فال امروز جمعه ۲۳ مهر ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز شما فکر می‌کنید که فقط باید به فکر خودتان باشید، اما افراد دیگری هم هستند که نیاز به توجه و محبت شما دارند. البته شما حس دلسوزی و ترحم خود را از دست نداده اید؛ بلکه فقط بیش از اندازه حساس شده اید. شما قدری هم فراموشکار شده اید و همینکه کسی پیدا شود که نیازهای افراد دیگر را بهتان یادآوری کند، موفقیت‌های چشمگیری را حاصل خواهید کرد.

فال متولدین اردیبهشت:

امروز احساسات قلبی تان عوض شده است، پس به کسانی که درک‌تان می‌کنند دقیقاً بگویید که چه حسی دارید. اما سخنان شما مقصود واقعی تان را پنهان می‌کند. شما باید بفهمید که چرا دیگران سخنان رک و راست شما را بد متوجه می‌شوند، چرا که ممکن است کم کم واقع بینی خود را از دست بدهید. فراموش نکنید که هیچ کس از روی قصد نمی‌خواهد برایتان مشکل تراشی کند و جلوی پیشرفتتان را بگیرد.

فال متولدین خرداد:

شما امروز خیلی سریع به سمت فعالیت‌های اجتماعی کشیده می‌شوید، چرا که خیلی مجذوب پویایی و فعالیت‌های گروهی که عضوش هستید شده اید. علاوه بر این خیلی دوست دارید سوءتفاهمات را برطرف کنید. اگر کسی بهتان گفت که شما انسان ضعیفی هستید چون خیلی زود از موضع خود پایین می‌آیید، از اینکه افکار خود را به او بگویید هراس نداشته باشید.

فال متولدین تیر:

شما امروز به هویت خود و احساسات‌تان اطمینان و ایمان کامل دارید، اما گفتن این موضوع به دیگران اصلاً کار راحتی نیست. شما اصلا دوست ندارید نقاط ضعف خود را آشکار کنید. ولی به خصوص وقت‌هایی که در جمع دوستانتان هستید کمتر از آن چیزی که فکر می‌کردید توانایی دفاع کردن از خود را دارید. لزومی‌ ندارد که درجمع زیاد حرف بزنید، اما دیوارهای غیر لازمی ‌که دور خود کشیده اید و شما را از دوستانتان دور کرده است را فرو بریزید.

فال متولدین مرداد:

امروز شانس‌تان ر امتحان کرده و در مسائلی که مربوط به سلامتی‌تان هستند تغییراتی ایجاد کنید. ماه در ششمین خانه شما قرار دارد که مربوط به جزئیات می‌باشد و اکنون به شما توصیه می‌شود به موضوعات کوچکی که می‌توانند خیلی مفید و سازنده باشند توجه کنید. تغییر دادن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی تان و تلاش کردن برای داشتن روزی متفاوت می‌تواند تأثیر خیلی زیادی بر زندگی شما داشته باشد.

فال متولدین شهریور:

شما از یک طرف می‌دانید که باید مسئولیت پذیر باشید و کارهای عاقلانه انجام بدهید، اما از طرف طرف امروز تن‌تان می‌خارد برای هیجان و خطر کردن!! باوجود اینکه هم اکنون هیچ خطری شما را تهدید نمی‌کند، ولی لازم است که قبل از اینکه کاری بکنید که باعث پشیمانی تان شود جوانب و جزئیات هر کاری را خوب بررسی کنید.

فال متولدین مهر:

شما می‌دانید که چیزی در حال تغییر کردن است، اما هنوز نمی‌توانید بگویید که آن چیز چیست. در این میان احساسات شما خیلی خشن شده اند؛ امروز شما در موقعیت حساسی هستید، برای اینکه نمی‌دانید که چگونه باید احساسات خود را ابراز کنید. به جای اینکه متکی به کلمات باشید، ضرب المثل « دو صد گفته چون نیم کردار نیست» را همیشه در خاطر داشته باشید. بعد از این هر وقت که لازم شد می‌توانید مقصود خود را بیان کنید.

فال متولدین آبان:

امروز خود را از چهارچوب ها رها کنید. از همه چیز لذت ببرید. به خودتان اجازه دهید با روحتان ارتباط نزدیک برقرار کند. البته برای جست‌وجو و یافتن حقیقت نیز اشتیاق فراوانی دارید. شاید بهتر باشد ساعاتی رابا خود خلوت کنید و به ندا و صداهای درونی خود گوش کنید. سعی کنید با خود صادق باشید. هر سوالی که از خود می پرسید را بدون فکر و سریع پاسخ دهید تا نیازهای واقعی و ناخودآگاه خود را کشف کنید. البته از شوق این کار هیجان زده نشوید و آن را فعلا با اطرافیان در میان نگذارید. چرا فقط به دلیل دور بودن محل زندگی، فرصت عاشق شدن را از خود می گیرید؟ به این فکر کنید اگر عشقتان در شهر دیگری باشد برای ملاقات او مسافرت می کنید و علاوه بر دیدار، می توانید هیجانات و شادی های زیادی را تجربه کنید. حتی در دنیای مجازی هم می توانید با نرم‌افزارهایی همانند اسکایپ با هم در تماس دایمی باشید. فاصله فیزیکی را برای دوری از فرد مورد علاقه تان، بهانه نکنید.

فال متولدین آذر:

از اینکه فکرهای درونی خود را به زبان بیاورید ناراحت نشوید. حتی برای این مساله خود را سرزنش نکنید. بگذارید هر چه می خواهد از دهان شما بیرون بیاید. اما این را هم بدانید اگر جدی باشید و بدانید دقیقا در چه مسیری حرکت می کنید، می توانید موفقیت بیشتری برای خود رقم بزنید. امروز برای ارتباط با «من» درونی وقت بگذارید. با خودتان خلوت کنید و ببینید واقعا و از ته دل به دنبال چه هستید و از زندگی و رابطه های خود دقیقا چه می خواهید. به سوال هایی که از خود می پرسید، فکر نکنید. بگذارید ناخوادآگاهان خود را به درستی به شما نشان دهد. امروز دوست ندارید با عشقتان حرف بزنید؟ روحیه شما امروز به گونه ای است که بدون بیان کلمات، حرف های زیادی به طرف مقابل می گویید. در واقع باید گفت امروز زندگی چشمان است و با نگاه های عمیق می توانید با عشقتان هم‌صحبت شوید. همین روند، رابطه شما را به جاهای خوبی می رساند.

فال متولدین دی:

آیا عادت دارید همه چیز را در دل خود نگه می دارید؟ امروز کمی منطقی تر و بافکرتر خواهید بود. این را می دانید که احساسات شما ارزش بسیاری دارند و گاهی لازم است برای سروسامان دادن به آنها از همفکری دیگران بهره بگیرید. امروز به خوبی می توانید مزایا و معایب دوستی ها، ارتباط های شغلی و حتی عاشقانه را به خوبی  تشخیص دهید. حتی با خودتان نیز صداقت بیشتری دارید و با ناخوادآگاهتان ارتباط بهتری برقرار خواهید کرد. اگر هیجان، ترس یا اشتیاقی در وجود شما هست، بدون هراس آن رابه زبان بیاورید. امروز رابطه عاطفی شما تغییر مسیر می دهد. امروز دوست دارید با فرد جدیدی شنا شوید که عقاید متفاوت از شما دارد. فردی که بتوانید در کنار او مسایل جدید بیاموزید و حرف های تازه ای برای گفتن داشته باشید.

فال متولدین بهمن:

شما توان آن را دارید و می توانید از عهده همه کارها به خوبی بر بیایید. اصولا بسیار دوستانه و مهربان رفتار می کنید اما گاهی هم در برابر برخی انسان ها کنترل خود را از دست می دهید. قواعد، چهارچوب و محدودیت هایی که اطرافیان برای شما ایجاد می کنند، بسیار ملال آور هستند و ممکن است موجب خستگی شما شود. اما این را بدانید که با کمی صبر می توانید پیام آور صلح باشید و امور بر وفق مرادتان پیش بروند. اگر بتوانید روی هیجانات خود کنترل داشته باشید و از همفکری دوستان و همکاران کمک بگیرید، می توانید روز بهتری برای خود رقم بزنید. احساس می کنید از روند سلامت همیشگی خود خارج شده اید؟ شاید بهتر باشد برنامه غذایی خود را دوباره کنترل کنید. به کلاس های یوگا بروید تا دوباره اعتماد به نفس خود را بیابید. در ادامه می توانید با فرد دلخواهتان قرار بگذارید. البته در برابر برخی صحبت ها بهتر است سکوت اختیار کنید.

فال متولدین اسفند:

به طور ناگهانی ماشه را نکشید. گاهی بد نیست کمی هم احساسی باشید و به خودتان فرصت دهید تا مسایل جدید را بیاموزد و امتحان کند. این را به خاطر داشته باشید، احساسات بسیار مهم هستند اما، آنها فقط بخشی از پازل زندگی را تشکیل می دهند و گاهی می توانید آنها را عوض یا جابه‌جا کنید. یا حتی شاید باید آنها را تا زمانی تغییر دهید که بالاخره جای درستشان را بیابید. البته پیش از هر اقدامی و انجام هر نوع تغییری، نتایج آن را بررسی کنید. امروز احساسات زیادی دارید و می توانید با عشقتان لحظه های شاد و مفرحی را تجربه کنید. با او قرار بگذارید و تا انتهای روز در کنار هم باشید. اگر هم مجرد هستید و حوصله مهمانی یا بیرون را هم ندارید، پروفایل شبکه اجتماعی خود را تکمیل کنید و به صورت آنلاین به دنبال فردی باشید که برایتان جذابیت دارد.