اینکه بتوانید یک استراتژی پیشرو و برنده را اجرا کنید می توانید به راحتی آن را خلق کنید. اگر امکان داشت آن را به فردی باتجربه عرضه کنید. به یاد داشته باشید که درخواست کمک کردن نشانه ضعف نیست؛ فقط اشخاص باهوش می دانند که چه موقع باید توانایی ها، کارها و نتایج کار را با یکدیگر سهیم شد.

 

فال متولدین آذر:

شما بعضی اوقات فراموش می کنید که لازم است احساسات تان بعضی اوقات بیان نشود، چرا که اغلب اوقات خیلی آسان تر است که احساسات خود را برای خودتان نگاه دارید. اما قضیه اکنون این نیست؛ به خاطر اینکه شما وقتی احساسات خود را بیان نمی کنید آنها در قلب تان شدت یافته و تقویت می شوند. اگر شما بخواهید به پنهان کردن احساسات در قلب تان ادامه دهید، وقتی شخصی احساسات منفی خود را برای شما بیان کند احساسات نهانی قلب شما نیز خود را نشان خواهد داد و با شدت بیشتری بروز می یابند. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که صادقانه و آشکارا در لحظه حال واکنش خود را نشان دهید.

فال متولدین دی:

مروز شما مجبور می شوید تصمیم نهایی خودتان را مطرح کنید. اگر در محل کارتان سو تفاهمی وجود داشته باشد با نزدیک شدن به افراد هم فکر خود می توانید آنها را بر طرف کنید. به قدرت های خودتان شک نکنید. زمانی که شما در حال صحبت یا کار کردن هستید منطقی بودن به قدرت شما اضافه می کند.

 

فال متولدین بهمن:

طی چند هفته آینده فرصت های زیادی برای تفریح کردن پیدا خواهید کرد. تمایل شما به ریسک کردن می تواند به تمام دوگانگی های بین تفریح داشتن و نداشتن معنا دهد. اما شما اول باید به دیگران نشان دهید که قدرت کنار گذاشتن احساسات شخصی خود را دارید و می توانید روی تجربیاتی که با آنها سهیم هستید تمرکز کنید.

 

فال متولدین اسفند:

امروز شما خیلی حساس شده اید، ولی درست نیست که احساسات خود را انکار کنید. در حقیقت حالا که شما احساس دلتنگی می کنید، ممکن است ارتباط خود را به طور کامل با همکاران و دوستان تان نیز قطع کنید. اما شما نمی توانید کاری برای این تنهایی تان بکنید؛ این مشکل تا چند روز آینده خود به خود برطرف می شود. در عوض به دنبال راه هایی برای سرگرم کردن خودتان باشید.