فال امروز جمعه ۲۶ شهریور ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز به فعالیتهای بدنی خود بیشتر توجه کنید، برای اینکه ماه درششمین خانه شما قرار دارد و این خانه مربوط به سلامتی و عادتهای روزمره شما می باشد. فراموش نکنید که کوچکترین مسئله جزئی و بی اهمیت مربوط به فعالیتهای روزانه تان می تواند تأثیر مستقیمی بر زندگی شما و احساستان نسبت به زندگی داشته باشند. هر روز  فقط کارهایی را انجام دهید که از عهده انجام دادنش بر می آیید. رژیم غذایی  و تمرینات ورزشی خود را تا حدی تغییر دهید تا سلامتی تان تضمین شود.

فال متولدین اردیبهشت :

اگرچه شما می‌توانید هر موقعیتی که به نظرتان خیلی مهم و جدی آمده است را به اندازه کافی توجیه کنید، ولی تصمیم گیری های جدیتان بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کردید نیازمند دقت و تمرکز هستند. این سخن بدین معنی نیست که شما فرد دودل و شکاکی هستید، بلکه بدین معنی است که اوضاع نسبت به آن چیزی که در ظاهر به نظر می‌رسد پیچده تر است و به خاطر اطلاعات پیچیده و دوپهلویی که اکنون به شما رسیده به راحتی آشفته و نگران می‌شوید. باید بیشتر وقت بگذارید، با عجله به دنبال جواب نهایی گشتن فقط اوضاع را بدتر می‌کند و مشکلات بیشتری را به همراه دارد.

فال متولدین خرداد :

 باوجود اینکه نیمی‌ از هفته کاری گذشته است، انگار در تعطیلات آخر هفته هستید!! اگر اگر فقط یک بار مشکلات ناشی از شانه خالی کردن از زیر مسئولت را به طور کامل بررسی کنید، آن موقع به جای فرار از کار کردن تصمیمی درست و عاقلانه می‌گیرید. با این حال از رویاهای هیجان انگیز خود دست برندارید، برای اینکه ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور به حقیقت بپیوندند.

فال متولدین تیر :

امروز چیزهایی در حال تغییر کردن است و شما کاملاً نمی‌توانید بفهمید که آن چیزها چیست. شما می‌توانید با ناراحتی روزهایی را به یاد بیاورید که به خاطر طرز فکر مردم دیگر محدود شده بودید و هنوز هم همکاران و شریکان شما آن طور که انتظار دارید نیستند. به جای اینکه بخواهید این دو موقیعت را با مقایسه کنید، در لحظه حال زندگی کنید و تمرینهایتان را بدون هیچ قضاوتی دنبال کنید.

فال متولدین مرداد :

 امروز فکر کردن در مورد خطرات احتمالی می‌تواند خیلی پریشان کننده باشد، اما امروز روز خوبی برای تقویت کردن برنامه‌هایتان نیست، زیرا شما نمی‌خواهید که با گرفتاری‌های واقعی این جهان محدود شوید. به جای اینکه تصمیمی عملی بگیرید، احتمالاً شما حرکتی مهم را انتخاب خواهید کرد. یک سفر کوتاه اطراف شهر مثل مسافرت با پای پیاده به سمت هیمالیا نیست. اما رویاها تحقق می‌یابند، بنابراین اجازه ندهید که هر کسی با صحبتهایش شما را ناامید کند.

فال متولدین شهریور :

کار دشواری که شما را نگران و مضطرب کرده ممکن است امروز فوراحل نشود، اما حتما آن را در اولویت کاری تان بگذارید و فراموش نکنید که باید حتما آن را به پایان برسانید. فکر نکنید که دیگران به کارهایی که می کنید توجهی ندارند؛ آنها خودشان گرفتاری های زیادی دارند و شاید آن طور که شما لیاقت اش را دارید شما را تایید و تشویق نکنند. اجازه ندهید این موضوع باعث شود شما از راه اصلی خوددر زندگی باز بمانید و راه شما هم این است که باید بر دانش خود بیفزایید و از همین الان هم شروع کنید؛ پاداش و مزد واقعی شما در راه است!

فال متولدین مهر :

اگر به نظر تان می‌رسد روز شما تحت کنترل تان است،  انرژی خود را برای تغییر اتفاقات روزمره هدر ندهید. شما ممکن است اعتقاد داشته باشید که آن چیزی که برایتان در راه است به بهترین وجه برای شما مقدر خواهد شد.اما شما بیش از آنچه که فکرش را بکنید با موقعیت خود سازگار هستید. پس اجازه ندهید که احساس نارضایتی و ناامنی در مورد مسائل روزمره باعث شود که شما احساس بدی داشته باشید. در نهایت، اگر بر حوادث و اتفاقات غلبه کنید خوشی و شادمانی را تجربه خواهید کرد پس برای تغییر دادن مسیر خود بیهوده تلاش نکنید چرا که شما توانایی ادامه این مسیر را به راحتی دارید.

فال متولدین آبان :

اگر در رابطه با کارهایی که انجام می‌دهید فکر نکنید، دچار پشیمانی‌های بزرگ و غیر قابل بازگشتی می‌شوید. زیرا شما فردی ذاتا خوش قلب هستید و با  ناراحت ساختن دیگران تنها خود را آزار می‌دهید. خداوند درهای جدیدی را بر زندگی شما باز خواهد کرد تا بتوانید افق جدید زندگی‌تان را بهتر نظاره گر باشید.

فال متولدین آذر :

  شما امروز خیلی ایده آل فکر می کنید و این چیز بدی نیست. حداقل فعالیت‌هایتان بر پایه ساختن جهانی بهتر شکل می گیرد. فقط مطمئن باشید آرزوهایی که دنبال می کنید قابل اجرا و کاربردی باشند.

فال متولدین دی :

شما امروز می‌توانید رویاهای عجیبی در ارتباط با تعطیلات و یا مسافرتهای آخر هفته داشته باشید. شما تا موقعی که رویاهای غیر ممکن نداشته باشید قدرت عملی کردن تخیلات خود را دارید. تصور کردن آنچه که می‌تواند اتفاق بیفتد بدون اینکه هیچ مانعی وجود داشته باشد کار جالبی است، اما آوردن آنها به جهان واقعیت می‌تواند باعث اتفاق افتادن آنها شود.

فال متولدین بهمن:

شما امروز به راحتی می‌توانید رفتارهای سرد و بی‌تفاوت افراد دیگر را تشخیص بدهید، برای اینکه می‌دانید این موضوع مثل این است که احساسات خود را مخفی کنید. اما حالا ورق برگشته است. شما از نظر احساسی دست یافتنی هستید، اما شاید افراد دیگر خیلی مایل نباشند به حرفهای شما گوش بدهند. اگر بریتان امکان دارد روابطتان را محدود کنید و بحثهای حساستان را در یک روز دیگر و با فردی شایسته‌تر داشته باشید.

فال متولدین اسفند :

با وجود اینکه شما می‌خواهید که کمی از نظر روحی در انزوا باشید اما به این معنی نیست که بخواهید از حواس پرتی‌هایی که ناشی از فعالیت‌های مختلف است جلوگیری کنید. ممکن است ناامید کننده باشد به خاطر اینکه شما میتوانید بدون اینکه زیاد مشغول شوید هر کاری را انجام دهید. روزتان را به خاطر اینکه مشخص کنید چه کار باید بکنید خراب نکنید؛ به جای ان روی اینکه چه احساس می‌کنید تمرکز کنید. خیلی خوب است که بتوانید بسادگی با تعداد کمی از دوستان تان به استراحت بپردازید.